25 inspirujících myšlenek od miliardářů

12. Květen 2014

Přinášíme Vám 25 motivujících a inspirujících podnikatelských myšlenek a rad od úspěšných miliardářů. Pokud se chcete naučit něco nového, motivovat se a nalézt cestu k vysokým výdělkům, pak rozhodně tyto myšlenky důkladně nastudujte.

5727283402_d03a9b4553_z

Vyzkoušejte leady

1) „Inovace nemá nic do činění s tím, kolik máte peněz. Není to o penězích, je to o lidech, které máte kolem sebe, o tom, jak jste je vedli a co jste do nich investovali.“ – Steve Jobs, Apple

2) „Nikdy se nestyďte. Jsou lidi, kteří Vám to budou mít za zlé, ale nestojí Vám za to se s nimi obtěžovat.“ – J. K. Rowling, autorka knihy Harry Potter

3) „Nejdůležitější způsob, jak odlišit Vaši firmu od konkurence a nejít s davem je umění práce s informacemi. To, jak shromažďujete, spravujete a používáte informace, rozhodne, zda vyhrajete nebo prohrajete.“ – Bill Gates, Microsoft

4) „Musíte dát ty nejlepší nástroje malým týmům. Vyberte si dobré lidi, utvořte malé týmy a dejte jim k dispozici ty nejlepší nástroje, aby to, co dělají, bylo opravdu produktivní.“ – Bill Gates, Microsoft

5) „Chcete-li být úspěšní, musíte se vydat svojí vlastní cestou. Neuspějete, pokud budete následovat vzorce někoho jiného.“ – Richard Branson,Virgin Group

hledáme obchodníka

6) „Dobrý obchodník vidí to, co jiný nevidí. To, co vidím, není vidět. Nemůžete to vidět, protože to je tajemství mého podnikání… Celý svět je jeden velký trh, který čeká na každého, kdo zná pravidla hry.“ – Orji Uzor Kalu, Slok Group

7) „V době rychlých změn může být zkušenost Vaším nejhorším nepřítelem.“ – J. Paul Getty, Getty

8)Schopnost jednat s lidmi je stejně prodejná komodita, jako prodávat cukr nebo kávu. A já budu za tuhle schopnost platit mnohem více, než za cokoliv jiného pod sluncem.“ – John D. Rockefeller, Standard oil

9) „Někdo kdysi řekl, že pokud si vybíráte lidi do týmu, měli byste volit tyto tři vlastnosti: integritu, inteligenci a energii. Pokud nemají tu první, zbylé dvě Vás zničí. Nemusíte o tom přemýšlet, je to pravda. Pokud si vyberete někoho bez té první, je to, jako byste chtěli, aby byl líný a hloupý.“ – Warren Buffett, Berkshire Hathaway

10) Neztrácejte spoustu času čekáním na perfektní příležitost, aby Vám neutekla ta správná.“ – Michael Dell, Dell Inc.

11) „Buďte enzymem – katalyzátorem všech změn. Nevím, jestli se to chytne jako nějaký slogan, ale je na tom hodně pravdy.“ – Pierre Omidyar, E-Bay

12) „Vyplatí se věřit svému instinktu.“ – Donald Trump, Trump Organization

13) „V životě a podnikání jsou dva zásadní hříchy. První je jednat bez přemýšlení a druhý nejednat vůbec.“ – Carl Icahn, investor

14) „V businessu se naučíte jedno: chcete-li přítele, pořiďte si psa.“ – Carl Icahn, investor

15) „Co potřebujete do začátku podnikání? Tři jednoduché věci. Znát svůj výrobek lépe, než kdokoliv jiný. Poznat své zákazníky. A mít touhu uspět.“ – Dave Thomas, Wendy’s

16) „Starejte se o Vaše podnikání a Vaše podnikání se bude starat o Vás.“ – Dave Thomas, Wendy’s

17) „Tajemstvím úspěšného maloobchodu je poskytnout Vašim zákazníkům to, co chtějí. Musíte se nad ním zamyslet z pohledu Vašeho zákazníka a budete chtít opravdu všechno: široký sortiment kvalitního zboží, nejnižší možné ceny, jistotu spokojenosti s tím, co kupujete, přátelský personál, kvalitní informace, vhodnou otevírací dobu, parkování zdarma, příjemný zážitek z nakupování.“ – Sam Walton, Wal-Mart

18) „Ke změnám dochází, protože je rozdíl mezi tím, co je a co mělo být.“ – Craig McCaw, McCaw Cellular

19) „Nemusíte mít obrovskou společnost. Stačí Vám počítač a osoba na částečný úvazek. Nemusíte mít sto lidí ve firmě, kteří budou rozvíjet Vaši myšlenku. Tomu se můžete věnovat Vy ve svém volném čase. Pracujte na Vašem nápadu a uvidíte, jestli se chytí. Je to lepší než investovat miliony do něčeho, o čem nevíte, jestli bude fungovat. Až budete mít produkt, který lidé využívají a mají o něj zájem, pak můžete zvýšit Vaše investice.“ – Larry Page, Google

20) „Vaše vize jsou velmi důležité. Měli byste vědět, kdo jsou Vaši zákazníci, co říkají Vaše marketingové a reklamní spoty a koho oslovujete. Já osobně se nesnažím zavděčit všem. Vím, kdo jsou moji zákazníci, a na této vizi stavím po celou dobu.“ – Ralph Lauren, Polo

21) „Dělejte něco. Buď udávejte směr, následujte nebo opusťte cestu.“ – Ted Turner, CNN

22)Dotahujte věci do konce se základními hodnotami a nezapomeňte poskytovat dobré služby zákazníkům.“ – Mukesh Ambani, Reliance Group

23) „Zítra může být nádherná doba.“ – Walt Disney, Disney

24) „V téhle branži nemůžete mít cíl, cílové místo. Protože jinak buď usnete na vavřínech, nebo Vás předjede konkurence.“ – Giorgio Armani, Armani

25) „Všechno je možné, pokud máte dostatek odvahy.“ – J. K. Rowling, autorka knihy Harry Potter

 

© 2024 imper.cz