Kateřina Pekárková: „Síťovým marketingem žiji. Denně komunikuji s 86 tisíci obchodníků!“

24. Listopad 2016

Začala podnikat po ukončení prvního ročníku VŠ, když jí bylo necelých 20 let. Během studia dokázala zvládnout mateřské povinnosti a také se postavit do TOP 10 nejlepších obchodníků u firmy zaměřené na parfémy. Nikdy dříve žádný obchod nedělala. Prošla si různými brigádami v McDonalds, pracovala jako pokladní v supermarketu, jako hosteska. Dnes je paní svého času a sbírá tisíce: business-like! Mimo jiné postřehla: „Byznys s hlavou, srdcem a základem českým mužům uniká! V zahraničí jsou v businessu s parfémy muži úspěšnější – neodolatelní!“

pekarkova4-ano

button registrace obchodnika transparent

Proč úspěchy parfémů voní v Česku pouze ženám? Změníte to? Slušel by českým mužům takový business? Je pro ně sexy?

Určitě by českým mužům slušel parfém. Muž, který voní, je opravdu sexy. Živě si to dokáži představit. Sexy navoněný muž a jeho business založený na parfému. Každá žena musí jít do kolen. Líbilo by se mi bořit barikády a mít v českém týmu muže. Vždyť vlastně i majitelé naší společnosti jsou velice úspěšní a šarmantní pánové, tak proč si je nenaklonovat do sítě? 🙂 Ale zároveň nechci, aby to vyznělo tak, že se bráním nové spolupráci s dámami. Dámy mají v sobě plno skrytého potenciálu. A je veliká škoda, aby zůstal nevyužitý. Pravdou ale zůstává, že zde v Čechách jsou úspěšné dámy. Muži se domnívají, že jsou spíše vhodnými matadory finančnictví anebo jiného průmyslu.

„V zahraničí i muži milují, když luxusně voní. Navíc pomocí parfému s veškerou noblesou lehčeji navazují kontakty a nemalé peníze za práci, která je pro ně spíše koníčkem, je opravdu neurazí.“

Bilancujte prosím. Jak dlouho budujete svůj MLM úspěch?

Vyzkoušejte leady
  • Podnikám v MLM 11 let. Úspěch je postavený na pomoci druhým lidem. Jinak řečeno, čím více lidí díky vám bude žít plnohodnotný život, i vy se budete mít skvěle. Není to styl typu najdi lidi, vytáhni peníze a víc se nestarej. Vůbec ne.
  • Dnes mám 86 tisíc downlines. Pro ty, kteří mají rádi čísla a konkrétní informace, popíši reálný vývoj: Po prvním měsíci aktivní práce měl můj tým 2 000 lidí. Po třech měsících 2 700. Za první rok se struktura rozrostla na 7 500 lidí, po dvou letech 19 000 lidí, ve třetím roce 38 000 lidí, po čtyřech letech v mém týmu bylo 62 000 lidí a nyní po pěti letech 86 000.
  • S akčními lidmi jsem v kontaktu téměř denně. Po telefonu, přes net, ale i osobně. Společně i vyrážíme do terénu. Zrovna teď máme před sebou poměrně nabité dva měsíce.
  • V mém týmu jsou obchodnice a obchodníci s různými vizemi. A je to tak správně. Někteří mají Essens jako cíl své cesty a ví, že pro ně bude vždy No. 1.  Ale zároveň mám v týmu i lidi, kteří si prostřednictvím systému splnili sen a podnikají.
  • Velikou výhodou je, že úspěšní jsou lidé, kteří mají bohaté obchodní zkušenosti, ale i lidé obchodem neposkvrnění. Osobně tvrdím, že pro začátek stačí vysoká dávka upřímného nadšení a maximální odhodlání.
  • Moje vize se plní. Své cíle mám vylepené na různých místech v našem novém domě. A má to svůj důvod. Dostávám si je takto do hlavy a přesto, že mohou působit nereálně, si je díky tomu, že je mám denně na očích, mozek zpracovává, a proto mně vůbec přemrštěné nepřipadají.
  • Hlava, srdce a základ úspěchu je: Poznat skvělou nabídku spolupráce, přesvědčit se o produktu a jít natvrdo do akce.
  • Za voňavým průmyslem se skrývá skutečná věda. Nejslavnější parfumérské školy lze studovat pouze v případě, že již máte vysokoškolské vzdělání chemického nebo biochemického zaměření! Parfém je věda, ta patřím vědcům. Mně stačí vůni šířit. Je to snadné!
  • Může mít parfém vliv na náladu? Může! Na náladu ženy i muže! Opravdu je vědecky prokázáno, že vůně ovlivňují naši náladu, například relaxují psychický stav. Business s kvalitními parfémy může ovlivnit dokonce i finanční náladu!
  • Psychologie v testu: Jaké esence sluší vaší povaze? Test trvá 5 minut a je zdarma! Klikni ZDE.

pekarkova5

Čím motivujete téměř sto tisíc lidí, aby vás sledovali na sítích?

Velká část skupiny je v zahraničí, především v Itálii, Řecku, Španělsku. Často musím lidem vysvětlovat, jak je to možné. Odpověď je velice jednoduchá. V MLM je snazší vybudovat obchod v zahraničí – je to lehčí než v jakémkoliv podnikání. Stačí, když správní lidé osloví další správné lidi. Musím se přiznat, že do nedávné doby jsem osobně neznala ani jednoho „našeho Itala, Řeka a Španěla“. Seznámili jsme se až díky luxusním eventu k výročí Essens, které firma pořádá. V tomto systému můžete budovat mezinárodní obchod, a dokonce ani nemusíte umět cizí jazyky. Přijde mi škoda, že v Česku je aktuálně poměrně málo lidí, kteří prozřeli a pojali tento obchod jako opravdové podnikání, a to navíc bez investic. Jedinou investicí je opravdu pouze váš čas.

Nějak je ale získat musíte…

Zde lidi moc motivovat nemusíte. Spíš je potřeba lidi správně vést. Když se zde někdo naplno zapálí do práce, motivací jsou samotné úspěchy, které přichází velice rychle a následné výdělky. Nyní mám v týmu nové lidi, kteří prvních úspěchů dosahují už při prvním měsíci spolupráce. Pak stačí si jen udržet tempo.

pekarkova1

Zažila jste na vlastní kůži něco virtuálně dosti nepříjemného? Představte si situaci, kdy se vám najednou lidé z Facebooku v davech odpojují…

Virtuálně nepříjemné věci jsem zatím nezažila. Je možné, že se někteří přátelé odpojili z Facebooku, ale nesleduji to cíleně. Spíš mi naopak přijde, že za poslední dobu, co jsem začala přes své stránky, blog a facebook odkrývat karty, tak mě lidé pozorují mnohem více než dříve. Lidé v mém okolí mají potřebu mezi sebou sdílet různé informace dál. Ne každá kamarádka unese úspěch druhé kamarádky. Než jsem se rozhodla, že půjdu s kůží na trh, musela jsem si to srovnat v hlavě. Ale stát se „veřejně známější“ má svá pozitiva. Tím, že vás lidé sledují, vidí váš úspěch a začínají vás vnímat jako autoritu, pak sami přichází s žádostmi o navázání spolupráce.

„Ztotožňuji se s mottem: Lva nezajímá, co si o něm myslí ovce.“

 

Jak tedy namíchat esenci virálního úspěchu? Co se osvědčilo?

Lidem, kteří začínají, práci pouze přes internet nedoporučuji. Je to velice ošemetné, náročné na čas a hlavně s nejistým výsledkem. Nejlepší je, každého osobně navonět. Všichni, které navoníte, budou očarovaní kvalitou a tím se vy sami přesvědčíte, že plujete na správné lodi. Nelze se totiž naplno věnovat obchodu, o kterém zatím nejste sama minimálně na 100 % přesvědčená.

Splněné cíle za vámi a nyní – budoucí meta:

Jedním z mých motorů jsou cíle, které si dávám sama. Záměrně se nešetřím a často se mohou zdát přestřelené až nereálné. Začátkem roku 2016 jsem si dala do hlavy, že na podzim budu stabilně vydělávat velice vysoká pěticiferná čísla. Podařilo se. Na příští rok mám cíle už také jasné. Můj příjem bude o šesti cifrách a velkou část svého času a energie věnuji novým lidem v mém týmu.

Konkurenční výhoda?

Velikou výhodou tohoto obchodu je samotný produkt. V dnešní civilizované společnosti ho používá snad 99 % lidí. Nemusí to být přímo parfém, ale nějaký typ vůně. Od deodorantu po toaletní vodu až po opravdový parfém. Tedy naše cílová skupina je 99 % vyspělé populace. Další výhodou je, že náš produkt voní, takže si dělá reklamu sama o sobě. Často stačí se ráno navonět a ještě odpoledne vás lidé osloví s tím, jak krásně voníte a zda jim prozradíte, co to je. Takto si i člověk, který není vůbec pro obchod stavěný, zde najde své uplatnění. A dokážete si představit, jak této přednosti voňavého produktu dokáží využít opravdoví obchodníci? Tito lidé zde mají raketové rozjezdy a boří veškeré hranice. Zde doslova leží peníze na zemi, jen se pro ně ohnout. V neposlední řadě je neskutečnou konkurenční výhodou vysoká kvalita a zároveň cena – dostupná zcela všem.

pekarkova2_ne

„Miluji ten pocit hrdosti na tým i sama sebe, když překonáme dosavadní hranice.“

Znám smutné oči některých majitelů s kamenným obchodem. Obchody v podstatě slouží jen k „očuchání“ a nákup je on-line u konkurence.

Kamenné obchody, e-shopy a reklamy v televizi či časopisech, nám paradoxně velice hrají do karet. Za nás velice dobře namasírují zákazníky v tom, jaké jsou na trhu novinky, které parfémy se nejvíce prodávají a co je v současné době IN. Realita je taková, že do parfumerie si velká část lidí chodí parfémy opravdu pouze vyzkoušet a poté si je objednají přes různé e-shopy. A ti lidé, kteří už měli tu čest poznat Essens, si už nekupují ani přes internet, ale pouze u nás. Upřímně mohu potvrdit, že všechny, kteří jednou vyzkoušeli naše produkty, už neztrácím. No a pak – nemilujte business, který je postavený na takto úžasném spotřebním zboží.

Idea a snění do začátku podnikání nestačí, chce to činy. Jaké?

Sama sobě jsem přísným šéfem. Můj denní program začíná brzy ráno a končí v noci. Na každý den mám naplánováno mnoho úkolů. Ale lidem v týmu spíš ukazuji směr, než abych jim striktně zapisovala úkoly do jejich diářů. Nejsem nikoho nadřízená. Ke každému mám rovnocenný přístup a beru to tak, že jsme si partnery. A často se stane, že z toho vznikne blízké přátelství. Svoji aktivitu věnuji lidem, kteří sami opravdu chtějí. Mají vlastní vnitřní motivaci. Nemám ráda štípání do zadků druhých lidí. To je pak ztráta času na obou stranách. Naplňuje mne spolupráce s lidmi kreativními, iniciativními a akčními. Vyhledávám lidi, kteří toho umí víc než já. Navzájem se od sebe učíme a to nás společně posouvá dál.

Foto: Archiv Kateřiny Pekárkové

© 2024 imper.cz