17. Květen 2016
Business Insider alias pohled do firem. Proč je důležitý? Ti dobří obchodníci jsou totiž zabraní. Pokud je chcete přetáhnout k vám, nejenže musíte mít co nabídnout, ale taky je musíte nejdřív zaujmout. Místo inzerátu jim ukažte lifestyle, kterým se u vás žije. A jelikož nechceme vodu kázat a víno pít, odkryli jsme kousek z našeho soukromí a natočili vlastní Business Insider.
Děláme moderní sales a jsme na to hrdí, proto jsme se chtěli s vámi podělit. Uvidíte naše obchodníky a dozvíte se také, jaké obchodníky hledáme. Kdo pro vás tvoří obsah, co všechno umíme a jaké trendy sledujeme. Pokud jste modernímu obchodu otevření, jste náš člověk a my máme radost. A nelamte si hlavu, pokud nevíte, jak na to. Připravili jsme pro vás Business Animals Academy, kde vás podobné hacky naučíme. A víte co? Zcela zdarma. Teď už ale mlčíme, podívejte se k nám…
Co děláme a jací jsme? Mrkněte:
- BusinessAnimals.cz
- CEO Jitka Zoderová
- Obchodníci Kuba a Tomáš, klientská podpora Renča a Martin, šéfredaktorka Pavla, redaktorky Jana, Táňa a Pavla G.
- Aktuálně k sobě přijmeme obchodníka. ALE! Nepište zprávu ani neposílejte CV! Přidejte si Jitku Zoderovou na Skypu (jitkazoderova) a domluvte si call.
[leads_ id=“75108″]
[leads_ id=“75108″]
Foto: Archiv BusinessAnimals.cz