Generální ředitel Petr Kovařík: „Jak prorazit s českým výrobkem v Dubaji? Nastřelte cenu“ [Premium Hangout]

 |  Články  |  Obchod  |  Pavla Lokajova  |  3 530x přečteno

Petr Kovařík, spolumajitel a generální ředitel Pražské čokolády, popisuje příběh svého produktu takto: „Když jedete do zahraničí, chcete přivést něco typicky českého – ať už ale do kufru balíte cokoliv, uherák, Becherovku, Studentskou pečeť, žádný z těchto produktů už dnes není vlastněný českou firmou.“ Jak se ryze české firmě s 11letou tradicí podařilo otevřít pobočku v Dubaji, a to rovnou v prestižním nákupním centru? Proč je Tripadvisor ohodnotil certifikátem výjimečnosti? To vše v Premium Hangoutu s Davidem Kolářem.

Ve videu se dozvíte:

  • Jak se dostali do prestižního dubajského mallu IBN Batuta. „Jelikož náš výrobek marketujeme jako luxusní dárek z České republiky, bylo v určité chvíli logické otevřít pobočku na letišti. Vzápětí nás začalo kontaktovat spoustu lidí z arabských zemí, z Emirátů nejvíce.“
  • „Nejprve chtěli frenčízy, nakonec jsme se rozhodli prozkoumat trh na vlastní pěst. Kolegyně tam 10 let žije, takže místní trh zná a ukázalo se, že náš typ luxusního výrobku má obrovský potenciál. Z business plánu logicky vyplynulo, že kdybychom pobočku neotevřeli, asi bychom toho do konce života litovali.“ 🙂
  • Dařit se nicméně začalo až ve chvíli, kdy pořádně „nastřelili“ cenu. „V Česku by to nefungovalo, ale arabský svět je takový – vysokou kvalitu sdělíte pouze vysokou cenou.“

Text: Pavla Lokajova

Hledáte práci v obchodu?

Přes 750 firem u nás hledá denně talenty.

Najděte práci

Žijete obchodem?

Vytvořte si profil a buďte vidět v oboru!

Registrujte se

Komentáře

Plný náhled profilu je zobrazován
na základě členství Business Animals.


Zavřít okno