Jak úspěšně zavraždit nováčky v businessu? Naučte je zastaralé postupy, říká Jiří Šedek

 |  Články  |  Rozhovory  |  Martina Richterová  |  2 800x přečteno

Síťový marketing je u nás stále tak trochu podceňovaný. Podnikatel Jiří Šedek se snaží obchodníkům otevřít oči a ukázat jim, že zastaralé věci dnes už nemusí fungovat. Podnikatelé, kteří usínají na vavřínech tak brzy zjistí, že jim vlastně ujel vlak, do kterého nejde tak snadno naskočit.

K úspěšnému podnikání nestačí být jen pracovitý a vytrvalý

V čem je tedy konkrétní problém? Řada lidí se dostane do izolace. Podnikají třeba 25 let. Mají své zavedené postupy, které léta fungovaly. Jenže po nějaké době se tato efektivita snižuje a oni se to snaží dotlačit větší aktivitou. Vůbec si neuvědomují, že by stačilo zkusit dělat věci jinak, moderněji a inovativně. „V oboru marketingu se často setkávám s lidmi, kteří jsou příliš izolovaní od venkovního světa a nechtějí se učit nové věci,“ poukazuje na tuto problematiku Jiří Šedek.

Řada nováčků je doslova „vražděna“ zaživa manažery, kteří zaspali dobu. To, co fungovalo dříve, už je dnes daleko jinde. Setkal jsem se s majiteli firem, kteří nepoužívají Facebook, nedělají webináře a to už je dnes sakra znát. Pak není divu, že se sebevědomá a úspěšná manažerka promění v malého ustrašeného člověka, který nemá vůbec přehled, co se kde děje. A když něco nevím, nebo něčemu nerozumím, tak se prostě zeptám. Koukám se víc kolem sebe a učím se. Jedině tak mohu být úspěšný.

Ale dost už textu, více se dozvíte ve videu.

Text: Martina Richterová

Hledáte práci v obchodu?

Přes 750 firem u nás hledá denně talenty.

Najděte práci

Žijete obchodem?

Vytvořte si profil a buďte vidět v oboru!

Registrujte se

Komentáře

Plný náhled profilu je zobrazován
na základě členství Business Animals.


Zavřít okno