Kafe a marketing: Jak uspořádat vlastní event

Podnikatelské půjčky
Advertorial

Podnikatelské půjčky: Klíč k rozvoji vašeho podnikání v roce 2024?

V rychle se měnícím podnikatelském prostředí, kde flexibilita a schopnost rychle reagovat na nové příležitosti rozhodují o úspěchu, se podnikatelské půjčky v roce 2023 staly nezastupitelným nástrojem pro růst a rozvoj firem. S rekordními...more

Konference 2024
Tipy

Co zažít v předjaří 2024: konference, networking, či webinář pro B2B firmy

Nechce se vám na přelomu února a března sedět doma a rádi byste vyrazili mezi lidi? Zajímala by vás spíš oborová konference či nový networking? Nebo vás naopak trápí nemoc a rozhlížíte se po online webináři či zajímavém školení,...more

Nástroje pro obchodníky

Jak vybrat CRM, krok za krokem

V dynamickém světě obchodu hrají efektivita a dlouhodobá zákaznická spokojenost klíčovou roli. S tím souvisí i správný výběr CRM (Customer Relationship Management systému) pro obchodní oddělení. Ať už je vaše firma malá, střední nebo...more

Fares Měchura a Alexander Raiman
Trendy

Nábor obchodníka: proč dát šanci nezkušeným lidem

Pokud hledáte superhrdin(k)y pro svůj obchodní tým, může se dost dobře stát, že je přehlédnete, protože nenosí plášť. Jinými slovy: hledáte seniorního hrdinu, ale vaše záchrana se skrývá mezi juniory. Jestli vám jde o zkušenosti,...more

Technologie

Whistleblowingový zákon: Jaké je skryté riziko a proč je neznalost drahá

Od prosince je v Česku účinný Zákon o ochraně oznamovatelů (též známý jako Whistleblowingový zákon). Vyžaduje, aby měly všechny soukromé společnosti v ČR s 50 a více zaměstnanci, obce nad 10 000 obyvatel a veřejní zadavatelé...more

startup festival
Tipy

Startup Festival 2024 na VŠE v Praze: Podpora inovací a budování komunity

Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE) se stane epicentrem inovací a podnikání během nadcházejícího Startup Festivalu, který se koná 6. března 2024. Už 6. ročník tohoto inovativního festivalu je organizován startupovým akcelerátorem xPORT...more

zákaznický servis
Obchodní dovednosti

4 kroky, jak vybudovat skvělý zákaznický servis

Customer care či česky zákaznický servis je nezbytnou součástí fungujíhé obchodního procesu. Spokojený zákazník je alfou a omegou úspěchu vaší firmy. Jedině tak si s ním můžete začít budovat dlouhodobý vztah, který vám (i...more

motivace
Motivace

5 tipů, jak na sobě pracovat dlouhodobě a systematicky

Sales je dynamická oblast, ve které je potřeba mít oči na stopkách, reflektovat trendy a jít s dobou, jinak vás mohou ostatní velmi rychle předběhnout – a kdo ví, třeba vám brzo šéfovat! Jsme toho názoru, že člověk by se měl...more

Prodávejte úspěšně
Obchodní dovednosti

Jak se připravit na obchodní schůzku

Příprava na setkáním s klientem bývá často opomíjena či podceňována. A ne každý z nás má nadání "všechno přirozeně ukecat". Jsme přesvědčeni, že salesový profík by se měl inspirovat trendy, ale zároveň i vyznávat jisté...more

© 2024 imper.cz