Low-code/No-code

Seriál s Jiřím Jemelkou z JPF: Mohou mít nástupci pro převzetí firmy špatnou motivaci? Díl 3.
Většina rodičů si hluboce idealizuje moment, kdy konečně předá podnikový trůn svým dětem. Ten pocit radosti, že někdo bude následovat vaše šlépěje je jistým smyslem završení toho všeho, proč jste to dělali. Já vím. V rodinných...more

Účinný návod, jak vytěžit prosinec na maximum a úspěšně uzavřít obchodní rok 2023
Vánoce jsou za rohem a mnoho z nás možná zažívá obchodně nejsilnější období z celého roku. Chcete být ve svých prodejích maximálně efektivní? Tak se ode dneška zaměřujte na oslovování a práci s především s těmi zákazníky,...more

10 věcí, co nás se*ou v B2B salesu (a nejen v něm)
Nedávno proběhla na LinkedInu velmi podnětná, veskrze zábavná debata na téma: co mě s*re v B2B. Mnoho názorů, které zde zazněly, jsou všeobecně známé a často se opakovaly, jiné byly překvapivé a další možná někoho motivovaly k...more

Co znamená BDR, SDR či lead generation? 5+5 termínů z B2B salesu, které musíte znát.
Porozumět základní salesové terminologii je alfa a omega. Proč? Už jen třeba proto, aby věděli, na jakou pozici se hlásíte, nebo co bude vaší pracovní náplní. Orientovat se v pojmech jako BDR, SDR, Account Executive, Inbound, Outbound či...more

Kam s klientem: Nejlepší vinárny v Praze s originální atmosférou
Svatý Martin nám sice sníh nepřivezl, ale za to dorazil s letošním prvním vínem. A kam na něj vyrazit? Pokud máte klienta, který ocení kvalitní víno a třeba i nezvyklou, autentickou atmosféru, určitě se nechte inspirovat. Přinášíme vám...more

Salestipy Martina Bednáře: Jak prodat, když máte dlouhé obchodní cykly v B2B? Návod pro obchodníky i obchodní ředitele.
Mnoho obchodníků i manažerů si stěžuje na délku obchodního cyklu v B2B. Počítají, že se do velké firmy dá prodat v horizontu pár měsíců. Tak to ale nefunguje. V následujícím článku se pokusím vysvětlit proč. Dlouhý obchodní...more

Primetime for Big Data 2023: Vybudujte centrální mozek vaší firmy
Jak vytvořit funkční „centrální mozek firmy“, který by každému oddělení zprostředkoval pokročilé datové analýzy a umožnil využít získané informace rychleji a přehledněji než dosud? S odpověďmi pomůže další ročník...more

Seriál s Jiřím Jemelkou z JPF: Jak u nástupců vypěstovat odpor k podnikání - Díl 2.
Snem každého businessmana nebo businesswoman je mít své dílo komu předat. Zajistit tak svoje potomstvo. Nechat je ve firmě vzkvétat a navázat s nadšením na to, co rodiče vybudovali. Nejste v tom sami, také doufám, že se mi to povede....more

Zklidněte chaos ve vaší hlavě díky 7 trikům
Neustálý stres, řada nesplněných úkolů před vámi, naplánované schůzky, permanentně zvonící telefon. V hlavě vám bzučí jak v úlu a přistihli jste se, že místo práce bezcílně scrollujete sociálními sítěmi a jste roztěkaní. Než...more
Data driven sales

Jak držet krok v B2B salesu? Díky chytrým datovým aplikacím

„Sales je náročný, ale krásný,“ říká Martin Hošek z Imperu

Jak vybrat CRM, krok za krokem
Data driven salesNejčtenější články

1ú>
Vybíráte CRM systém pro obchodníky? Máme pro vás komplexní recenzi CRM Pipedrive

2ú>
Vše co jste chtěli vědět o Account based sellingu a marketingu a báli jste se zeptat

3ú>
5 základních pravidel, jak prodat e-mailem