Finančně nezávislým díky kávě. Tak zní recept na úspěch zakladatele Kavárny bez nákladů

 |  Články  |  Rozhovory  |  Pavla Lokajova  |  1 492x přečteno

Věděli jste, že denně se na světě spotřebuje 1,8 miliardy šálků kávy? Tenisový trenér a podnikatel Jan Meszároš ucítil v kávových zrnech zajímavý business a rozhodl se v Česku rozjet síť Organo Gold. Kávy, která mu učarovala svou chutí, zdravotní prospěšností i business modelem. „Život nabízí víc než jen stále rychlejší tempo,“ je přesvědčen zakladatel Kavárny bez nákladů. Na Vysočanské si vybudoval coffice, koučuje mladé podnikatele a cestuje po celém světě. Jak vypadá jeho podnikání zblízka?

„Více než 100 milionů lidí vypije 3–5 šálků denně. Málokterý byznys má takový potenciál jako dobrá káva.“

Proč síťový marketing? „Nikdy jsem nechtěl být otrokem zaměstnání. Vedu tenisovou školu a hledal jsem příležitost, jak rozvinout svůj potenciál ještě víc. Tady mám příležitost měnit život nejen sobě, ale i širokému okolí. A to jak zdravotně, tak finančně.“ Totéž promítá Honza do všech oblastí svého života. Celá jeho rodina pije koktejly a žije sportem. Děti jsou na home-schoolingu, s tátou občas cestují a učí se praxí.

A proč tento produkt? „Líbí se mi, že prodávám produkt běžné spotřeby. Každý ví, jak káva chutná, jak voní, a dokáže ocenit, když je skutečně dobrá. A pokud se navíc po vypití cítí dobře, je to win.“ Honza se dostává k tomu, co na Organo Gold jako sportovec oceňuje nejvíc – totiž že káva je díky přídavku z houby reishi zásaditá. Neokyseluje, nesnižuje energii během dne. Naopak stimuluje a vrací tělo do přirozené rovnováhy.

„Koučování, sobotní meetupy a leadership na světové úrovni. Holton Buggs je jeden z nejbohatších obchodníků světa.“

Důležité pro Honzu Meszároše, který je díky tenisu orientovaný na výkon, je být v úzkém kontaktu se světovými lídry obchodu. Když vidí vzory a může se napřímo učit od lidí, kteří skutečně dosáhli finanční nezávislosti a jen o ní nemluví v knihách, ví, že našel tu správnou cestu. „Prodáváme pomocí sítě nezávislých distributorů. Sdílením. Nejsme prodavači, jsme nositeli vize,“ uzavírá a prozrazuje, že guru moderního obchodu Holton Buggs bude 15.2. v Praze.

Organo Gold začínala jako kávová společnost. Postupně se vyvinula ve firmu zabývající se zdravým životním stylem (kromě prémiové kávy, čajů a čokolád nabízí také proteiny a hubnoucí koktejly). „Česko a Evropa se neuvěřitelným způsobem rozvíjí,“ potvrzuje Honza, čeho jsme si všimli sami. Když jsme ho potkali před necelým rokem, byla česká pobočka v začátcích. Ti, co vycítili příležitost, dnes staví úspěšné podnikání založené na zdravé, zážitkové kávě, a mění své životy.

Celý Honzův příběh jsme sepsali formou rozhovoru, kde prozradil i 10 kroků, kterého vedly od kávy k ziskovému podnikání.

 

Text: Pavla Lokajova

Hledáte práci v obchodu?

Přes 750 firem u nás hledá denně talenty.

Najděte práci

Žijete obchodem?

Vytvořte si profil a buďte vidět v oboru!

Registrujte se

Komentáře

Plný náhled profilu je zobrazován
na základě členství Business Animals.


Zavřít okno