Nástroj pro dokonalé trackování zpráv na Gmailu

 |  Články  |  Inspirace  |  redakce  |  491x přečteno

Google je světový vyhledávač číslo jedna a není divu, že i v České republice oslovilo většinu internetových uživatelů založení Gmailu. Emailová schránka od Googlu je oblíbená, rychle se založí a snadno se s ní pracuje. Kromě osobní konverzace je hojně využívaná i pro pracovní komunikaci a kvůli tomu stále roste poptávka po nástrojích, které by ještě zlepšily její používání.

Mailalert nástroj pro sledování emailů pro Gmail a G Suite

Mailalert jako pomocník pro sledování emailů

Víte, co se děje s vašimi zprávami poté, co je odešlete? Díky užitečnému nástroji Mailalert už to budete vědět. Při komunikaci s kolegy, klienty, přáteli či zákazníky, je důležité vědět nejen, jestli mail obdrželi, ale také, jestli proklikli odkaz, který byl součástí mailu. Mailalert vám umožní zjistit, jestli si protistrana přečetla email a jestli reagovala na odkaz. Budete tak mít přehled o všech reakcích na odesílané maily.

Bezplatná součást vyhledávače Chrome

Výhodou nástroje je zejména fakt, že je zcela zdarma a nemusíte ho nijak instalovat, pouze ho přidáte jako rozšíření do vyhledávače Google Chrome. Využijete ho pro Gmail i pro Gsuite. Budete tak mít rázem po ruce geniální a jednoduchou doručenku, která sleduje maily v reálném čase a může vás tak průběžně informovat o stavu odeslaných zpráv. Použití není nijak omezeno počtem mailů a využijí ho tedy jak občasní uživatelé, tak i ti, kteří odesílají velké množství zpráv každý den.

Mailalert - free doplněk pro sledování otevření a prokliků emailů

Bez registrace či loga

Většina nástrojů vyžaduje registraci nebo je součástí umístěné loga do zpráv, zde se však ničeho takového bát nemusíte. Tento doplněk je tedy zdarma, bez registrace a dalších povinností, stačí ho přidat a užívat si jeho výhod. Je také zcela bezpečný, jeho úkolem je pouze sledovat zprávy, k samotnému textu emailu přístup nemá.

Použití z pohledu obchodníků

Jak už asi tušíte, nástroj je určený zejména pro obchodníky, kteří jeho prostřednictvím mohou sledovat efektivitu svých kampaní, které zasílají klientům. Každý zodpovědný byznysman potřebuje vědět, jaká je odezva na jeho zprávy. Ne každý však potřebuje náročné nástroje s podrobnými analýzami. Toto rozšíření vám poskytne nejdůležitější údaje a vy budete rázem vědět, jestli je aktuální strategie posílání emailů úspěšná.

Plugin si můžete nainstalovat do Google Chrome přímo z Chrome Store.

Text: redakce

Hledáte práci v obchodu?

Přes 750 firem u nás hledá denně talenty.

Najděte práci

Žijete obchodem?

Vytvořte si profil a buďte vidět v oboru!

Registrujte se

Komentáře

Plný náhled profilu je zobrazován
na základě členství Business Animals.


Zavřít okno