04. Březen 2022
„Být zdravě sebevědomý a věřit produktu, který prodávám. Bez této synergie nelze úspěšně telefonovat“, říká Claudie Paldusová. Se Štěpánem v posledním ONE TO ONE otevřeli nejen následující témata: proč je telefonování důležité, etiketu, vliv sebevědomí na volání, největší nešvary a chyby obchodníků při telefonování, co můžete udělat pro to, aby vás volat bavilo a kdy je o obchodníka lepší věnovat se spíše jiným způsobům prodeje. A co nás nejvíce zaujalo?
Proč je telefonování stále hot?
Podle Claudie je volání top disciplína a nejrychlejší cesta k cíli, když chceme někoho oslovit. Především proto, že máte okamžitou zpětnou vazbu.
Na co se soustředit než vůbec začnu s kariérou akvizičního obchodníka, který má v náplni práce volat?
Nejdůležitější je mít zdravé sebevědomí (tím nemyslíme aroganci nebo namyšlenost, všeználky nikdo nemá rád. Praktické je udělat si test osobnostní typologie, zjistit svoje silné a slabé stránky a použít je v telefonování jako svoje superpowers.
Největší nešvary v telefonování?
Když telefonující začne hovor ohranou frází: „Máte čas na 5 minutový monitorovaný hovor?“. Nebo naopak okamžitě neomaleně vyštěkne, jaký produkt nabízí a opomene zdvořilostní dotaz na začátku: „Máte prostor? Můžete teď mluvit?“ (Takto prosím vás ne).
Zajímá vás více? Pusťte si rozhovor ze záznamu.