23. Únor 2018
Další z TOP článků, které nikdy neomrzí. Baví mě číst knihy o obchodování, stejně jako jakéhokoli nadšence do obchodu. Každopádně v rámci úspory čtu stylem, že jdu spíše po odstavcích a tučně zvýrazněných větách. Zjistila jsem, že v tom nejsem rozhodně sama, a proto jsem Vám tu vypsala nejlepší sales hlášky, které mi pomáhají. Shodneme se na tom, že sales je občas náročný, a i ti nejlepší z nejlepších občas potřebují trochu namotivovat. Enjoy!
Aaron Ross:
- „Růst příležitostí vede k předvídatelnému růstu zisku.“
- „Nejdůležitější pro váš úspěch i úspěch celého týmu je kvalita lidí v něm.“
- Jak řekl Winston Churchill: „Nikdy, nikdy, nikdy, nikdy se nevzdávejte!’“
- „Lidi z oddělení Sales Development využijte k identifikaci příležitostí a ty kvalitní předejte obchodníkům, aby dosáhli stanovených cílů.“
- „Čím více informací budete mít o svém potenciálním zákazníkovi, tím méně budete závislí na kvalitě vašich lidí a procesů.“
- „Špatný proces je lepší než žádný proces, protože systémy lze zlepšit, kdežto nahodilost ne.“
- „Pokud si ke každému velkému dealu musíte zvát obchodního ředitele, pak nemáte flexibilní sales proces.“
- Jednorázové navýšení zisku, které nebudete schopní zopakovat, vám nepomůže dosáhnout konzistentního meziročního nárůstu.“
- „Hřbitovy jsou plné nepostradatelných lidí.“
- „Zákazníky vůbec nezajímá, jak moc vám chybí k uzavření dealu. Starají se jen o to, jak zlepšit svůj business.“
- „Pokud po telefonu působíte na potenciální klienty chladně, děláte vše špatně.“
- „Samozřejmě, že chcete vyšší zisky, ale k čemu je to dobré, pokud nejsou predikovatelné?“
- „Hledáte výmluvy pro to, abyste nemuseli pátrat po způsobech, jak se vypořádat s překážkami?“
- „Časté opakování čehokoli se pro vás po čase stane přirozené.“
Tom Hopkins:
- „Nikdy se nedívám na selhání jako na selhání, ale jako na hru, kterou musím hrát a vyhrát.“
- „Začněte očekávat jen to dobré.“
- „Vy sami jste pro sebe tím největším přínosem. Proto investujte čas, úsilí i peníze do svého rozvoje.“
- „Nejsem hodnocen podle počtu selhání, ale podle počtu úspěchů.“
Neil Rackham:
- „Úspěšní lidé mají během obchodních telefonátů mnohem více otázek než jejich méně úspěšní kolegové.“
- „Je mnohem nebezpečnější zákazníkovy obavy ignorovat než se jimi otevřeně zabývat.“
Dale Carnegie:
- „Každý hlupák umí kritizovat, stěžovat si a soudit, a většina hlupáků to dělá.“
- „Při jednání s lidmi nezapomínejte na to, že nejednáte se stvořiteli logiky.“
- „Každý na světě hledá štěstí a existuje jedna zaručená cesta, jak jej najít. Musíte umět ovládat své myšlenky.“
- „Mluvte s někým o něm samotném a bude poslouchat hodiny.“
- „Nemůžete vyhrát hádku. Nemůžete, protože pokud prohrajete, tak zákazníka ztratíte, a když ji vyhrajete, tak ho ztratíte také.“
- „Jména jsou tím nejpříjemnějším a nejdůležitějším zvukem v jakémkoli jazyce.“
- „Abyste byli zajímaví, musíte se zajímat.“
- „Proč bychom se měli bavit o tom, co chceme? Je to dětinské, absurdní. Samozřejmě že se zajímáte o to, co chcete.“
- „Zkušený chce v druhé osobě probudit zájem. Ten, který to dokáže, tomu leží svět u nohou. Tomu, jenž vždy vidí více řešení.“
Zig Ziglar:
- „Byl jsi navržen k podávání vysokého výkonu, sestrojen k úspěchu, a obdařen jedinečností.“
- „Při podávání výjimečného výkonu neexistuje omezení.“
- „Za úspěchem nelze letět, nahoru vedou jenom schody.“
- „Není důležité, kde začnete, ale kde skončíte.“
- „Pokud sami sebe nevidíte jako vítěze, pak ani nemůžete podávat výkon vítěze.“
- „Každý uzavřený obchod by pro vás měl být vzdělávacím procesem, díky kterému budete schopní zvýšit svou hodnotu v perspektivě mysli.“
- „Nebudujete business, budujete lidi a ti potom budují business.“
- „Vše, co za něco stojí, stojí za to, abyste to dělali špatně tak dlouho, dokud se to nenaučíte dělat správně.“
- „Úspěch nelze měřit podle toho, co děláte v porovnání s ostatními, ale podle toho, čeho dosáhnete se schopnostmi, které máte.“
- „Když se před vámi objeví překážka, změňte směr, kterým se dostanete k cíli, ale neměňte své rozhodnutí se k cíli dostat.“
- „Jestliže děláte víc, než za co máte zaplaceno, věřte, že se vám to mnohonásobně vrátí.“
- „Nastavení správných cílů je polovina úspěchu.“
- „Pokud o něčem dokážete snít, dokážete to i udělat.“
- „To, jak vidíte svou budoucnost je mnohem důležitější než to, co se stalo v minulosti.“
- „Za každý obchod, který promarníte kvůli přílišnému zanícení, ztratíte sto dalších, o který jste takový zájem neprojevili.“
- „Čím více si budete stěžovat na své problémy, tím více problémů budete mít.“
- „Prodej je v podstatě přenos pocitů.“
- „V životě můžete mít cokoli, co budete chtít, stačí pouze pomoci ostatním k dosažení toho, co chtějí oni.“
Harvey Mackay:
- „Aby z vás byli šampioni, musíte se naučit zvládat stres a práci pod tlakem.“
- „Většina obav z odmítnutí spočívá v touze po uznání od ostatních lidí. Nemějte své sebevědomí založené na jejich názorech.“
- „Deadliny nejsou špatné. Pomáhají vám zorganizovat váš čas a nastavit priority.“
A jaké jsou vaše? Ráda si je přidám na seznam!