Rok 2017 je už pomalu za námi a před námi se otevírá rok 2018 plný nových zážitků, možností, dobrodružství, zvratů i vzdělávacích akcí. Je načase pořádně oslavit Silvestr a pak už se vrhnout do svého byznysu naplno. A ruku na srdce, nikdo z nás neví vše a je potřeba se neustále vzdělávat. Ideální příležitostí jsou různé akce, workshopy, semináře či konference zaměřené na různá témata. Připravili jsme si pro vás opět průřez tím, co nás zaujalo nejvíce za první měsíc roku 2018. Tak vzhůru do toho a půl je hotovo. Buďte vždy o krok napřed.
JAK ÚSPĚŠNĚ KOMUNIKOVAT ZMĚNY – CHANGE MANAGEMENT PRO TY, KDO ZMĚNY UVÁDĚJÍ DO ŽIVOTA
Naučte se vzbudit v lidech pozitivní přístup ke změnám Hrnou se na vás ve firmě seshora inovace a změny a vy je musíte komunikovat dále? Na vymýšlení a řízení změn se příliš podílet nemůžete. Na vás je „jen“ to, abyste těmito změnami provedli svůj tým, abyste změnu uvedli do praxe. „Jen“ ale bývá velmi náročné a bez dobrého know-how, jak se změnou pracovat a co vlastně obnáší, často také končí neúspěšně. Přijďte se k nám naučit, jak o změně mluvit a jak zařídit, aby k ní lidé včetně vás měli pozitivní přístup.
Kurz je určen: střednímu a nižšímu, liniovému managementu interním mentorům, trenérům, koučům HR pracovníkům na nižší a střední úrovni pracovníkům oddělení kvality, IT a dalších oblastí, které jsou často těmi, kdo lidem něco mění operátorům zákaznických center a pobočkovým pracovníkům, kteří jsou často posly špatných zpráv úředníkům a pracovníkům státní správy a organizací, odpovědným za komunikaci novinek a změn Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: ujasníte si, co se to vlastně v lidech (včetně vás) v průběhu změn děje a jak s tím zacházet naučíte se a natrénujete, jak zvládat důležité momenty a fáze změny zjistíte, z čeho pramení odpor, bolest a obavy ve změně a jak je můžete ze své pozice zmírnit osvojíte si důležité techniky pro řízení a komunikaci změn z pozice nižšího a středního managementu získáte tipy „první pomoci“ pro práci se stresem, který je obvyklým průvodcem změny.
Seminář „Motivační rozhovory“
Seznámení s úspěšnou a výzkumem ověřenou metodou terapeutické a poradenské práce s klienty. Účastníci kurzu by měli porozumět vybraným faktorům ovlivňujícím motivaci lidí ke změně a nacvičit základní techniky vedení motivačních rozhovorů. Důležitá je schopnost reflexe interpersonálních aspektů motivace a jejích změn. Kurz je zaměřen tak, aby bylo možné nově nabyté poznatky a dovednosti přímo využít v praxi.
První dámy, mezi námi: debata žen prezidentských kandidátů 2018
Jsme přesvědčeni, že role první dámy, která bude stát po boku příštího prezidenta, je velmi významná. Proto bychom rádi dali prostor manželkám, partnerkám, či jinak důležitým ženám prezidentských kandidátů. Debata se dotkne role žen ve veřejném prostoru v České republice, vztah k filantropii a spoluvytváření zdravé občanské společnosti a v neposlední řadě i představě o roli první dámy. Na setkání budou pozvaní významní představitelé byznysu i občanské společnosti, debata bude zároveň otevřená pro širokou veřejnost podle kapacity Pražské křižovatky.
Pozvání na debatu prozatím potvrdily Eva Drahošová, Klára Fischerová, Michaela Horáčková, Lucie Talmanová, Eliška Hynková, Bohumila Bračíková a Monika Hilšerová.
Debata se bude konat v pátek 5. 1. 2018 od 19:00 hodin v prostorách Pražské křižovatky (Zlatá 211/1, 110 00 Staré Město). Akci bude moderovat Petr Šimůnek, šéfredaktor časopisu Forbes Česko
Impact Hub #Mastermind
Potřebujete získat feedback na svůj nápad? Zasekli jste se při řešení problému? Potřebujete inspiraci? Jste aktivní a vyhovuje vám diverzita nápadů? Přidejte se k Impact Hub #Mastermind!
Co získáte?
-
různé pohledy, kontakty, inspiraci a tipy od ostatních na svůj nápad nebo problém
-
vzájemnou podporu ve skupině
-
motivaci a energii k uskutečnění akčních kroků
Přípravka budoucí podnikatelky
Už dlouho si pokládáte otázku zda vůbec začít podnikat?
Sdílíte neustále motivační hlášky na fcb a instagramu, ale nic ve svém životě nejste schopna sama změnit?
My ženy často váháme a cítíme strach udělat změnu ve svém životě. Pojďte s námi zažít uvolněný večer plný inspirací a sdílení informací.
Autenticita a opravdovost při vedení týmu
Chceme upozornit na to, že vedle tradičních manažerských návodů, jak stanovovat lidem cíle, úkoly, jak delegovat a pracovat s časem je také klíčové, jak se manažer ve své pozici cítí. Nakolik je jeho manažerská práce v souladu s jeho přirozeností, hodnotami a přesvědčeními. A jak naopak práce s lidmi v týmu jeho postoje, přesvědčení a život ovlivňuje.
GDPR & Co změna v ochraně osobních údajů obnáší pro vaši organizaci?
Seminář je vhodný pro všechny, kteří chtějí být připraveni na příchod GDPR, potřebují zjistit, co změna v ochraně osobních údajů obnáší pro jejich organizaci. Není nutná předchozí znalost problematiky. Seminář je zároveň vhodný pro budoucí pověřence pro ochranu osobních údajů (DPO) a všechny, kteří potřebují získat znalost problematiky GDPR a ochrany osobních údajů.
Bitcoin a kryptoměny pohledem investora
Impact Hub Share, to je vzdělávací akce, na které se zajímaví lidé dělí o své zajímavé zkušenosti a dovednosti. Tentokrát je pro ty z vás, kteří nehledají jen jednoduchá řešení („koupit Bitcoin“), ale rádi se nad věcmi zamýšlí a hledají souvislosti.
Impact First: Informační setkání
Impact First je akcelerační program pro projekty se společenským dopadem. Projekty podporuje pomocí konzultací, mentoringu, workshopů a spolupráce se zajímavými lidmi.
Pomůžeme vám ověřit správnost byznys modelu, nastavit potřebné akční kroky a společně s mentory a konzultanty také najít cestu k dlouhodobé udržitelnosti vašeho projektu.
7 tipů pro fungující firemní kulturu
Jste start-up nebo řídíte firmu či tým? Ukážeme Vám, na jakých 7 oblastí se zaměřit, jaké otázky si klást a jakých chyb se vyvarovat, pokud chcete budovat dlouhodobě úspěšnou firmu.
Jedním z předpokladů pro dosažení dlouhodobého úspěchu je zdravá firemní kultura. Dostane-li od zakladatelů do vínku pevný základ, vytváří zaměstnancům prostředí, ve kterém podávají ty nejlepší výsledky, jsou motivovaní a loajální.
Dobrá firemní kultura dokáže fungovat jako magnet na nejlepší lidi na trhu. Špatná firemní kultura odrazuje talenty, dusí nápady, demotivuje a odráží se negativně na výsledcích.
Networkingové setkání – Business oběd Praha, Smart Network
Business oběd je akce, kde poznáte nové lidi ze světa podnikání a zároveň máte příležitost utužovat vztahy, které jste si již vytvořili. Na našem podnikatelském setkání máte jedinečnou možnost využít vůli aktivních lidí ve svém okolí a budovat tak své dobré jméno.
Na co je dobrý Twitter – rychlá nalejvárna
Nechápete, co ostatní mají na twitteru? Proč byste vůbec měli být na další síti? Pro koho je vhodná a pro koho ne? Jak se s ní zachází? Co všechno se tam můžete dozvědět? Kdo jsou hvězdy twitteru a proč? Koho sledovat a co postovat? Založení účtu pro ty, kdo ho zatím nemají a rady pro ně i pro ty, kdo už „štěbetají“, ale nejsou si jisti, co na této síti vlastně podnikat.
Workshop povede Pavlína Kvapilová, která pracuje na strategiích pro sociální sítě a vede tréninky pro účastníky z byznysu i veřejné správy, moderátorka a autorka projektu Elegantní Česko, jinak také bývalá ředitelka divize ČT Nová média.
Den, kdy se budu mít ráda 2018
Zdraví je to nejdůležitější, co v životě máme. Jsme-li zdravé a šťastné uvnitř, odrazí se to i na naší kráse a tudíž na našem sebevědomí. Proto se v roce 2018 zaměříme na dva aspekty tvořící harmonii v nás – zdraví a duchovno. Pojďte si s námi v tento den připomenout, že se musíme na prvním místě mít skutečně rády takové, jaké jsme… uvnitř i vně.:-)
Vaše online vizitka – základy LinkedIn
Při probirání osobní značky na sítích jsme samozřejmě narazili i na LinkedIn. Je to síť, která bývá někdy podceňována, přitom pro náš pracovní život může být velmi cenná. A to nejen v případě, že zrovna hledáme práci. Proto NOVĚ přidáváme i toto téma.
Tento workshop je určen pro ty, kdo neví, co si se svým už založeným profilem počít nebo ty, kteří se teprve na tuto síť chystají. Podíváme se na to, jak vybrat profilovku, jak vyplňovat jednotlivé sekce, zkrátka jak vypiplat co nejlepší „permanentní online vizitku“. Ale také na další funkcionality LinkedInu, na to, jak proaktivně síť používat, budovat si svoji pracovní expertní image i dobré kontakty i se dozvídat co nejvíce o trendech v jednotlivých branžích.
Vaše osobní značka na na sítích – workshop
- Kdy: 21. ledna
- Kde: Praha
Říká se, že první dojem je důležitý. Čím dál častěji ovšem dnes k prvnímu „setkání“ dochází virtuálně, spíš než osobně. Proto je důležité, jak se na sítích a v celém online prostoru profilujete. Je to vaše stálá „vizitka“, ke které se kdokoli může kdykoli dostat a udělat si na vás názor. Můžete nad tím mávnout rukou, ale pak třeba zjistíte, že jste kvůli tomu měli problém v práci nebo o ni přišli. Či že vám to způsobilo jiné nepříjemnosti. Přitom to vše jde využít pozitivně. Ať už osobně nebo třeba při podnikání.
GDPR – ochrana osobních údajů – co to vlastně
- Kdy: 23. ledna
- Kde: Roztoky u Prahy
- Facebook
Zveme vás na seminář „GDPR – ochrana osobních údajů – co to vlastně je“, který se koná v Městské knihovně v Roztokách u Prahy, dne 23. 1. 2018 od 17 – 20 hod. Podivná zkratka GDPR na nás vyskakuje ze všech stran:
- Co to je?
- Co nová ochrana osobních údajů přináší?
- Koho se týká a kdo by se o ni měl opravdu vážně začít starat?
Seminářem nás provede lektorka Lída Dušková. Počítačová specialistka, která se věnuje implementaci systémů, jejich nasazení ve firmách a tedy i firemním procesům a pravidlům. Ochrana dat je tedy součástí její práce.
PUX – Průběh prací na webu pro úspěšný výstup – 4/5 série
Čtvrtý seminář z řady přednášek „Jak na nový web chytře.“ V tomto odpoledni vás naučíme, co vše budete potřebovat za podklady, které bude nutně výrobce vašeho webu potřebovat. Respektive, bez jakých podkladů se skutečně profesionální webař téměř neobejde. A také, co vy sami pro úspěšný start nového webu, i e-shopu velmi oceníte.
Startup Weekend
V průběhu workshopu bude probíhat spolupráce účastníků nejen s mentory, ale i mezi sebou navzájem. Vznikne tak kreativní prostředí otevřené nápadům a motivaci. Těšit se účastníci mohou na inspirativní přednášky, skutečné příběhy i v začátcích tolik potřebné konzultace s odborníky.
Pavlína Louženská/Dan Klíma: Business plán pro vaši značku – I
Zbožňujete módu či design a chcete prorazit se svou vlastní značkou? Zní to jak skvělý plán a velký sen. Ale nohy na zem: jak na to, aby fungovala a vydělávala? Workshopy opět povedou guru módního marketingu u nás Pavlína Louženská a Daniel Klíma, který je jedním ze spoluautorů mimořádného úspěchu Alex Monhart.
Proměna vašeho života
Přejete proměnit váš život od základů, anebo ho jakkoliv vylepšit? Chcete se cítit líp, být spokojení sami se sebou, svou prací a celkově se svým životem? Řešíte, jak skloubit práci a rodinu a mít více času pro sebe a ne jen běhat z práce do práce? Chcete si svůj život užívat a zpříjemnit, dělat, co vás baví nebo se seberealizovat?
iPad: Fotografie na cestách
- Kdy: 29. ledna
- Kde: Praha
Připravili jsme pro Vás praktický workshop pokrývající všechny fáze práce s fotografiemi na iPadu. Postupně projdeme:
- Tipy na aplikace pro fotografování iPhonem a iPadem
- Jak importovat fotografie z paměťové karty pomocí Camera Connection Kitu
- Jak fotografie třídit, promazávat a označovat
- Jak zpracovat snímky pomocí aplikací Fotky, Snapseed a dalších
- Jak přenášet fotografie do počítače a na sociální sítě
- Photostream, iCloud knihovna a jeho využití
- Jak prezentovat nejlépe fotografie na iPadu
Ecommerce Expo
Provozujete e-shop? Pak byste neměla chybět na největší e-commerce akci roku 2018, prvním veletrhu v ČR zaměřeném na technologie, marketingové nástroje a agentury. Veletrhu, který je zde hlavně pro růst vašeho internetového obchodu.
A co se tam bude dít?
Je to veletrh, kde se bude představovat cca 70 a více firem, které nabízí právě těm e-shopům technologie a řešení (mj. Google, Seznam, Heureka, Shoptet, …)
Kromě jiného tam bude konzultantský stánek, kde bude cca 10 českých předních konzultantů a budou dávat celý den rady (konzultace) zdarma
iOS 11: Zefektivněte svou práci
- Kdy: 31. ledna
- Kde: Praha
Naučíme Vás používat iPhone a iPad mnohem efektivněji než dosud. Ukážeme si jak zrychlit, zefektivnit a zpříjemnit každodenní používání mobilních zařízení. Kromě novinek iOS 11 se můžete těšit i na řadu méně známých funkcí a postupů ze starších verzí systému. Konkrétně se budeme věnovat následujícím oblastem:
- Jak využít nový multitasking a pracovat s více aplikacemi najednou
- Jak zefektivnit osobní agendu
- Jak lépe využít iCloud a efektivněji spravovat soubory a dokumenty
- Jak pohodlněji komunikovat a spravovat emaily
- Jak naplno využít multimediální funkce
- Jak efektivněji psát text
- Jaké nové možnosti přinášejí periferie