07. Říjen 2018
O podnikání v realitách je stále velký zájem. Mnoho začínajících makléřů ale nedostává takový prostor a podporu od svých zaměstnavatelů, aby mohli mít významné výsledky. Po čase nespokojení odcházejí jinam. U RE/MAXu je to prý jinak. Tak jsme to jeli zjistit.
S výkonným ředitelem Milanem Žákem se probrali aktuální situaci na trhu a zjistili, že zákazník v realitách je dnes náročnější nejen na kvalitu, ale také na prezentaci. Dříve neexistovaly sociální sítě, home staging a další marketingové aktivity, které současní zákazníci očekávají. Začínající makléři mají spousty skvělých nápadů, kterým jde RE/MAX naproti. Milan Žák tvrdí, že musíte mít chuť, to ostatní vás naučí a když si založíte svojí franšízu, můžete se kreativně a marketingově vyřádit, abyste oslovili své cílové zákazníky.
Co ve videu uvidíte:
- RE/MAX sdružuje 115 000 makléřů a 8000 kanceláří po celém světě a kolik z toho připadá na Čechy?
- „Každý makléř má obrovskou podporu a kromě celonárodního marketingu pomáháme i s tím lokálním,“ říká Milan Žák a upozorňuje i na rozšířený systém vzdělávání.
- Jakou podporou je centrála pro franšízanta?
- Kdo má šanci v RE/MAXu uspět?
Dále uslyšíte, co obnáší stát se franšízantem jedné z největších realitních společností na světě….