Business Animals Academy: Facebook miluje LinkedIn. Jak toho využít při hiringu?

05. Červen 2016

V předchozích článcích celého seriálu Business Animals Academy jste se dozvěděli, že akvizice nových obchodníků je vlastně prodej. Sami obchodníci vám řekli, že nejvíce času tráví na sociálních sítích, kde je můžete originálním sdělením zachytit a následně začít s prodejem vaší pozice. My se dneska podíváme, jak využít sociální sítě naplno a začít po obchodnících střílet doslova ostrými.

kaboompics.com_Woman working with Apple Macbook Air 13-

Domluvte si konzultaci

Vezměte své LinkedIn followery a nalejte je Facebooku do chřtánu

Jak využít své sítě followerů na LinkedInu a zdvojnásobit tak zásah svého organického sdělení využitím sponzorovaných odkazů na Facebooku? Hiring obchodníků není jen tak nějaké střílení do tmy, ale promyšlená marketingová strategie pomocí všech dostupných metod včetně remarketingu. Stáhněte si seznam svých followerů na LinkedInu, nalejte je Facebooku do chřtánu a spusťte zbraň hromadného lovení ve formě Custom Audience.

Příklad:

  1. Stáhněte si síť kontaktů followerů z LinkedIn ve formátu .csv
  2. Vytvořte ze staženého .csv Custom Audience na Facebooku
  3. Připravte sponzorovanou kampaň na toto publikum
  4. Využijte blogové platformy Pulse na LinkedIn směrem k vašim followerům
  5. Zapněte Facebook kampaň

V jednu chvíli tak oslovujete organicky své followery na síti LinkedIn, popřípadě přímým oslovením, a zároveň své sdělení posíláte obchodníkovi až pod nos na jeho Facebook Newsfeed jako sponzorovaný odkaz.

Pokud vše spojíte ještě s nějakým zajímavým PR sdělením, autentickým vhledem do vaší společnosti formou videa a poskládáte všechny dílky puzzle dohromady, už nikdy nebudete řešit problém nedostatku obchodníků. Důležité je tyto věci dělat dlouhodobě a kontinuálně.

Máme pro vás 4 087 registrovaných obchodníků a víme, jak je oslovit.

Začnete s náborem a oslovením ještě dnes.

nabor obchodniku

hledáme obchodníka

© 2024 imper.cz