Nástroje pro obchodníky
Jak změnit B2B marketing, aby efektivně pomáhal obchodnímu týmu?
Fakt, že asi polovina marketingového rozpočtu jsou vyhozené peníze, je poměrně známý. Cílem marketingu by mělo být zjišťování, která polovina to je. V B2C segmentu se dají aktivity často měřit podle skutečných výsledků prodeje. V B2B...more
3 nejdůležitější minuty obchodního zástupce
Abychom obchodníka pochopili, je třeba si ho neidealizovat. Má rád peníze a proto je obchodníkem. Miluje pocit, že si může vydělat více, než pokud by byl zaměstnán a chápe, že není placen od hodiny, ale za schopnosti a konkrétní akci...more
Czech On-line Expo pohledem SmartEmailingu - proč si ho příště nenechat ujít?
V polovině února se konal největší e-commerce veletrh Czech On-line Expo na půdě pražského výstaviště v Letňanech. A my jsme rádi, že jsme svou účastí mohli přispět ke skvělé atmosféře, která na veletrhu celé dva dny panovala....more
Je etické sledovat firmy na internetu?
Prakticky všichni tak nějak počítáme s tím, že Mark Zuckerberg a jeho modrá sociální platforma Meta (zahrnující Facebook, Instagram či Whatsapp) o nás ví skoro všechno. Stejně tak i strejda Google, který bedlivě sleduje každý náš dotaz...more
Data driven sales
Jak držet krok v B2B salesu? Díky chytrým datovým aplikacím
„Sales je náročný, ale krásný,“ říká Martin Hošek z Imperu
Jak vybrat CRM, krok za krokem
Data driven salesNejčtenější články
1ú>
Vybíráte CRM systém pro obchodníky? Máme pro vás komplexní recenzi CRM Pipedrive
2ú>
Vše co jste chtěli vědět o Account based sellingu a marketingu a báli jste se zeptat
3ú>
5 základních pravidel, jak prodat e-mailem