30. Březen 2022
V polovině února se konal největší e-commerce veletrh Czech On-line Expo na půdě pražského výstaviště v Letňanech. A my jsme rádi, že jsme svou účastí mohli přispět ke skvělé atmosféře, která na veletrhu celé dva dny panovala. Vůbec poprvé jsme k našemu stánku měli i přednáškový sál s B2B a e-commerce tématy, kde naši e-mailoví specialisté a jedničky české e-mailové scény předávali své know-how.
Přednášky probíhaly nejen naživo v sále plném lidí, ale také online přes náš živý stream. A vy si teď jako fanoušci Business Animals můžete vybrat tři přednášky, které vás svým tématem nejvíce zaujmou.
Případové studie aneb co dokáže e-mailová automatizace v praxi
Markéta Danišová vysvětlila automatizaci od základů – a tématu jsme věnovali hned několik bloků. Její výsledky v praxi ukázali na konkrétních příkladech naši specialisté, kteří publikum seznámili se svými případovými studiemi:
Denisa Vávrová: Jak jsme v Nebbia-store.cz zvýšili obrat e-mailingu meziročně o 395 %?
Případová studie fitness e-shopu Nebbia-store.cz ukazuje, jak moc dokáže e-mailing růst. V přednášce Denisa prozradila, co vedlo ke zvýšení výkonu e-mailingu meziročně o 395 % a detailně se zaměřila na kompletní strategii použitelnou pro každý internetový obchod. Celou případovou studii si můžete přečíst i tady.
Lucie Prokopová: Automatizace e-mailingu na Shoptetu: Samostatné dítě
Lucie Prokopová v případové studii představila e-mailovou automatizaci e-shopu Samostatné dítě, která vyhrála 3. místo v soutěži WebTop100. Tato přednáška je inspirací pro všechny, co s e-mail marketingem teprve začínají.
Jirka Svoboda: Výdělečné automatizované kampaně
Jak díky dvěma automatizačním scénářům zvýšit konverze e-mailových kampaní ukázal Jirka Svoboda na projektu Kalas – úspěšné značce cyklistického oblečení.
Honza Krčmář: Pokročilá e-mailingová automatizace – kam až sahá její potenciál a má nějaké limity?
Honza ve své případové studii ukázal možnosti marketingové automatizace u klientů Vivantis a Heureka a podělil se o zkušenosti s hledáním datové elegance, kterou nabízí propojení SmartEmailingu a CDP platformy Meiro.
Další inspirativní osobnosti na jednom místě
V přednáškovém sále jste mohli zaslechnout i další jedničky českého e-mail marketingu. Tomáš Mužík, zakladatel platformy SocialSprinters, hovořil o sběru kontaktů nejen na sociálních sítí, a dokonce odpověděl na otázku, proč musí sítě vydělávat nám a ne my jim.
Konkrétní ukázky dokonale zvládnutých personalizovaných videí představil Roman Mikluš z Motionlab, a o digitální trendy a CDP pod pokličkou se postaral spoluzakladatel firmy Meiro Customer Data Platform Pavel Bulowski. Své místo u nás měl také Radek Hudák, který publikum seznámil s e-mailovou strategií na Shoptetu krok za krokem.
Miláčkem publika se svým humorem stal advokát Josef Bátrla, který zábavnou formou představil, jak dělat e-mail marketing ruku v ruce s právem a jak předejít stížnostem (a případné kontrole) od Úřadu pro ochranu osobních údajů.
Panelová diskuze odpověděla na otázky o doručitelnosti
Proč některé e-maily končí v hromadné poště, některé v doručené a některé putují rovnou do spamu? Jak víte, že váš e-mail dorazil do té správné e-mailové schránky?
Doručitelnost je nezbytnou součástí úspěšného e-mailingu, a proto jsme do programu sálu zařadili i panelovou diskuzi, věnující se právě tomuto tématu. Role moderátorky se ujala naše CEO Katka Fišerová, která zpovídala ty největší české odborníky na doručitelnost: Martina Strouhala, architekta aplikace SmartEmailing, Tomáše Charváta z Virusfree, předního experta na boj se spammery, Davida Fingera z Email.cz a Pavla Polu z Etnetera Activate.
Stánek, na kterém se vyplatilo zastavit
Přátelská atmosféra, kvalitní káva a tváře SmartEmailingu – to všechno jste mohli zažít při návštěvě našeho stánku, který jste určitě neviděli naposledy.
Hned 13. 4. se na vás opět těšíme v místech pražského výstaviště v Letňanech, kde se bude konat další e-commerce veletrh Reshoper. Lístky jsou už teď dostupné přímo na stránkách veletrhu zcela zdarma.
Akci Reshoper navíc stánek obohatíme o dvě konzultační zóny, kde se s našimi e-mailovými specialisty můžete pobavit o tématech jako právo v e-mailingu nebo jak na nejen e-mail marketingové automatizace.
I tohle byl jeden z důvodů, proč byste další takovou akci neměli minout. Na vlastní kůži jsme si vyzkoušeli, že káva je výbornou příležitostí nejen k otevření témat, které by vás do té doby možná ani nenapadla, ale také k získání nových, a mnohdy zajímavých, kontaktů.
Vstupte do světa automatizace
Zaujalo vás, co všechno se dá s pokročilou automatizací dokázat? Mějte po ruce SmartBook s TOP 10 nejpoužívanějšími automatizačními scénáři a i vy dokážete víc. Najdete v něm 10 propracovaných scénářů rozdělených podle toho, jak s e-mailingem pracujete. Stáhnout si ho můžete zcela zdarma.
Autor: Veronika Balíková za team SmartEmailing