B2B leady od call centra Axxel přinesly LemonPay kýžené výsledky

Milan Bukovský, Key account manager Axxel

12. Září 2022

LemonPay se stal dvojkou na trhu i díky B2B leadům od Axxel. Přečtěte si příběh úspěšné spolupráce

Už od svého založení v roce 2019 si LemonPay kladl jasný cíl – rozrazit vody stravenkového trhu plného složitostí, zastaralých technologií a vnést do nich svobodu a orientaci na férové služby. Kvalitní produkt, zákaznická péče a odhodlání však nebyly jedinými klíčovými prvky jejich úspěchu. Aby svou elektronickou kartu pro stravenky a benefity dostali do povědomí co nejvíce zákazníků, využili službu společnosti Axxel, která jim vygenerovala B2B leady, pomohla s vytipováním segmentů a v neposlední řadě zajistila administrativní servis.

Všestranná technologická firma Lemon patří na trhu k těm nejmladším, ale díky širokému portfoliu karet a pokročilým technologiím se jí rychle podařilo získat značný úspěch. Jejich benefitní a stravenková karta LemonPay vstoupila na trh se vší razancí. Během prvních let fungování chtěli prodat desítky tisíc karet, jenže jim do cesty vstoupila pandemie COVID-19, která rozvoj mnoha odvětví a s nimi spojených podnikatelských plánů zpomalila, až zamrazila.

„Ocitli jsme se na mnoha rozcestích. Od továren a velkých výrobních podniků, které během lockdownu téměř přestaly fungovat, jsme museli obrátit svou pozornost na e-shopy a online trh, který v té době expandoval. Zároveň jsme řešili, že část klientů trvala na setkání naživo, ale většina vzhledem k situaci čím dál více preferovala schůzky online. Proto jsme nutně potřebovali někoho, kdo by nám dokázal poptat schůzky v nových segmentech, a ještě roztřídil, jakým způsobem má jednání proběhnout,“ popisuje začátek spolupráce CEO LemonPay Zoltán Finta.

Když LemonPay potkal Axxel

Kooperace Axxel a Lemon Pay přinesla kýžené výsledky

Tohoto úkolu se zhostila společnost Axxel, která působí na českém trhu už od roku 2007. Za tu dobu se z malého call centra zaměřeného na telemarketing stal velký hráč na poli B2B leadů, který provozuje už pět poboček po celém Česku. Ze začátku bylo jedním z nejdůležitějších úkolů nalézt opomíjené segmenty, objevit firmy, které jsou svým sídlem vzdáleny mimo obvyklý dosah obchodních manažerů, a vytipovat vhodné malé až střední podniky (nejčastěji do 25 zaměstnanců).

Což bylo klíčové rozhodnutí pro budoucí úspěch LemonPay, neboť většina stravenkových firem se soustředí pouze na velké hráče na trhu, kterými jsou nejčastěji korporátní firmy se stovkami až tisíci zaměstnanců. Jenže takových je v celém Česku okolo 2 500 a z celkového podílu na trhu tvoří jen 2,5 %. I díky tomuto směřování a efektivní spolupráci s Axxel mohl v LemonPay vzniknout specializovaný a extrémně výkonný obchodní tým pod vedením Tomáše Koukla, který působí na pozici Head of sales.

Benefitní karta LemonPay
Benefitní karta LemonPay


Znáte LemonPay?
Benefitní a stravenková karta LemonPay je určená pro firmy a jejich zaměstnance a díky funkci 9 karet v jedné umožní mít na jedné kartě všechny dostupné zaměstnanecké benefity a příspěvky, které lze jednoduše administrovat. Je vhodná pro všechny aktuální i budoucí benefity jako e-stravenky, stravenkový paušál, volnočasové benefity, příspěvky na dovolenou, vzdělávání, sport, fitness, wellness, zdraví, krásu, péči o tělo, zdravotní služby, knihy, časopisy, zdravotní pomůcky, školkovné, péči o dítě, nákupy jídel, potravin a uplatnění různých daňově zvýhodněných příspěvků. Dále ji lze použít také jako vstupovou kartu, kartu na ovládání zařízení (např. tiskárny, výtahy, vstupní turnikety, kávovar) či ji napojit na docházkový a mzdový systém.

Virtuální asistentka od Axxelu = rapidní ušetření času a zvýšení efektivity

Axxel pro LemonPay mimo výše zmíněného zajišťuje také službu virtuální asistentky, jejímž prostřednictvím poskytuje emailový servis zákazníkům, takže obchodní zástupci LemonPay nemusejí trávit tolik času s neprodejní administrativou a mohou se naplno věnovat akvizici. Díky virtuální asistentce a administrativnímu servisu může LemonPay také nabízet svým klientům revoluční službu, kdy jim k podpisu smlouvy stačí pouze SMS zpráva.

Cesta k úspěchu přes B2B leady

„Během naší již dvouleté spolupráce s LemonPay jsme spustili na dvacet mini kampaní, na kterých jsme si otestovali, jak fungují naše navržené metody a strategie. Když odezva nebyla taková, jakou jsme si přáli, kampaň jsme upravili a teprve až poté ji aplikovali na větší segmenty. I díky tomu, že nám v LemonPay důvěřovali a nechali nám volné ruce, abychom dělali práci podle našeho know-how, jsme dosáhli vysoké úspěšnosti 5–15 % (u některých kampaní dokonce až 20 %) u domluvených leadů. Tyto výsledky se nám daří i dlouhodobě udržovat,“ podotýká Milan Bukovský, který pro Axxel pracuje na pozici Key account manažera.

Právě pilotní kampaně jsou způsobem, jak B2B lead generátor může svým klientům otevřít oči a ukázat jim cestu k nové cílové skupině. Na základě pilotního testování a diverzifikace databází se totiž často ukáže, že firma cílí špatně a že na její nabídku mnohem lépe reaguje jiná klientela. Jednou z velkých výhod společnosti Axxel je její vysoká flexibilita a rychlost, takže změny v cílení a strategiích dokáže aplikovat téměř z hodiny na hodinu.

Milan Bukovský, Key account manager Axxel
Milan Bukovský, Key account manager Axxel

LemonPay je v současné době nejrychleji rostoucí síť benefitních a stravenkových karet na českém trhu, mezi klienty se těší velké oblibě a právem se pyšní titulem dvojky na trhu s ročním obratem přes 3 miliardy Kč. V počtu několika milionů transakcí ročně je můžeme zařadit po bok velkých bank. Za což vděčí nejen své strategii, technologicky propracovanému produktu, kvalitním službám, ale také spolupráci se společností Axxel, díky které se jedna z pěti oslovených firem stane jejich klientem.

Pokud hledáte profesionální B2B call centrum neváhejte Axxel kontaktovat. Pomohli LemonPay, pomohou i Vám.

© 2024 imper.cz