Téma měsíce

Téma měsíce

Jak proměnit volání v obchod? Vyplatí se nenechat se odradit prvním NE.

Telefonáty jsou v dnešní době „provolanosti“ trhu více o navazování vztahu než o jednorázovém požadavku na schůzku nebo objednávku. Svým přístupem ukážete zákazníkům, že jste připraveni si jejich důvěru „odpracovat“ a...more

Téma měsíce

Zbavte se strachu z volání jednou provždy

Mohlo by se zdát, že s příchodem nové legislativy o elektronických komunikacích zmizí i mnohými obchodníky nenáviděný cold calling. O tom, jaký na něj má novela vliv se rozepíšeme v jednou z dalších článků. Stále platí, že aktivní...more

Téma měsíce

Obchodníkův průvodce telefonovací galaxií a navoláváním schůzek

Většina úspěšně uzavřených obchodů začíná telefonátem. Asi každý, kdo někdy v životě pracoval jako obchodník, by se se mnou shodl na tom, že navolávání obchodních schůzek není nic lehkého. Obzvlášť studené kontakty (lidi,...more

Téma měsíce

12 jednoduchých pravidel, která z vás udělají hvězdu telefonní etikety

Chytrý telefon. Přítel a velký pomocník současné doby. Běžný pracovní den bez něj sotva zvládneme. Existují však jisté situace, kdy nám tento přítel může pořádně zavařit. Stačí sekunda a máte zkaženou pověst, první dojem,...more

Téma měsíce

3 tipy, jak z neúspěšného hovoru vytěžit co nejvíce

Telefonování, jak se zdá, z obchodničiny jen tak nevymizí. Můžeme ho doplňovat lead generation systémem, inside sales, inbound sales a dalšími trendy moderního obchodu, zvednout sluchátko a zavolat kontaktní osobě je však v určité...more

© 2025 imper.cz