19. Listopad 2016
I když jsme několik desítek tisíc kilometrů daleko (na Bali, pozn. red.), nechceme zastavit náš sales a pro efektivnější oslovení a komunikaci s klientem používáme i pokročilejší techniky prodeje. Jedním z těchto nástrojů jsou WEBINÁŘE.
V tomto díle s vámi sdílíme:
- jak probíhá příprava prodejního webináře
- jaký obsah webináře zvolit, aby přinášel hodnotu
- jak pozvat publikum na webinář
- další tipy a triky 🙂
Dále mohu říct, že když máte dobré téma, tak se doslova i země zachvěje 😀
Více ve videu:
A jedna technická na závěr: My osobně vysíláme v aplikaci WebinarJam, je pro nás nejpohodlnější.
Kde vysíláte vy? 🙂
Salesu zdar, Jitka
P.S.: Pošlete nám trochu sněhu, my za to znovu posíláme výzvu, která stále platí!!!