Magazín

Naši obchodníci jsou především spolehlivými partnery pro lékaře v oboru včasné diagnostiky nemocí
V současné době se stále více lidí zajímá o prevenci a včasné zachycení zdravotních problémů. Jednou z firem, která pomáhá lékařům vybavit ordinace špičkovými přístroji na diagnostiku CRP, FOB a srážlivosti krve je česká,...more

5 tipů podložených daty, kdy je vhodné použít cold call a kdy cold e-mail
Navázání prvního kontaktu s potenciálním zákazníkem je pro obchodní zástupce uměním. Nikdy nedostanete druhou šanci udělat první dojem. Chcete udělat vše, co je ve vašich silách, abyste zajistili, že vaše oslovení potenciální...more

Tradiční pasti při obsazování B2B sales pozic pro prodej softwarových produktů
Původně jsme téma nešvarů v obchodě a mezi obchodníky měli schované až na červen, ale velmi nás zaujal příspěvěk Petra Dvořáka, CEO společnosti Wultra, který v minulých dnech nasbíral na LinkedInu více jak 100 komentářů, přes 350...more

E-mailing není mrtev. Proč stále funguje?
E-mail patří mezi první online komunikační kanály, a proto ho dnes mnozí již považují za old school záležitost. A není divu. Nedávno totiž oslavil své 50. narozeniny. A tak když se řekne e-mailing, málokdo věří, že by zrovna jejich...more

8 metodologií prodeje, které by měl znát každý obchodník
Obchodníci si jsou vědomi nastavených KPI a potřebují je splnit. Nicméně nejsou si vždy jistí, jaké kroky by měli podniknout. A právě zde přicházejí na řadu metodologie prodeje. Každá obchodní metodika by měla buď umožnit kupujícímu...more

Jak změnit B2B marketing, aby efektivně pomáhal obchodnímu týmu?
Fakt, že asi polovina marketingového rozpočtu jsou vyhozené peníze, je poměrně známý. Cílem marketingu by mělo být zjišťování, která polovina to je. V B2C segmentu se dají aktivity často měřit podle skutečných výsledků prodeje. V B2B...more

5 kroků, jak napsat kvalitní obchodní e-mail
Doba je rychlá a uspěchaná, a nejen proto je nakloněna rychlým obchodním metodám a podpoře prodeje. Každý váš e-mail, zvlášť ten obchodní, se stává skvělým prodejním nástrojem a pomocníkem při vašem podnikání. Díky němu prodáte...more

Jaký byl Business Animals MeetUp #21
Ve čtvrtek 23.3. jsme se po čtvrt roce opět potkali offline, tentokrát ve smíchovském Impact Hubu. Nad sklenkou prosecca se nás sešlo více jak 70. Probrali jsme novinky nejen v obchodě, užili si přednášky Karla Dytrycha z Freela, Anety...more

3 nejdůležitější minuty obchodního zástupce
Abychom obchodníka pochopili, je třeba si ho neidealizovat. Má rád peníze a proto je obchodníkem. Miluje pocit, že si může vydělat více, než pokud by byl zaměstnán a chápe, že není placen od hodiny, ale za schopnosti a konkrétní akci...more
Data driven sales

Data jsou pro efektivní obchodní proces nezbytná jako GPS při cestování

ONE TO ONE s Petrem Srnou o Influencer marketingu

TOP 5 praktických CRM systémů pro obchodníky
Data driven salesNejčtenější články

1ú>
„Možná budou v budoucnu dobří obchodníci dostávat helikoptéru, kterou poletí za klientem. Takového obchodníka si každý dobře zapamatuje".

2ú>
Jak si firma může hýčkat zaměstnance? Vodafone nasadil laťku vysoko!

3ú>
„Kvalitní affiliate síť by měla být postavena na datech, ne na pocitech “ , říká Lukáš Jabůrek z eHUB.cz