03. Říjen 2017
Značka zaměstnavatele. Téma, po kterém před rokem dvěma v Česku ani pes neštěkl, dneska se na něj pořádají školení, webináře a jen v červnu 2017 dvě konference v Praze. Zeptali jsme se seniorní HR specialistky Kateřiny Kropáčové z Coca-Coly, co to vlastně employer branding je, proč ho budovat a jaké nástroje k tomu využívá značka nápojů, jejíž hodnota je vyčíslena v miliardách dolarů.
Ve videu se dozvíte:
- Co to je employer branding a proč se o něj zajímat?
- Jaké využít nástroje a kanály k tomu, abyste budovali značku atraktivní pro generaci mileniálů?
- Jak dát potenciálním obchodníkům a zaměstnancům z mladé generace najevo, že se ve vaší společnosti budou cítit dobře?
- Proč jako zaměstnavatel podporovat budování osobního PR vašich obchodníků a co vám to přinese?
Přečtěte si také: V Coca-Cole jeli před Vánoci bomby. Jak vypadal den s obchodníkem Tomášem Kropáčem v terénu?