12. Únor 2018
Když už prokrastinace a odpočinek, tak kvalitní! Vybrali jsme pro vás svěží salesové myšlenky od lidí, kteří rozhodně mají k tématu co říct. Doporučujeme uložit a využívat ve chvílích, kdy se potřebujete něčeho chytnout. Rozhodně lepší než si stěžovat u kafíčka s neúspěšným kolegou. Je to jen ve vašich rukou!
Harvey Mackay
- Velmi často se stává, že obchodní zástupci jen papouškují svou prezentaci stále dokola a očekávají, že tím uzavřou obchod. Tak to ale nefunguje!
- „Nedostanete to, co chcete, ale to, co si vyjednáte.“
- Věřím tomu, že vize je jeden z nejmocnějších nástrojů k dosažení osobních cílů.
- „Díky svým uším můžete získat mnohem více přátel, než kolik byste jich získali díky svým ústům.“
- „Když dokážete, aby s vámi zákazníci souhlasili během malých krůčků na náročné cestě, máte mnohem větší šanci, že vám budou důvěřovat i při uzavírání velkého obchodu.“
- „Počítejte s tím, že až budete zkoušet něco nového, nebo se pokusíte změnit svůj přístup k řešení různých situací, tak uděláte pár chyb.“
- „Kvalita vašeho života je určena kvalitou vašich vztahů. To samé platí u kvality vašeho byznysu.“
- „Pokud chcete ukázat lidem, jak moc se o ně zajímáte, ukažte jim, kolik si toho o nich pamatujete. Zapamatujte si jejich jména a oslovujte je jimi často. Je to opravdu důležitá dovednost.“
- „Pamatujte si, že nemáte nárok na nic. Úspěch si musíte každý den zasloužit, a budete při tom dělat chyby, tak jako každý.“
Daniel Pink
- „Jeden z nejlepších ukazatelů nejvyššího úspěchu ať už v salesu nebo v jakémkoli jiném oboru není přirozený talent, nebo dokonce odborná znalost oboru, ale to, jak dokážete vysvětlit svá selhání a odmítnutí.“
- „Otázky jsou mnohdy efektivnější než poučování ostatních.“
- „Existuje ponětí, že obchodníci byli ve skutečnosti nahrazeni internetem, což ale není podpořeno fakty.“
- „Schopnost přijmout úhel pohledu někoho jiného je klíčem k úspěchu v salesu.“
Dan Waldschmidt
- „Předstírání, že víme více, než je ve skutečnosti pravda, je hlavním důvodem toho, proč nejsme tak úspěšní, jak bychom mohli být. Je to vlastnost, která nás pravděpodobně nejvíc limituje.“
- „Úspěch může dlouho vypadat jako selhání, do té doby, než se dostanete za cílovou čáru.
- „Jediná věc, která stojí mezi vámi a obrovským úspěchem, je neustálý progres.“
- „Jestli jste nebrečeli proto, že jste snažili, musíte se snažit víc.“
- „Disciplína mění vaše sny na úspěch.“
- „Úspěch znamená vysoké nároky, plánování, trpělivost a vášeň.“
- „Každému úspěšnému obchodníkovi říkali, že to nemůže zvládnout. Vítězové využívají tyto pochyby k dosažený ohromných výsledků.“
- „Pracovat chytřeji je luxus, který jste získali během toho, kdy jste se upracovali téměř k smrti.“
- „Úspěch má cenu. Pokud nejste připraveni na to, ji zaplatit, nemůžete očekávat, že ho získáte.“
- „Vy utváříte svou budoucnost jednou myšlenkou a jedním rozhodnutím ve správný čas.
- „Pokud byste nerozkopli dveře zákazníka a nevychrlili na něj prodejní fakta tváří v tvář, pak to nedělejte ani po telefonu ani přes email.“
- „Jen proto, že to nazýváte byznysem, ještě neznamená, že to není osobní. Vždy to je osobní.“
David Ogilvy
- „Náš business je zaplaven idioty, kteří se snaží zaujmout nabubřelým žargonem.“
- „Čím více informací bude ve vašich reklamách, tím přesvědčivější budou.“
- „Zaujmout pozornost spotřebitelů a přesvědčit je ke koupi vašeho produktu vyžaduje originální nápady.“
- „Nikdy nepřestaňte testovat, a vaše reklama se nepřestane zlepšovat.“
- „V moderním světě byznysu, je naprosto zbytečné být kreativní a originální, pokud to nedokážete prodat.“
- „Správný sales copy nemůžete napsat ironicky, jen tak. Musíte v produkt věřit.“
- „V průměru pětkrát více lidí čte jen nadpisy oproti zbytku celého inzerátu.“
- „Nemějte skromné cíle. Miřte co nejvýš. Usilujte o nesmrtelnost firmy.“
- „Titulek je návnada. Využijte ho k zaujetí čtenářů, kteří hledají produkt, který nabízíte.“
- „Nepovažuji inzerát za zábavu nebo umění, ale jako informační medium.“
- „Je vrcholem neslušnosti, aby inzerující agent nabádal spotřebitele ke koupi produktu, který by nepovolil koupit své vlastní ženě.“
- „99 % inzerátů vlastně nic moc neprodává.“
Mark Cuban
- „Stále pracuji tvrdě na tom, abych znal svůj business. Ustavičně hledám způsoby, jak vylepšit své společnosti, a vždy prodávám. Vždy.“
- „Miluji soutěžení. Pro mě je obchodování nejlepším sportem. Neustále se něco děje. Pokaždé se mě někdo snaží porazit.“
Jeffrey Gitomer
- „Lidé nemají rádi prodej, ale zbožňují nakupování.“
- „Klíčem k ovládnutí jakéhokoli druhu prodeje je změnit výroky o vás – jak skvělý jste, a co děláte – na výroky o nich.“
- „Po tom, co si poslechnete strategii nebo nové prodejní techniky, snažte se je do hodiny použít. Poslouchání následované děláním vede k odbornosti.“
- „Obchodování je vstupní bránou ke vztahu.“
- „Kvalitní výkon (a kvalitní služba) začíná u pozitivního přístupu.“
- „Neexistuje žádný elixír nebo kouzelná vodička, která by vám sales usnadnila a urychlila, pokud tím elixírem nebude vaše tvrdá práce.“
- „Skvělí prodejci jsou stavitelé vztahů, kteří poskytují přidanou hodnotu svým zákazníkům a pomáhají jim k dosažení jejich cílů.“
- „Nechci doplňky, chci přidanou hodnotu. Nechci benefity, chci přidanou hodnotu.“