CINK je Startup, který pomalu válcuje konkurenci. Jak vypadal den s obchodníkem Ondrou Průdkem v provozu?

31. 1. 2017 +

Obchod

Po dvou měsících se opět setkáváme s usměvavým Ondřejem Zoubkem a jeho obchodním zástupcem Ondřejem Průdkem. Firma CINK má od listopadu již 8 aktivních obchodníků a pořád se rozrůstá. Nepůsobí už jenom v Brně, ale i v dalších koutech republiky, nejdál v severních Čechách. Svým lidem nabízí nejen možnost růstu v rámci progresivního startupu, ale také příležitost vytvořit si pasivní příjem na základě dalších nákupů v rámci aplikace CINK. Společně jsme se vydali do brněnské kavárny Brunche’s, kde jsme vyzpovídali Ondru a Ondru. Zajímalo nás, jak konkrétně vypadají stěžejní úkoly obchodníka, co celé dny řeší, jaké jsou reakce podnikatelů na povinnost mít EET a proč se rozhodl spolupracovat s firmou CINK.

cink

  • Ondřej Průdek, 21 let, pracuje 2 měsíce jako obchodní zástupce pro firmu CINK, pomáhá usnadnit podnikatelům přestup na pokladní systém EET.
  • Nezaměřuje se pouze na Brno, působí i v okolí Břeclavska. Pomáhá především vinařům.
  • Dříve působil u konkurenční firmy. Kvůli předražené službě a neférovosti se rozhodl odejít a spolupracovat s CINKem.
  • Kromě obchodu je i velký milovník vína. Výrobu vína bere jako svůj koníček a relax.
  • Tým CINK se rozrůstá a je otevřený obchodníkům, kteří mají podobný příběh jako Ondra, nebo dalším aktivním lidem, kteří chtějí podnikat díky unikátní příležitosti zavádění EET a vybudovat si dlouhodobý pasivní příjem. Přidáš se ve svém regionu?

[leads_ id=”94703″]

EET systémy dávají velkou příležitost obchodníkům. Neustále budou vznikat nové firmy, obchody a pohostinství

Po dvou měsících se potkáváme s Ondřejem Zoubkem, kterého znáte z tohoto rozhovoru. Rychlost, se kterou svou firmu rozvíjí, nevidíte v českém prostředí často. V současnosti má Ondřej po sebou tým čítající bezmála 10 lidí, a to nejen v Brně, ale i po celé republice. Moderní startupové hodnoty promítá CINK nejen do firemní kultury, ale do všech aspektů budování firmy – školení obchodníků probíhá přímo v Brně nebo přes Skype.

ccink 2

CINK nehledá zaměstnance. Hledá spolupracovníky, kteří pomáhají firmu neustále rozvíjet a posouvat dál. „Práce je neustále dost. Druhá vlna EET zaměřená na maloobchod má přijít 1. března a už teď se počítá se zhruba 85 000 potenciálními klienty, třetí a čtvrtá vlna po roce 2018 bude zahrnovat dokonce 300 000 klientů,“ ukazuje Ondra na číslech a dokládá tím, proč věří, že je to jedinečná šance pro šikovné jedince nejen z obchodu, ale i gastra a drobného podnikání. V neposlední řadě je to velká šance pro studenty.

Jako správný startup jsou v CINKu motivováni především výzvami. „Reakce podnikatelů na EET jsou spíše negativní, proto se jim CINK snaží tento přechod usnadnit. Jako nová služba a aplikace má navíc tu výhodu, že není nákladný,“ vysvětluje Ondra a zároveň dodává, že klienti nejvíc slyší na pozitivní energii obchodníků CINKu a fakt, že ceny nejsou přemrštěné.

cink 7

Mezi nové klienty patří i ti, kteří jsou s konkurencí nespokojení

A jak to vypadá v praxi? Seznamujeme se s Ondrou Průdkem, se kterým popíjíme kávu v jedné z brněnských kaváren, kde EET od CINKu používají. Zajímá nás jeho běžný pracovní den. Ondra tráví většinu svého času v provozu, na schůzkách, kde pomáhá svým klientům, nebo rozvíjí nový business. „V první vlně jsem spolupracoval s konkurenční firmou. Nelíbilo se mně jejich jednání a zbytečně přemrštěné ceny za produkt.“ Nyní se zaměřuje především na vinaře. Má mezi nimi spoustu přátel a přesně ví, co potřebují.

cink 4

„Úspěšný obchod zvládnu klidně za 10 minut, s vinaři často rokuji i tři hodiny,“ směje se obchodník Ondřej Průdek.

„Můj den začíná pokaždé jinak. Ráno se potkávám s klienty z velkoobchodu, odpoledne jsou zpravidla na programu schůzky s majiteli restaurací a večerní jednání s vinaři se občas protáhne až do noci. Někdy trvá schůzka 10 minut, někdy i 3 hodiny. Dřív jsem jezdil denně trasu Brno-Břeclav, jelikož mi to časový harmonogram schůzek neumožňoval jinak, ale zjistil jsem, že to takhle dál nejde. Teď mám přesně dané dny, kdy pracuji v Brně a kdy v okolí Břeclavi.“

cink 5

„Můj recept na úspěch je najít svou komunitu – typ klientů, na který se zaměříte. Mně je dobře s vinaři a funguje to“

„Klienty vyhledávám na internetu nebo se potkávám s lidmi z vinařské komunity. Po zavolání se s nimi přímo domluvím na osobní schůzku. Nemám rád komunikaci přes e-mail. Během setkání se snažím zjistit, co je nejvíc zatěžuje a následně jim nabízím jednoduché řešení. Na obchodě miluji svobodu, plánování svého času, možnost vydělat si velké peníze a oproti jiným oborům hlavně fakt, že se lidem nevnucujeme.“ Každý obchodní zástupce je vybavený tabletem s premium licencí a CINKačkou s jednoduchou kalkulačkou. Ondra nám na ní ukazuje funkce customizované jednotlivým segmentům. „Jiné funkce potřebuje vinař, jiné – specifické, vyžaduje maloobchodník.“

„U CINKu vidím, že EET může být i přínos. Když lidé vědí, že se jim snažíte pomoci, ne pouze prodat, volají vám sami od sebe“

Na CINKu se Ondrovi líbí, že se snaží podnikatelům pomoci a ukázat jim nejlepší řešení. „Největší výhodu vidím především v jednoduchosti systému a možnosti vyzkoušení si produktu na jeden měsíc zdarma. Klient musí mít jednoduchý systém, který zvládne ovládat intuitivně.“ Zatímco nám Ondra střílí prodejní argumenty, personál restaurace ťuká do systému objednávky hostů – je vidět, že tady si na novou aplikaci zvykli velmi rychle.

cink 6

Z obou Ondřejů září dobrá nálada, produktu věří, přesto nám to nedá. Ohledně zavádění EET panuje ponurá nálada – jaké jsou nejčetnější námitky klientů? Z úst vinařů nejčastěji zaznívá: „Nechci žádný mega krám, jenom něco jednoduchého, abych to mohl využívat.“ Na to nejde nic říct, jen souhlasit. 🙂

„Skončení vln EET v létě 2018 se nebojím. Z prodeje CINKu mi bude dlouhodobě proudit 30 % z každé další platby akvizovaného klienta“

Na závěr nás zajímají Ondrovy plány do budoucna. Je mladý a ambiciózní obchodník, který si buduje pevné vztahy nejen ve vinařské komunitě – co bude dělat, až v létě 2018 všechny vlny EET skončí? „Prodej EET má velký potenciál nejen v tom následujícím roce a půl, na který jsou naplánovány další vlny,“ reaguje Ondřej. „V dnešní době je trendy začít podnikat, třeba hned po škole nebo místo školy. Práce je a bude pořád dost, i po skončení.“ Dozvídáme se však o atraktivním bonusu – po roce vzájemné spolupráce CINK nabízí možnost z každé další platby od akvizovaného klienta 30 % ze zisku. Obchodníci CINKu jsou tak motivováni nejen okamžitou odměnou za prodanou licenci, ale i dlouhodobým pasivním příjmem.

Umíte si představit pracovat v kolektivu mladých lidí, kteří neustále posouvají firmu dál? Nebojíte se oslovit podnikatele, živnostníky nebo velký řetězec? CINK hledá do svého týmu obchodníky, kteří mají chuť podnikat, umí reprezentativně vystupovat a chtějí se posouvat dál. Ozvěte se Ondrovi Zoubkovi.

Foto: Petr Pospíšil 

[leads_ id=”94703″]