Magazín

3 nejdůležitější minuty obchodního zástupce
Abychom obchodníka pochopili, je třeba si ho neidealizovat. Má rád peníze a proto je obchodníkem. Miluje pocit, že si může vydělat více, než pokud by byl zaměstnán a chápe, že není placen od hodiny, ale za schopnosti a konkrétní akci...more

„Možná budou v budoucnu dobří obchodníci dostávat helikoptéru, kterou poletí za klientem. Takového obchodníka si každý dobře zapamatuje".
Kouká do pomyslné věštecké koule Anna Schwarzová z konzultační společnosti Novitim a dodává, že aktuálně je „největší boj o akviziční obchodníky, kteří s nadšením vezmou za práci". S Aničkou jsme navázali na náš podzimní...more

Business Animals ONE to ONE s Martinem Bednářem o zjišťování potřeb zákazníka
Štěpánovým hostem ve ONE to ONE se tentokrát stal Martin Bednář, který se podělil o své zkušenosti z businessu, ve kterém působí již více než třicet let. Aktuálně se věnuje školením obchodníkům a ukazováním cest, jak lépe...more

5 tipů kam vyrazit za vzděláním a networkingem v dubnu
Jaké obchodně marketingové akce si nenechat ujít během následujícího měsíce? Máme pro vás opět několik tipů, kam vyrazit za vzděláním, hodnotnými informacemi a na které webináře stojí za to vyhradit čas. Chcete nabrat kontakty nebo...more

Czech On-line Expo pohledem SmartEmailingu - proč si ho příště nenechat ujít?
V polovině února se konal největší e-commerce veletrh Czech On-line Expo na půdě pražského výstaviště v Letňanech. A my jsme rádi, že jsme svou účastí mohli přispět ke skvělé atmosféře, která na veletrhu celé dva dny panovala....more

Obchodníci budou dělat chyby, ale my chceme, aby je dělali co nejdříve.
S touto odvážnou myšlenkou buduje Matúš Kučera už více jak rok obchodní tým českého startupu Roivenue Pavla Šímy. Nejprve naskočil jako interim z konzultační společnosti SALESDOCk, a když během posledního roku Roivenue získalo další...more

Business Animals ONE to ONE s Františkem Školníkem o obchodu a marketingu
Dalším hostem ve ONE to ONE byl František Školník, který je majitelem a zakladatelem agentury OnlineSales.cz a partnerem týmu specialistů na obchod ve společnosti Každý Prodává. Se Štěpánem se bavili o spolupráci marketingových a...more

„Bezmála 80 % obchodníků by neváhalo vyměnit svou stávající práci za jinou".
Říká Filip Mikschik, CEO pracovně-vzdělávacího portálu Startupjobs.cz. Nejde zrovna o zanedbatelné číslo. A jaká další zajímavá fakta a data jsme s Filipem rozhovoru probrali? Například o jaké obchodníky je ve světě Start-upů...more

Business Animals ONE TO ONE s Ondrou Ratajským ze Smartemailingu
E-mailing je mrtvý! Akorátže vůbec. Nejen o tom, jakou zažívají newslettery renesanci a proč by každý obchodník měl umět efektivně pracovat se svojí databází e-mailových kontaktů, si povídal Štěpán s Ondrou Ratajským, marketingovým...more
Data driven sales

Business Animals ONE TO ONE s Ondrou Ratajským ze Smartemailingu

5 tipů podložených daty, kdy je vhodné použít cold call a kdy cold e-mail

Data jsou pro efektivní obchodní proces nezbytná jako GPS při cestování
Data driven salesNejčtenější články

1ú>
Tradiční pasti při obsazování B2B sales pozic pro prodej softwarových produktů

2ú>
„Možná budou v budoucnu dobří obchodníci dostávat helikoptéru, kterou poletí za klientem. Takového obchodníka si každý dobře zapamatuje".

3ú>
5 tipů jak využít pátek, aby vaše pondělí bylo efektivnější