25 let na síti. Firemní Liftago. Nejlepší officy jsou ve Florentinu. I to se událo minulý týden v salesu

 |  Aktuálně  |  Články  |  Pavla Lokajova  |  665x přečteno

Obchodník tráví spoustu času v terénu, přesto ocení, když se může vracet do cool kanceláře. Jaké jsou ty nejhezčí v Česku? Co plánuje Liftago ve své obchodní strategii na 2017 a jak budeme obchodovat s informacemi? Již tradičně jsme si pro vás připravili pár zajímavostí ze světa obchodu a všeho, co s ním souvisí.

liftago

Zdroj: hlasovaniverejnosti.kancelarsnu.cz

Internet v Česku slaví 25 let. „Obchodovat se nebude jen se službami a produkty, ale čím dál více hlavně s informacemi,“ říká Keboola

Nástroj, který ovlivnil obchod nejradikálněji – internet – oslavil minulý týden 25 let existence v Česku. „Pro více firem se internet stává nepostradatelnou součástí jejich byznysové strategie a nástrojem k obživě,“ zaznělo na konferenci Pripojuji.se. „Vedle tradičního obchodu s produkty a službami je stále větší pozornost věnována hodnotě informací a především jejich správné interpretaci,“ na toto téma promluvil Pavel Doležal, zakladatel MobilJam, Ataxo a partner společnosti Keboola.

button registrace obchodnika transparent

Liftago zahajuje B2B divizi. Co si slibuje od firemního taxi?

Cestování za pracovními povinnostmi údajně nebylo nikdy snazší – to slibuje web Liftaga a firmám v nové B2B sekci nabízí společný účet a přehled jízd všech zaměstnanců. „V současnosti na firemních jízdách rosteme o 40 až 50 % meziměsíčně. To je daleko rychlejší růst v porovnání s růstem celkového počtu jízd,“ řekl spoluzakladatel Liftaga Ondřej Krátký v rozhovoru pro Lupa.cz.

Letos plánuje zdvojnásobit obrat a zdesetinásobit počet firemních klientů, tj. ze 100 na konci 2016 na 1 000 do konce roku 2017. Cílí údajně na živnostníky a velké firmy, z prvních testerů se chlubí např. KPMG, Havlem a Holáskem a několika předními reklamními agenturami.

Jak bude vypadat future of work si musíme ještě pár let počkat, jak vypadají nejlepší kanceláře v Praze roku 2017 už víme

Minulý týden probíhalo již tradiční soutěže CBRE Zasedačka roku, vítězem se stal BlueLink, customer care společnost aerolinek. Kromě samotných vítězů nás zaujaly trendy, které zazněly. „Bylo vidět, že si společnosti začínají uvědomovat důležitost kvalitního a zdravého prostoru pro práci,“ nechala se slyšet Simona Kalvoda, výkonná ředitelka České rady pro šetrné budovy, „lidé, kteří v kancelářích pracují, se dostávají opět do popředí zájmu. Zdravým a inspirativním prostředím může zaměstnavatel motivovat své současné i potenciální zaměstnance.“

To ostatně potvrzuje i spoluzakladatel SilentLab Jan Kaňka: „Ve firmách, kterým dodáváme Micro Office – odhlučněné mikro kanceláře – si zaměstnanci stěžují na velkou hlučnost. Špatně si rozumí, chybí jim pocit soukromí, nemají možnost se soustředit na práci. K výkonu je potřeba vytvořit jim lidsky příjemné prostředí.“

Přečtěte si také: Celý rozhovor s Janem Kaňkou

Magazín BusinessAnimals.cz informoval o vymření milionu obchodníků do roku 2020. Jak reagovala česká sales komunita?

V rámci První online sales univerzity Animals Leaders jste minulý týden měli možnost zhlédnout preview webináře o Future of sales. Mimo jiné zde zaznělo, že klasické povolání obchodního zástupce bude vymírat a milion B2B obchodníků přijde do 2020 o práci. Nenechalo vás to chladnými, pídili jste se, odkud se vzal právě milion a jak to vidíte vy. „Lidský kontakt je prostě lidský kontakt, proto si myslím, že dobrého obchodníka může nový systém tak maximálně doplňovat,“ napsal ve facebookové diskusi náš čtenář Petr Lyčka, „průměrní alespoň dostanou příležitost najít si, v čem vynikají. Hurá pokrokům!“ Jak to vidíte vy?

printscreen sales news 3

Text: Pavla Lokajova

Hledáte práci v obchodu?

Přes 750 firem u nás hledá denně talenty.

Najděte práci

Žijete obchodem?

Vytvořte si profil a buďte vidět v oboru!

Registrujte se

Komentáře

Plný náhled profilu je zobrazován
na základě členství Business Animals.


Zavřít okno