Energický akviziční obchodník pro vývoj software | full-time
4 tipy nejen pro obchodníky: Akce a vzdělání v lednu a únoru
Začátek nového roku je ideální dobou k zamyšlení nad profesním rozvojem a obchodními aktivitami. Leden a únor je pro B2B obchodníky obdobím, kdy lze naplánovat klíčové kroky, které vás mohou posunout na další úroveň – ať už jde o...more
Chcete letos udělat pracovní změnu? Zkuste to v B2B salesu
Začátek nového roku je pro mnohé z nás obdobím změn a předsevzetí. Pokud jste se rozhodli rozvíjet svou kariéru nebo zkusit úplně nový obor, stojí za to zvážit B2B sales. Tato profese nabízí široké možnosti růstu, flexibilní pracovní...more
Czech On-line Expo bude i letos největší událostí roku
Czech On-line Expo je každoročně největším veletrhem a konferencí pro digitál a online byznys v Česku a na Slovensku. Bude to tak i letos. Akce proběhne 26.–27. 2. 2025 v PVA v Praze Letňanech a bude ještě větší než předchozí ročník....more
10 aktivit, které letos zařadit do pracovní rutiny
V roce 2025 bude klíčové nejen zvyšovat pracovní výkon, ale také pečovat o své mentální i fyzické zdraví. Správně vybrané aktivity mohou přispět k vyšší produktivitě, lepším vztahům s klienty a týmovou harmonií, a zároveň nám...more
Co je v B2B prodeji OUT? Prodejní postupy, na které v roce 2025 raději zapomeňte
Všichni pociťujeme, že se B2B sales velmi dynamicky mění a zákazníci očekávají více personalizace, hodnotného obsahu na sítích a celkově moderní přístup podporovaný technologiemi. Naopak zastaralé metody, jako agresivní follow-upy nebo...more
4 trendy a výzvy, na které se musí B2B obchodníci připravit v roce 2025
B2B sales prochází v posledních letech velmi dynamickými změnami a musí reagovat jak na nové technologie, tak na změny v chování zákazníků či inovativní obchodní modely. V roce 2025 nás čekají nové výzvy, ale hlavně příležitosti,...more
6 prodejních frází, které posílí vaši důvěryhodnost u zákazníků
„Takže, no, obchoduju už roky a, ehm, naučil jsem se pár věcí. A dnes bych chtěl, ehm, sdílet něco z toho, co jsem se naučil — pokud vám to nevadí?“ Pokud jste B2B obchodník a poznáváte se v této větě, možná by stálo za to se...more
Jak na follow-up, který opravdu funguje? 3 techniky, které aktuálně letí
Podle nejnovějších statistik se až 80 % obchodních příležitostí podaří dotáhnout do úspěšného cíle až teprve po několika připomenutích. Právě follow-up je často klíčovým faktorem, který rozhodne, zda z uzavření obchodu...more
Ondřej Ratajský: Hozená rukavice e-mail marketingu, podcast z obytňáku i odvážné vize pro Czech On-line Expo
Ondra Ratajský ze SmartEmailingu je jednou z klíčových osobností českého digitálního marketingu. Jeho jméno je spojené s e-mail marketingem, největší akcí pro digitální komunitu Czech On-line Expo i netradičním podcastovým studiem v...more
Data driven sales
3 tipy jak mít svoji B2B cílovku v „Merku“
4 důvody, proč se těšit na konec léta
5 aplikací pro obchodníky, které šetří čas a ulehčují práci
Data driven salesNejčtenější články
1ú>
5 základních pravidel, jak prodat e-mailem
2ú>
3 důvody, proč využívat monitoring médií v B2B salesu
3ú>
Hiring B2B obchodníka? Buďte upřímní a otevření.