Národní centrum úspor ušetří vaše výdaje v domácnosti. Jakým způsobem, na to nám odpověděl jednatel Petr Klimčík

 |  Články  |  Patrik Pilous  |  456x přečteno

Každá domácnost potřebuje odebírat elektřinu nebo plyn a dnes už téměř každý člověk využívá mobilní telefon s internetem a TV. Zajímavých nabídek je na trhu nepřeberně a většina dodavatelů a poskytovatelů nabízí zajímavé výhody, pokud zvolíte právě jejich služby. Mnoho lidí je využije a dál už se o podepsanou smlouvu nezajímá. Přesto lze výdaje v domácnosti snížit a Národní centrum úspor s tím dokáže poradit. O tom jak, jsme si povídali s jednatelem společnosti Petrem Klimčíkem a obchodním manažerem Michalem Karabinou.

Sales národní

Národní centrum úspor šetří vaše peníze.

Jaké služby Vaše společnost nabízí?

„Národní centrum úspor vypracuje klientům nezávislé porovnání výdajů v domácnosti,“ říká Petr Klimčík a dodává, že mezi tyto výdaje patří především energie, internet, TV a telekomunikace. „Naši experti situaci zanalyzují a následně klientovi doporučí to nejvhodnější řešení odpovídající jeho potřebám a požadavkům,“ popisuje pan Klimčík práci na pozici obchodníka. „Expert na úspory provede analýzu výdajů v domácnosti klienta a poté vyhledá optimální řešení zákazníkovi přesně na míru. Následné za něj vyřídí veškeré potřebné dokumenty a administrativu,“ upřesňuje obchodní manažer Michal Karabina.

V čem konkrétně dokážete Vašim zákazníkům pomoci?

„Cílem Národního centra úspor je především nezávislé porovnání výdajů v domácnosti a následné doporučení, jak snížit náklady a vyhovět potřebám klienta,“ stručně shrnuje Petr Klimčík. Michal Karabina jeho odpověď rozvádí s tím, že v dnešní době je na trhu spousta různých dodavatelů. Orientovat se v tomto oboru je pro klienty těžké, někdy takřka nemožné, protože lidé nemají čas a chuť se tomuto tématu věnovat.

„Naše společnost NCÚ a její pracovníci se v tomto oboru vzdělávají každý den, ať už je to formou různých školení či zjišťování potřebných informací a v neposlední řadě absolvováním schůzek s obchodními partnery. Experti z NCÚ jsou v tomto odvětví zkušení a dělají tuhle práci třeba i několik let,“ poodhaluje obchodní manažer tajemství firemního know-how.

Čím se NCÚ liší od konkurence?

Podle Petra Klimčíka jsou to dvě různé věci a záleží, jestli se jedná o zákazníka nebo obchodníka. Co se týče klienta, dokáže mu NCÚ komplexně porovnat výdaje v domácnosti a díky nadstandardním podmínkám, které má společnost vyjednané s dodavateli služeb, může doporučit výhodnější či úspornější řešení. Z úhlu pohledu obchodníka se společnost liší hlavní tím, že klienti chodí přímo na pobočku. Nejedná se o žádný podomní prodej a podobné aktivity. „Obchodník má tedy zajištěnou vlastní ověřenou klientelu, propracovaný firemní systém pro vedení informací, více obchodních příležitostí v sektoru energií, TV, internetu a telekomunikací. Další výhodou je kancelář přímo na Václavském náměstí, firemní mobil a notebook a především nadstandardní finanční ohodnocení za odvedenou práci,“ vypočítává výhody.

Michal Karabina je přesvědčený, že na rozdíl od konkurence NCÚ svým klientům hlídá ceny služeb i do budoucna. To znamená, že pokud se na trhu objeví výhodnější nabídka služeb, které jsou schopni klientům zprostředkovat, obratem je o této možnosti informují.

V současné době expandujete do Prahy, jak bude fungovat nová pobočka?

„Ano, díky velkému zájmu klientů tady u nás v Brně a následné poptávce v Praze rozšiřujeme působení do české metropole. Koncept naší společnosti je takový, že každý expert z NCÚ obsluhuje přidělenou a ověřenou klientelu. Následně provádí analýzu výdajů daného klienta a poté doporučí výhodnější či úspornější řešení.“ – Petr Klimčík
„Z mé vlastní zkušenosti obchodníka vím, že ve většině případů, jsme schopni našim klientům zařídit výhodnější podmínky vedoucí k úspoře, což se potvrdilo na pobočkách v Brně. Pobočka bude na Václavském náměstí v Paláci Fénix a zde budou také probíhat veškerá jednání s klienty. Schůzky budou vždy předem telefonicky domluvené. Velkou výhodou je fakt, že se nejedná o studené kontakty, ale úspory v domácnosti řešíme s ověřenou klientelou.“ – Michal Karabina

Budete potřebovat nové spolupracovníky, koho hledáte?

Petr Klimčík by ve společnosti rád viděl člověka, který má zkušenost s obchodem a je ochoten pracovat na živnostenský list. Pokud byl již v minulosti zaměstnán v jednom ze sektorů úspor (energie, TV, internet nebo telekomunikace) bude to pro něj výhodou. Velmi důležitá je pro něj ochota učit se nové věci a pro-zákaznický přístup.
„Já jako manažer obchodníků požaduji v první řadě pracovitost, chuť učit se novým věcem, pro-zákaznický přístup, spolehlivost a schopnost se osobnostně rozvíjet,“ vyjmenovává Michal Karabina konkrétní požadavky.

Petr Klimčík
V minulosti jsem pracoval jako regionální manažer obchodu v projektu společnosti Google pro jižní Moravu. Z tohoto projektu mám také zkušenosti s jednáním se zástupci firem nejen z celé ČR ale i ze Slovenska. V minulosti jsem také působil ve financích. Mezi mé záliby patří sport, cestování a sportovní vozy.

Co bude náplní práce na pozici obchodníka?

„Naším cílem je, aby se obchodník věnoval pouze obchodu. Proto mezi jeho náplň práce patří především absolvování schůzek s klienty, provádění analýzy výdajů v domácnosti a následné navrhnutí výhodnějšího řešení dle potřeb klienta. Dále lehká administrativní práce v podobě zapisování informací do interního systému.“ – Michal Karabina
BOX: Michal Karabina
S obchodem v oblasti energetiky mám několikaletou zkušenost. Pracoval jsem jako obchodník, posléze jako obchodní manažer a vedl tým lidí. Mezi mé záliby patří hlavně fotbal a tenis, dále také rodina a moje čerstvě narozená dcerka.

Co naopak může očekávat nový kolega od Vás?

Petr Klimčík uvádí, že se nově příchozí obchodník může těšit na přátelský kolektiv, důkladné počáteční zaškolení, pravidelné obchodní školení a samozřejmostí je pracovní telefon a notebook. Mezi nadstandardními benefity uvádí finanční posilu do začátku spolupráce a trvalou podporu obchodní spolupráce ze strany společnosti. Podle Michala Karabiny čeká na budoucího spolupracovníka práci v kanceláři s dobrou dopravní dostupností, propracovaný interní systém a již zmiňovaný kolektiv, který je v jeho očích pro práci nejdůležitější.

Jaké máte plány do budoucna?

„Díky spolupracujícímu projektu naše databáze klientů neustále roste. Do konce roku 2019 chceme mít zaběhlé obě pobočky Brno a Praha. V roce 2020 plánujeme expandovat do dalších krajských měst. Proto se naskýtá možnost budoucím manažerům a obchodníkům vést vlastní tým lidí,“ plánuje další kroky Petr Klimčík. Michal Karabina vidí budoucnost v obecném fungování firmy a říká, že: „Hlavní prioritou do budoucna je, aby každý klient NCÚ byl s odvedenou prací maximálně spokojený. To je nejdůležitější důvod, proč tuhle práci vůbec děláme. Pevně věřím, že se nám tenhle plán a cíl podaří splnit.“

Staňte se manažerem v oblasti úspor v NCÚ

  • Nadstandardní finanční ohodnocení
  • Přidělené portfolio aktivních klientů
  • Práce v srdci Prahy
  • Podpora ze strany vedení i kolegů
  • Stabilní a jisté zaměstnání

Text: Patrik Pilous

Hledáte práci v obchodu?

Přes 750 firem u nás hledá denně talenty.

Najděte práci

Žijete obchodem?

Vytvořte si profil a buďte vidět v oboru!

Registrujte se

Komentáře

Plný náhled profilu je zobrazován
na základě členství Business Animals.


Zavřít okno