Czech On-line Expo 2025

Obsah jako hnací motor obchodu: jak průmyslové B2B firmy přichází o poptávky, když mlčí
V B2B průmyslu se poptávka málokdy rodí z minuty na minutu. Zákazník hledá, porovnává, analyzuje. A přestože se obchodní schůzka může odehrát až za několik týdnů, rozhodnutí často padne už dřív – na základě informací, které si...more

Konference #HolkyzMarketingu: Marketingové know-how z první linie
Již 25. června 2025 přivítá Kongresové centrum Praha čtvrtý ročník konference #HolkyzMarketingu. Těšte se na den nabitý praktickými přednáškami od předních marketingových expertů, inspirativními příběhy z reálné praxe a...more

Výzkum a zelené projekty – investice, které se firmám vyplatí
Na 180 finančních ředitelek a ředitelů se setkalo na 13. května na výroční akci CFO Congressu v reprezentativních prostorách České národní banky v Praze. Rezonovala témata jako investice do výzkumu, digitalizace nebo...more

Konference bez pózy i bariér. Barcamp míří už potřetí do Kolína
Kolín se i letos stane místem, kde se setkají lidé napříč profesemi, obory i generacemi. V sobotu 7. června 2025 proběhne v prostorách podnikatelského inkubátoru CEROP Kolín už třetí ročník otevřené konference Barcamp Kolín....more

Větší využití AI ve firmách brzdí datový nepořádek, nejasná regulace i podcenění lidí
Přestože se firmy v Česku v digitalizaci, automatizaci i celkově ve využívání nových technologií v posledních letech výrazně posunuly, masivnějšímu rozšiřování brání především podceňování přípravy. Firmy...more

Když dostaneš místo v raketě, neptáš se, jestli sedíš u okýnka, říká Filip Soukup, CSO Saleskit
Filip měl nakročeno k právnické kariéře, ale srdce ho táhlo jinam – k obchodu. Během studia byl jednou nohou v businessovém světě a brzy zjistil, že místo paragrafů ho víc baví čísla, strategie a práce s lidmi. Dnes stojí v čele...more

8 tipů, jak na efektivní follow-up po cold callu
Myslíte si, že když je první hovor s klientem úspěšný, máte vyhráno? Právě naopak. V B2B obchodu se rozhoduje až v následujících dnech a týdnech. Klíčovým faktorem se stává promyšlený a dobře načasovaný follow-up, který buduje...more

Co obchodníci (ne)chápou na marketingu – a jak to napravit
Obchod a marketing – dvě strany jedné mince, které by měly spolupracovat jako sehraná dvojice. Realita? Často to vypadá spíš jako bitva dvou oddělených světů. Obchodníci si stěžují, že marketing „nedodává kvalitní leady“, zatímco...more

Nejčastější slepé skvrny obchodníků v datech – a jak je využít ve svůj prospěch
V době, kdy se B2B obchod rychle digitalizuje, se data stávají klíčovým aktivem každého obchodníka. Správně interpretovaná data mohou odhalit nové příležitosti, optimalizovat obchodní procesy a pomoci předcházet zbytečným chybám. Jenže...more
Data driven sales

Chcete letos udělat pracovní změnu? Zkuste to v B2B salesu

Martin Skalický: Ze sportovního novináře špičkovým B2B obchodníkem

Jak využívají AI a ChatGPT české B2B firmy a jejich obchodníci?
Data driven salesNejčtenější články

1ú>
Anna Schwarzová: Jaký byl v Novitim rok 2024 v náboru (nejen obchodníků)

2ú>
10 aktivit, které letos zařadit do pracovní rutiny

3ú>
Co je v B2B prodeji OUT? Prodejní postupy, na které v roce 2025 raději zapomeňte