10. Květen 2017
Už jsme zpět! Silnější a odhodlanější, než kdykoliv dřív. Posilnění hlavně vědomím, že jsme dokázali a hlavně ukázali, že jde obchodovat a řídit firmu na dálku. Všechno je to o důsledném dodržováním určitých zásad, na které už máme svoje vlastní know-how. Trochu delší video (14:38), ale nechtěli jsme vás ochudit ani o ždibec zkušeností.
CEO z pláže? Ve videu Jitka a David prozrazují, jak to DOOPRAVDY vypadá:
- 360h strávených na Skypu. Mazec, co? Za možnost sdílení obrazovky by měl dostat někdo Nobelovku.
- Největší deal. Akvizice nového obchodního partnera za 400 000 Kč.
- Za kolik korun jde prodat přes Skype? „My jsme někde slyšeli, že rozhodně ne služby v ceně více než 20 000 Kč. Jsme rádi, že to je jen mýtus. Záleží však na produktu, jak moc jej lidé potřebují,“ vyzkoušela si Jitka Zoderová.
- Společný firemní cíl. „Abyste ho mohli formulovat, musíte mít ve firmě pouze vnitřně motivované jedince, jinak to nefunguje,“ ví ze zkušenosti David Kolář.
- Webináře. Nejlepší kámoš, nástroj při obchodování na dálku no.1.
- Nejtěžší momenty. Internet, rytmus, vedro.
- Co si vezeme domů? Nadhled, rozhled, co vše je možné! Pokoru k businessu, inspiraci.
- Shrnutí. Nejen obchodováním po Skypu je člověk živ. Doporučujeme balanc 50/50, Skype vs. osobní schůzky nebo využívat systém na dovolených, aby se obchody nezastavily.
- Coworking Dojo, Canggu, Bali. Nejdražší, ale nejlepší.
- Pro koho to není? Kdo nezná heslo: Nejdřív „práce“ a pak zábava. Věřte, že pořád vás to fakt bavit nebude. 🙂 A o tom to právě JE!