Magazín

Logo_BA

Není prodejce jako prodejce

Autosalony, reality, technologie. Je zřejmé, že specifika prodejců se v různých oborech liší. Přinášíme insight, v čem jsou specifické a jaký typ obchodníka se pro účely každého oboru hodí:     1. Akční...more

Logo_BA

6 nejčastějších chyb obchodníků

Jaký je cíl obchodníka? Samozřejmě prodat a být úspěšný. Jenže ono se to kolikrát nedaří. Přemýšleli jste nad tím, proč? Možná děláte některou z nejčastějších chyb, které se při obchodních jednáních vyskytují: 1....more

Logo_BA

11 míst, kam jít v Brně s klientem „na pivko,” kafe či skleničku

Několik podniků vhodných k pracovním schůzkám jsme vám již představili. Kam ale vyrazit, pokud si chcete s klientem užít příjemné odpoledne či večer, přátelsky si popovídat a prohloubit vzájemný vztah? Připravili jsme 11 pro nás...more

Logo_BA

Co mě naučil otrhaný bezdomovec?

Oslovil mě v březnu před brněnským hlavním nádražím, chtěl ode mě vyfotit. Nechtěl ani drobné, jen poslat fotku mamince. Dát jí vědět, že je v pořádku. Jmenoval se Rudolf, byl z východního Slovenska a na ulici žije už přes 12...more

Logo_BA

8 prohřešků proti obchodní etiketě

Schůzky či konferenční jednání mohou končit úspěchem, ale i totálním propadákem. Jak se vyvarovat omylů a zvládnout společenské situace bez trapasu? 1. Dress code je dnes uvolněnější Většinou není nutné být jako ze...more

Logo_BA

16 obchodních mouder Warrena Buffetta, nejbohatšího člověka na světě

Američan Warren Buffett je jedním z největších investorů naší doby. Bývá přezdíván také jako Věštec z Omahy nebo Zázrak z Omahy. V roce 2008 ho označil časopis Forbes za nejbohatšího člověka na světě a porazil tak i Billa Gatese....more

Logo_BA

Správný obchodník učí za sebe prodávat své okolí

Vždycky jsem hrozně překvapený, jak obchodníci tady v Česku dělají dealy. Scénář probíhá často tak, že se nějakým způsobem dostanou ke kontaktu na potenciálního zákazníka, kterému nakonec něco prodají. A protože chtějí co...more

Logo_BA

Danica Gajdošová: „Berte obchod jako životní styl, nikoli zaměstnání od–do. Teprve pak vás bude naplňovat“

Již 9. rokem napomáhá Danica českým firmám pracovat s personálem prostřednictvím nástrojů Performia. Největší radost má, když se ze smutného klienta plného starostí se zaměstnanci stane usměvavý člověk. O své práci, rodině a...more

Logo_BA

6 nekalých praktik obchodníků: Tohle už není cool!

Každý jsme osobnost a děláme věci trochu jinak. Je skvělé zhlédnout se ve svých vzorech a inspirovat se strategií, kterou při prodeji používají. Z vlastní zkušenosti ale vím, že mnohem větší vliv má uvědomění, co rozhodně při své...more

© 2025 businessanimals.cz