Jak připravit firmu na AI budoucnost? Digital Transformation Summit odpoví už za dva týdny

10. Duben 2025

Jak data a AI mění budoucnost byznysu? A jakou roli v tom hrají automatizace a digitalizace? Nejnovější případové studie a poznatky z praxe přinese blížící se 6. ročník Digital Transformation Summitu, na kterém odhalí své know-how inovátoři ze světa financí, technologií, výroby, logistiky, retailu i dalších odvětví ekonomiky.

Kvalitní data a využívání AI jsou propojené nádoby, to je čím dál tím evidentnější. Společně přinášejí inteligentní automatizaci, vyšší efektivitu i lepší zákaznickou zkušenost. Na strategickou roli dat a jejich efektivní propojení s AI ve firemních procesech se proto letos obzvlášť zaměříme,“ popisuje Jiří Mach, CEO české technologické společnosti Enehano, která je hlavním organizátorem Summitu.

Těžištěm Digital Transformation Summitu (DTS) budou jako tradičně ceněné ukázky konkrétních řešení z praxe digitální transformace, automatizace, dat i AI. Ve středu 23. dubna odpoledne se v O2 universu Praha o své zkušenosti a praktické ukázky podělí 8 lídrů firem, které patří ve svých odvětvích k hlavním inovátorům na poli digitalizace a automatizace.

Mezinárodní přesah a konkrétní přínosy

DTS letos otevře Piotr Lobaczewski, Salesforce Regional Sales Director pro Digital Solutions, který se zaměří na rychle rostoucí význam autonomních AI agentů a představí přínosy i nové možnosti nástroje Agentforce, který se na zlepšování produktivity těchto agentů specializuje.

  • Veronika Řeháková a Michal ŘehákČeské spořitelny popíšou, jak je náročné převést 4 000 bankéřů na nové CRM.
  • Martin HošekImper CZ ukáže, jak technologie mění B2B prodej – od práce s daty po automatizaci rutinních úkolů.
  • Ľuboš Sova a Tomáš ŽatkovičU. S. Steel nasdílí, co digitalizace znamená pro výrobní sektor v praxi.
  • Jaroslav DufekEdwards Lifesciences se podělí o klíčové výzvy a inovativní přístupy, které umožnily využití Salesforce jako centrálního hubu pro mobilní aplikace.
  • Lucie BrandováČSOB Pojišťovny se zaměří na výzvy spojené s přechodem kontaktního centra na nové řešení.
  • Vladimír PüschnerDPD popíše, proč se rozhodli zaměřit na data governance a jaký přístup zvolili.
  • Štěpán HykšAddvery ukáže pohled do zákulisí transformace věrnostních programů a CRM strategií ve skupině REWE.
  • Jan Moravec ze Salesforce přinese tipy, jak propojit in-store a digitál, využít data i AI a nabídnout novou úroveň služeb.

Návštěvníci se mohou těšit i na živý networking, a odnést si tak cenné zkušenosti i kontakty od kolegů z jiných firem i oborů. Celá akce vyvrcholí panelovou diskuzí, ve které budou špičky svého řemesla polemizovat o tom, jak data a AI mění budoucnost byznysu.

Základní informace o akci: 

  • Název: Digital Transformation Summit
  • Termín: středa 23. 4. 2025, 13:00
  • Místo: O2 universum Praha
  • Cena: 79 €

Registrace: digitaltransformationsummit.cz

© 2025 businessanimals.cz