11. Leden 2023
Zveme Vás na již 14. online event zaměřený na customer experience (CX) s názvem Experience Talks. Pracujete v oblasti zákaznického servisu, obchodu, marketingu nebo jako CX profesionál? Pak je to akce přesně pro vás! Event proběhne online 1.2.2023 od 14:00 a bude vysílán jako živý přenos.
Těšit se můžete na dvě zajímavé přednášející – Katarínu Boledovičovou (Digital Transformation RBI / CX Director, Orange), která bude hovořit o CX strategiích a Evu Šípkovou (Head of Customer Experience, Alza), která představí proces zavedení CX ve firmě bez CX oddělení. Panelové diskuse se kromě těchto dvou dam zůčastní i Ján Uriga, zkušený CX stratég a odborný garant eventu, a Lukáš Cingr z firmy KPMG. Témata do diskuse už připravujeme a brzy se je dozvíte. Po hlavním programu Vás čeká neformální networking u skleničky něčeho dobrého.
Katarína Boledovičová bude hovořit o tématu CX strategie – od plánu k reálným výsledkům: CX se v poslední době stalo moderním slovem, skloňuje se v odděleních napříč firmami. Mnozí ale možná nechápou jeho plný rozsah a strategické kroky zůstávají často jen na papíře. Kde máme s CX začít – shora nebo zdola? Kdo o něm rozhoduje? Co musíme skutečně změnit, abychom si naklonili zákazníka, a proč vlastně? Jak změříme, co nám tyto kroky přinášejí? Kromě odpovědí na tyto otázky ukáže Katarína i praktický návod, jak se od strategie propracovat přes realizaci až k měřitelným výsledkům.
Eva Šípková představí proces zavedení CX ve firmě bez CX oddělení: Budovat pozitivní zákaznickou zkušenost není jen výsadou velkých firem. Lze to zvládnout i u menších společností, které nemají samostatné CX oddělení a rozpočet na rozsáhlé aktivity. Základem je, aby význam spokojeného zákazníka pochopili všichni klíčoví zaměstnanci a naučili se dobře využít stávající zdroje. Jak k tomu zaměstnance namotivovat, kde získávat data o vašich zákaznících, k čemu je lze využít a jak zjistíte, že to, co děláte, zákazník skutečně ocení – to jsou oblasti, kterými se bude zabývat Eva Šípková ve své přednášce. Rovnítko mezi dobrým CX a lepšími ekonomickými ukazateli firmy totiž skutečně existuje – uvidíte.
TÉMATA PANELOVÉ DISKUZE
- CX trendy a priority pro rok 2023 – kam bude směřovat obor CX a co je důležité vědět.
- Efektivní metriky CX – jak zjistit, že to, co děláme, má pro zákazníka skutečně smysl.