Obchodní dovednosti
Telefonování je “sexy a in” i v 21. století, říká Claudie Paldusová ve své nové knize
V polovině června vyjde kniha "Vyšší zisky díky telefonování" od Claudie Paldusové. Shrnuje v ní svoje mnohaleté zkušenosti z obchodu a hloubkově rozebírá téma důležitosti oslovení klienta po telefonu. Zajímalo nás, proč se Claudie...more
Kam vyrazit pro kontakty, abyste měli dostatek leadů?
Denním chlebem obchodníka je oslovovat neznáme lidi, navazovat kontakty a budovat vztahy. Jak ale ty nové kontakty získat? Tuto otázku si pokládá asi každý z nás a to ani nemusíme být v obchodě začátečníci. Pojďme si připomenout cesty,...more
Jaké vlastnosti by měl mít obchodní zástupce?
Loajalita, vytrvalost, empatie či vynalézavost. Pokud disponujete těmito vlastnostmi, máte dobře našlápnuto být skvělým obchodníkem. Protože stejně jako musí být policista vycvičený a psychicky odolný, obchodník má taky vlastnosti, díky...more
Jak motivovat (nejen) obchodníky?
Co kdybych se vás teď zeptala, jak to máte u vás ve firmě s angažovaností lidí? Jaká by byla vaše odpověď? Mám nějaké tušení. Ale podsouvat ho nebudu. 😊 Místo toho radši zmíním, že funkční recept na angažovanost lidí vám dnes v...more
Kdy nejlépe ulovíte nové klienty?
Pokud se domníváte, že je jedno, zda nového klienta oslovíte v pondělí ráno nebo ve čtvrtek v podvečer, možná budete překvapeni. Akvizice má svá nepsaná pravidla. Vycházíme -li z psychologie potenciálních klientů,...more
5 nejlepších rad pro B2B obchodníky a podnikatele od hostů podcastu SalesBooster
V byznysovém podcastu SalesBooster zpovídá Petr Sobotka hosty ze světa salesu a B2B marketingu. Loví u nich praktické rady a zkušenosti, které posluchači snadno využijí ve své každodenní praxi. Z více než 60 dílů jsme pro vás vybrali 5...more
Zvažujete práci obchodního zástupce? 7 otázek, které vám pomohou se rozhodnout
Pro mnohé z nás znamená začátek nového roku také předsevzetí, že si najdeme lepší (lépe placenou práci). Obchod má jedinečnou vlastnost, že vás přivítá do své náruče v jakémkoliv věku, pokud na něj máte odvahu, chuť a energii....more
„Nepamatuji si den, kdy bych se do práce netěšil,“ říká Lubomír Šimášek ze slovenské divize Mediaboardu
Pokud bych si něco skutečně přála, tak aby mi v práci vydržel entusiasmus tak dlouho, jako Lubomírovi. Ačkoli má za sebou desítky let praxe v B2B i B2C obchodě, energie a nadšení z něj nevyprchaly. Jak sám říká: „prodával jsem skoro...more
6 nešvarů, které komplikují cestu zákazníka k vám a jak jim předejít
Anna Schwarzová je zakladatelkou personální marketingové společnosti Novitim a tentokrát poukazuje na nešvary v obchodu, které jí samotné vadí na straně zákazníka. Proto se snaží, aby na takové překážky její klienti nemuseli nikdy...more
Data driven sales
Jak držet krok v B2B salesu? Díky chytrým datovým aplikacím
„Sales je náročný, ale krásný,“ říká Martin Hošek z Imperu
Jak vybrat CRM, krok za krokem
Data driven salesNejčtenější články
1ú>
Vybíráte CRM systém pro obchodníky? Máme pro vás komplexní recenzi CRM Pipedrive
2ú>
Vše co jste chtěli vědět o Account based sellingu a marketingu a báli jste se zeptat
3ú>
5 základních pravidel, jak prodat e-mailem