Sales Ambassadors 2018/2019: Vztahy a komunikace jako základní stavební kámen obchodování

13. Říjen 2018

Nová sezóna je tady! Po úspěšně odstartované první sérii ambassadorů, kteří představovali témata moderního obchodování, tu máme bandu i téma zbrusu nové. A možná trochu nečekané, protože se vracíme ke kořenům. Téma tohoto roku je:  „Vztahy a komunikace jako základní stavební kámen obchodování.“

Myslíme si totiž, že je to v současné době více než potřeba. Moderní technologie jsou úžasným pomocníkem ale dlouhodobé obchody se zkrátka sami o sobě neudělají. Tentokrát jsme se při výběru pečlivě zaměřili na influencery/obchodníky, kteří mají své zajímavé specifické pohledy na vztahy, komunikaci a obchodování.

hledáme obchodníka

Naše mise je zlepšit celkovou komunikaci, a to nejen při kontaktu s klienty a těchto osm úžasných lidí ji bude s námi prostřednictvím unikátního obsahu během celého roku na Business Animals naplňovat:

1. Daniel Šmíd

47 let, Daniel Šmíd s.r.o., Lektor etikety a mentor
www.danielsmid.cz, www.etiketaustolu.cz, www.etiketaprodeti.cz,
Instagram 
Facebook
Twitter

  • Jakou nejlepší radu jsem dostal: Když něco děláš, dělej to pořádně.
  • Co pro mě znamená obchod: Způsob, jak si lidé vzájemně vyměňují energii.
  • Jaká je moje současná mise: Zlepšit chování a oblékání lidí kolem sebe.

Proč jsme vybrali Daniela: Lídři, kteří mění chování a etiketu lidí kolem sebe, jsou potřeba jako sůl. To, že je u Daniela něco „jinak“ poznáte na první dobrou a jeho styl komunikace vám naprosto zlepší den. Nečekali jsme, kolik muziky udělá například slovní spojení Hezký den, milá Jitko.

2. Ivana Jelonková

Ing. Ivana Jelonková, 37 let, investiční a devizová specialistka

  • Jakou nejlepší radu jsem v životě dostala: Tvoje činy budou mluvit za tebe
  • Co pro mě znamená obchod: Obchod prioritně vnímám jako seznamování se s novými lidmi a prohlubování vztahů a vazeb s těmi současnými. Vzhledem k tomu, že jsem podle socioniky Hamletka, tak je to pro mě hra, u které se bavím, doufám, nejen já.
  • Jaká je moje obchodní mise: Zvyšovat finanční gramotnost a pomáhat lidem efektivně zhodnotit finance. Vnáším do svého jednání pozitivní energii a snažím se tím “nakazit” i své okolí. Mým prvotním cílem je naladit lidi kolem sebe na podobnou notu. Pokud není někdo v dobrém rozpoložení při mém příchodu, tak mým cílem je, aby se při mém odchodu minimálně usmíval. Výborná nálada a energie se line celým mým obchodováním. Ideální je to poznat na vlastní kůži.

Proč jsme vybrali Ivanu: Ivana je perfektní obchodnice s neuvěřitelným ženským charismatem, pohybující se ve vysokých kruzích, kde jí klienti svěřují ke správě své miliony. Těšíme se na praktické tipy, jak vzbuzovat lidskou důvěru, potřebnou k uzavírání takových extrémních dealů.

hledáme obchodníka

3. Petr Sobotka

35let, B2B Consultant, B2B Interim Sales Director,  B2B Startup mentor
www.petrsobotka.com
Instagram

  • Nejlepší rada, kterou jsem dostal: Když něco chceš, běž za tím
  • Co pro mě znamená obchod: Prodej pro mě znamená radost! Radost z dobře odvedené práce, radost z úspěchu mého zákazníka, radost z mého úspěchu jako obchodníka!
  • Jaká je moje mise: Jsem průvodcem obchodníka/obchodního ředitele ve světě prodeje 21.století. Your partner in sales world.

Proč jsme vybrali Petra? Petr je jeden z nejlepších obchodních koučů v ČR. Má za sebou stavbu a řízení velkých obchodních týmů. Předá vám své praktické i analytické znalosti, a taky samozřejmě svůj pohled na sales inovace.

4. Vojta Urban

25 let, Urbanlife.cz, Managing Partner + Specialista na životní styl
www. urbanlife.cz
Instagram
Facebook

  • Jakou nejlepší radu jsem v životě dostal: Pokud chceš něco změnit (vybudovat), musíš nejprve změnit (vybudovat) sebe.
  • Co pro mě znamená obchod/sales?: Každodenní výzva, příležitost poznávat nové zajímavé osobnosti a možnost, jak dostat k lidem to, o čem jsem přesvědčen, že jim zlepší kvalitu jejich života.
  • Jaká je moje obchodní mise? O co se snažím? V této rychlé době, kdy většina hledá zkratky a rychlá řešení, ukázat co největšímu množství lidí, že být zdravý a cítit se ve svém těle skvěle, není tak složité. Jen je potřeba mít ty správné informace a právě ty se k nim snažím dostat.

Proč jsme vybrali Vojtu: Vojta je zástupce úspěšné mladé generace, jejíž pohledy na věci okolo obchodu a vztahů, by se neměly určitě ignorovat. Těšíme se na názorový fresh vítr!

5. Lucie Cieslarová

32 let, Socion.cz – CEO, Golden Gate.cz – vedoucí obchodního týmu, www.luccie.cz,

  • Nejlepší rada: Zvedni zadek, mozek se přidá.
  • Co pro mě znamená obchod: Obchod je nejlepším zrcadlem nás samotných. Díky němu se máme možnost v co nejkratším čase nejvíce rozvinout.
  • Mise: Chci světu ukázat, že obchodníky lze vést individuálně s ohledem na jejich přirozené talenty.

Proč jsme vybrali Lucii: Umíte si představit, že by každý z vašeho týmu jel na svých silných stránkách? Kam až by tým měl v tomto případě šanci vyrůst? Budování týmů podle autentických silných stránek každého jedince nám dává obrovský smysl a Lucka je velká propagátorka a odbornice.

6. Šimon Srp

Šimon Srp, 26, Interim manažer obchodních týmů, CEO Simon Says
Facebook

  • Nejlepší rada: Nemusíš vždycky vyhrát. Když už ale prohraješ, prohraj s noblesou a nadhledem.
  • Co pro mě znamená obchod: Obchod je pro mě ta část světa, která mi umožňuje objevovat ty další a pohybovat se v nich s jistotou.
  • Moje mise: Chci změnit náborové a manažerské praktiky v obchodních týmech. Abychom se starali o lidi a jejich příběhy, místo o životopisy, abychom si je nekupovali, ale aby oni zároveň chtěli pro nás pracovat, abychom jim nelhali a nemlžili, a abychom si uvědomili, že máme všichni jeden společný rybník, ve kterém plaveme a ten si nechceme navzájem zanášet. Pracuji, aby se všechno tohle výše zmíněné změnilo, a aby to zároveň přineslo obchodní nárůst pro mé klienty.

Proč jsme vybrali Šimona: Šimon není na Business Animals žádným nováčkem, jeho obsah měl vždy velký dosah. Zejména proto, že dokáže věci správně a úderně pojmenovat. Za poslední rok si prošel životními posuny a my se těšíme na sdílení.

7. Alena Hanušová

38 let, Dobrá dohoda.cz, Author&Owner
www.dobradohoda.cz

  • Nejlepší rada: Opravdu dobře poslouchej, když lidi mluví. Oni ti o sobě totiž řeknou mnohem víc, než sami chtěli.
  • Co pro mě znamená obchod?: Obchod je pro mě pokročilá vztahová disciplína postavená na vzájemném respektu, oboustranné důvěře a férové výměně hodnoty za hodnotu.
  • Moje mise: Snažím se o návrat respektu, důvěry i férové výměny hodnoty za hodnotu do profesních (a obchodních) vztahů v Čechách. Začínám tím, že učím nejen obchodníky skutečně naslouchat, otevřeně a autenticky komunikovat a uzavírat dohody na win-win principech.

Proč jsme vybrali Alenu: Vždy zaměříme naši plnou pozornost na člověka z obchodních sfér, který napíše knihu o vztazích.  Na praktické tipy od zkušené a hlavně báječné Aleny se hodně těšíme!

 8. Petr Němeček

33 let, ANTEE s.r.o., Sales director
www.nemecekpetr.cz
Instagram

  • Nejlepší rada: Věnuj se něčemu, co tě bude bavit a vytrvej v tom – rada od rodičů – podnikatelů. Jako poslušný syn se jí držím.
  • Co pro mě znamená sales: Je to pro mě všechno, doslova. Miluju to od okamžiku, kdy jdu na schůzku, užívám si tu obchodní hru, jsem šťastný, když se zákazníkem najdeme win-win řešení, a po čase realizace odcházím s pozitivní referencí k dalším zákazníkům. Jinak sales je odrazem mé životní filozofie být svobodný a odpovídat si za svůj život sám, nebýt na nikom závislý.
  • Moje mise: Dělám lidi šťastnějšími. V pomoci druhým vidím největší smysl života. V roli obchodníka jsou to zákazníci, kterým pomáhám online marketingem k plnění obchodních cílů, které mají přesah do rodin majitelů i zaměstnanců firmy. V roli sales directora jsou to obchodníci, kterým pomáhám, aby se jim lépe dařilo a plnili si sny nejen svoje ale i svých rodin. Když jsou lidé v pohodě a spokojení, je to pro mě zpětná vazba, že tu práci děláme dobře, což mi dělá radost.

Proč jsme vybrali Petra: Jak jste si mohli přečíst, pro Petra je obchod životním stylem, který bere i s ohledem na ostatní velmi zodpovědně. A přesně za tyto lidi jsme v naší smečce nesmírně vděční!

Tak co, líbí se vám náš letošní výběr? Dejte vědět do komentů!

 

Foto: Marek Rebroš a archiv

© 2024 imper.cz