Moderní obchod podle Davida Koláře #Lead generation systém

 |  Články  |  Obchod  |  David Kolář  |  4 332x přečteno

My obchodníci chceme praktické rady, a tak přicházíme s článkem nabitým informacemi a konkrétními návody o moderních sales dovednostech. Již delší dobu se mluví o tom, že dnešní obchodník by měl mít svou vlastní prezentaci na internetu, být vidět na sociálních sítích a budovat svůj business brand. Jak to ale celé poskládat a uchopit? Povolali jsme člověka, který je na internetu nejen vidět, ale je na něm také úspěšný. David Kolář aplikuje tento obchodní systém pro své produkty, klienty a zároveň se stal i tvůrcem úspěšného Lead generation systému pro naše obchodní oddělení v BusinessAnimals.cz.

leadgeneration

Obchodovat studené kontakty je čím dál složitější

Jistě všichni vnímáme, že akvizice klientů přes studené kontakty je čím dál obtížnější. Bohužel, realita je taková, že nám zatím nikdo neukázal, jak to změnit nebo jak si cold calling ulehčit. Co s tím? Jak připravit moderní akviziční kanál, který vám bude denně generovat 3–5 kontaktů na potenciální zákazníky, kteří vám na sebe dobrovolně zanechají kontakt?

Tento článek je jen pro registrované uživatele. nebo se registrujte pro zobrazení celého obsahu

Text: David Kolář

Hledáte práci v obchodu?

Přes 750 firem u nás hledá denně talenty.

Najděte práci

Žijete obchodem?

Vytvořte si profil a buďte vidět v oboru!

Registrujte se

Komentáře

Plný náhled profilu je zobrazován
na základě členství Business Animals.


Zavřít okno