Marie Chytilová, CEO Slevomat.cz: „Soustřeďte se při vedení skutečně jen na to, co nutně potřebujete“ [Premium Hangout]

 |  Články  |  Obchod  |  Petra Vajová  |  3 352x přečteno

Marie Chytilová je šéfkou největšího slevového portálu v Česku s ročním obratem 1,6 miliardy korun a 160 zaměstnanci. Ve Slevomatu je 5 let a přišla do něj jako vedoucí prodejny ZARA. Jako saleswoman ji ale původně nechtěli. Na pohovoru prý moc tlačila na pilu. Nabídli jí však pozici „schvalovače slev“, a tak se brzy stala manažerkou pro Prahu, poté šéfkou módní sekce a 2 roky od onoho pohovoru už seděla na ředitelské židli. Za 4 roky sundala Slevomatu nálepku „slevový server“, vytvořila mu renomé solidního partnera a chce jít cestou inspirativního portálu. Jaké kroky na této cestě podniká?

Ve videu se dozvíte:

  • Jak se z „obyčejného“ manažera adaptovala na pozici ředitelky firmy? Spadla do toho „po hlavě“, nebo se nějak připravovala?
  • Co je pro ni při vedení společnosti nejdůležitější? Odpověď vás rozhodně překvapí a některé i probudí.
  • Jaké KPI ukazatele má smysl sledovat v jednotlivých časových obdobích? A proč by měla mít každá firma nastavený minimálně roční cíl?
  • Proč je otevřenost vůči zákazníkům a partnerům pro prosperující firmu tak potřebná?
  • Chodí „kovářova kobyla bosa“? I Marie využívá nabídek partnerů. Dozvíte se, jak často a z jakého důvodu.

Text: Petra Vajová

Hledáte práci v obchodu?

Přes 750 firem u nás hledá denně talenty.

Najděte práci

Žijete obchodem?

Vytvořte si profil a buďte vidět v oboru!

Registrujte se

Komentáře

Plný náhled profilu je zobrazován
na základě členství Business Animals.


Zavřít okno