Czech Online Expo – nejlepší řečníci e-mail marketingu na jednom místě!

09. Únor 2022

E-mail nedávno oslavil 50. narozeniny. A pokud jste si mysleli, že patří mezi dávno zapomenuté věci, máte jedinečnou příležitost nechat se přesvědčit o opaku. Správně postavený e-mail marketing může totiž skvěle pomoct k vybudování brandu, který vám přinese vytoužené konverze.

Jak na to vám prozradí zkušení řečníci SmartEmalingu a jejich partnerů, kteří se svými přednáškami vystoupí na největším e-commerce & on-line business veletrhu Czech Online Expo ve dnech 16. – 17. 2. 2022. Každý z nich představí svá e-mail marketingová témata v přednáškovém sále Automation & Email Summit a ujistí vás o tom, že e-mail jako komunikační kanál stále zabírá první příčky.

Představujeme vám některé z řečníků a jejich témata:

Lucie Prokopová: Automatizace e-mailingu na Shoptetu

Lucie je e-mail marketing specialistkou ve SmartEmailingu a zaměřuje se na e-shopy běžící na platformě Shoptet. Věnuje se jejich požadavkům a definuje další vývoj aplikace pro tento segment. Na veletrhu Czech Online Expo představí e-mailovou automatizaci e-shopu Samostatné dítě, která vyhrála 3. místo v soutěži WebTop100.

Markéta Danišová: Automatizace jednoduše, chytře a s výsledky

Markéta je ve SmartEmailingu manažerkou péče o zákazníky. Její parketou jsou workshopy a vzdělávání klientů v práci s aplikací online i offline. Jednou z velkých vášní Markéty je i péče o neziskový sektor, který SmartEmailing velkoryse podporuje. Na veletrhu ukáže nejčastější chyby v e-mail marketingu a to, jak jim předcházet. Zaměří se například na nedostatečné sbírání kontaktů, používání CTA tlačítek nebo cílení obsahu.

Denisa Vávrová: Jak navýšit obrat e-mailingu o 395 %

Denisa je e-mail marketing specialistkou ve SmartEmailingu. Klientům se věnuje v rámci e-mail marketingových služeb, kdy přemýšlí nad tou nejlepší strategií a dává dohromady automatizované kampaně zaměřené na výkon. Ovládá také kódování a grafiku. Případová studie, kterou Denisa na veletrhu představí, ukazuje kompletní postup k navýšení obratu pomocí e-mailingu, který je použitelný pro každý e-shop.

Jan Krčmář: Kam až sahá potenciál pokročilé automatizace a má nějaké limity?

Honza je account manažer a automatizační expert SmartEmailingu. Pomáhá e-shopům vytvářet pokročilé automatizační scénáře a konzultuje s nimi jejich individuální e-mail marketingové aktivity.
Na veletrhu vám ukáže možnosti marketingové automatizace a podělí se o své zkušenosti s hledáním datové elegance, kterou nabízí propojení SmartEmailingu a CDP platformy Meiro.

Katka Fišerová a Martin Strouhal: Doručitelnost od základů 

Tématem vás provede Katka, CEO SmartEmalingu, společně s Martinem, spolumajitelem SmartEmailingu, vývojářem a architektem celé aplikace. Přednáška je zaměřená na všechny, kteří se chtějí v tématu doručitelnosti zorientovat. Katka a Martin vysvětlí pojmy jako je například reputace nebo spamová past, a také se podívají na všechno, co má na doručitelnost e-mailů vliv. 

Jirka Svoboda: Výdělečné automatizované kampaně

Jirka působí ve SmartEmailingu jako odborník na e-mail marketing v rámci služeb, kde pomáhá klientům s nastavováním e-mailingu a učí je, jak ho dělat správně. Při své přednášce prozradí, jak díky dvěma automatizačním scénářům začít měnit konverze vašich e-mailových kampaní.

Vojta Bulíř: Na co se e-shopy nejčastěji ptají?

Vojta je ředitelem oddělení služeb klientům SmartEmailingu. Stará se, aby konzultace, strategie, projekty a další služby fungovaly pro všechny typy a velikosti klientů a přinášely správnou hodnotu, v souladu s best practices. Je expertem na datová napojení, automatizaci komunikace a komunikační strategie. Ve své přednášce vám prozradí odpovědi na ty nejčastější otázky, které má většina provozovatelů e-shopu, když chtějí začít dělat efektivní automatizovaný e-mail marketing.

Partneři

Roman Mikluš, Motionlab: Personalizovaná videa aneb e-mailing na steroidech

Roman má přes 20 let zkušeností z manažerských pozic ve firmách jako Microsoft, Mediatel nebo O2. Nyní má na starost klienty platformy Motionlab v Čechách a na Slovensku. Za poslední 2 roky byl u realizace desítek personalizovaných video kampaní, které oslovily miliony lidí a zaznamenaly rekordní výsledky. Jak zvednout online prodej o 700 % nebo jak 11x zvýšit CTR se dozvíte v jeho přednášce.

Tomáš Mužík, Social Sprinters: Sběr kontaktů nejen na sociálních sítích

Tomáš Mužík je zakladatel platformy Social Sprinters, která se zabývá vývojem aplikací pro virální šíření, získávání kontaktů, sbírání hodnocení a nástroji pro tvorbu landing pages. Zastává názor, že sociální sítě musí vydělávat vám, ne vy jim. A e-mailing v tom hraje primární roli. V rámci přednášky ukáže 11 geniálně jednoduchých způsobů, jak z uživatele sociálních sítí udělat kontakt v databázi.

Josef Bátrla, advokát: Právo v e-mail marketingu

Josef je samostatný advokát, který se specializuje na IT právo, data protection, ale také právní oblasti e-commerce a marketingu. Jeho koníčkem je sledování vývoje v rámci technologií i marketingu, díky čemuž je pak dobrým rádcem při řešení složitých právních otázek. Tvrdí, že dělat dobrý e-mail marketing je věda, ale dělat ho v souladu se zákonem zas tak složité není. Přesto však spousta e-shopů nesbírá svoje kontakty v souladu s právem a jejich e-maily jsou pak časovanou bombou – a přesně to probere ve své přednášce.

Pavel Bulowski, Meiro: CDP pod pokličkou

Pavel je CMO a spoluzakladatel Meiro Customer Data Platform – Singapurského softwarového startupu, který řeší kompletní správu zákaznických dat, a to od sběru, až po jejich marketingovou aktivaci. Pavel Bulowski představí, jak CDP funguje a pro koho je dobré. Také odpoví na otázky, kam směřuje digitální marketing a jaké jsou digitální trendy?

Radek Hudák: E-mailová strategie pro Shoptet krok za krokem

Radek má na starost všechno, co se točí kolem marketingu. Zkušenosti sbíral například při vedení marketingového oddělení ve Slevomatu. Jak dělat e-mail marketing na Shoptetu efektivně a bez spamu?Jak nasbírat 2 000 kontaktů za dva týdny? Jak postupně zapojit e-mailové automaty, aby generovaly více objednávek bez zbytečného úsilí? Krok za krokem na Czech Online Expo.

Martin Strouhal, Tomáš Charvát, Pavel Pola, David Finger: Panelová diskuze – doručitelnost e-mailových kampaní

Společně s Martinem Strouhalem (viz výše) se o doručitelnosti pobaví Tomáš Charvát, majitel společnosti Excello a VirusFree, Pavel Pola, šéf e-mail marketingového oddělení Etnetera Activate a David Finger, který je produktovým manažerem služby Email.cz pro Seznam.cz. V přednášce se dozvíte, co všechno ovlivňuje doručitelnost, proč některé kampaně končí ve složce hromadné, některé ve spamu a některé nedojdou vůbec a na co je důležité dát si pozor? 

Vstupenky na 16. – 17. 2. 2022 můžete zakoupit na stránkách veletrhu https://www.czechonlineexpo.cz nebo je vysoutěžit přímo na facebookové stránce SmartEmailing.

© 2022 imper.cz