11 skvělých knih o obchodu, které vás budou inspirovat

18. Srpen 2021

Jakmile přijde řeč na dobré návyky a sebezdokonalování, věta ‘více čtěte’ se objevuje docela často. Tato fráze se stala tak známou, mnohdy až stereotypní, že už jsou lidé vůči ní imunní. Rozhodli jsme se proto zeptat kolegů obchodníků na jejich oblíbené tituly, které z pohledu jejich kariéry považují za nejpřínosnější. Následující knižní tituly jsme rozdělili do čtyř větších kategorií.

Psychologie obchodu

Robert B. Cialdini – Influence: The Psychology of Persuasion

Titul knihy docela jasně vypovídá o jejím obsahu. Tato kniha vám pomůže porozumět tomu, proč lidé říkají ‘ano’ a jak je k této odpovědi přimět. Cialdiniho znalosti jsou aplikovatelné ve všech oblastech běžného života, ale především vás nasměrují na tu správnou cestu k úspěchu.

Robert B. Cialdini – Pre-Suasion: A Revolutionary Way to Influence and Persuade

Další skvělá kniha o přesvědčování napsaná psychologem. Tady není v hlavní roli samotné sdělení, ale spíše jeho správné načasování. Existuje totiž jeden určitý moment, a to ještě předtím, než sdělíte svou myšlenku. A právě v tento moment je váš příjemce nejsnáze přesvědčitelný.  

Vyzkoušejte leady

Daniel H. Pink – To Sell Is Human: The Surprising Truth About Moving Others

Tento bestseller se zaměřuje na rozšířenost tématu prodeje v našich každodenních životech. My všichni něco neustále kupujeme a prodáváme. Kniha se zabývá uměním a vědou prodeje a také tím, jak vyvolat v lidech určitou akci. Obsahuje mnoho užitečných rad, které jistě změní vaše dosavadní fungování.

Rozvoj obchodu & obchodní tým

Aaron Ross – Predictable Revenue: Turn Your Business Into a Sales Machine with the $100 Million Best Practices of Salesforce.com

Už od samotného titulu si hodně slibujeme … a kniha nám to skutečně nabízí! Dozvíte se, jak na to, aby váš prodejní tým měl dostatek kvalitních leadů a predikovatelný obrat bez toho, aniž by obchodníci volali na studeno.

Aaron Ross – From Impossible to Inevitable: How Hyper-Growth Companies Create Predictable Revenue

Příručka pro enormní růst, která obsahuje příklady těch, kteří to dokázali. Překonejte nastavenou hranici. Vydejte se výše. Tato kniha vám přesně řekne, jak si zvýšit přínos, a jak se vypořádat s ‘velkými zvířaty’ v oboru.

Mark Roberge – The Sales Acceleration Formula: Using Data, Technology, and Inbound Selling to go from $0 to $100 Million

Autor této knihy přesně ví, o čem mluví – sám to totiž už jednou dokázal. Teď chce svůj návod k úspěchu sdílet s vámi. Kniha se zabývá čistě vědeckým a data orientovaným přístupem k prodeji.

Vyzkoušejte leady

Jak prosadit produkt

Geoffrey A. Moore – Crossing the Chasm: Marketing and Selling High-Tech Products to Mainstream Customers

Prodej špičkové technologie průměrným lidem je výzva. Tato kniha přináší tipy na to, jak se nebát roztáhnout křídla, a dostat tak ty nejnovější technologie na širší trh.

Oren Klaff – Pitch Anything: An Innovative Method for Presenting, Persuading, and Winning the Deal

Autor přináší jeho vlastní recepturu na to, jak prodat téměř cokoliv. Tato kniha poskytuje vědecký přístup k prodeji jako odvětví, založený na tom, jak pracuje lidský mozek.

Matthew Dixon – The Challenger Sale: Taking Control of the Customer Conversation

Autorova hlavní myšlenka je, že prodej je o ‘vyhecování’ zákazníka. Největší zájem v Dixonovi vzbudilo právě působení obchodníků. Jeho studie odhalily, že ty kvality, které mají ti nejlepší z nejlepších, jsou dosažitelné prakticky kýmkoli.

Jak si získat klienta

Steli Efti – Product Demos That Sell: How to Deliver Winning SaaS Demos

Zde najdete vše, co potřebujete vědět, abyste maximalizovali své šance v SaaS byznysu. Tato kniha poskytuje snadno srozumitelný návod na to, jak hvězdně prezentovat vaše aplikace. Není třeba říkat více.

Zig Ziglar – Zig Ziglar’s Secrets of Closing the Sale

Snažíte se něco prodat? Sežeňte si tuhle knihu a naučte se, jak přimět své publikum říkat ‘ano!’. Najdete tady závěry, otázky a další tipy, které můžete uvést do praxe okamžitě.

© 2024 imper.cz