Recepční/administrativní podpora

Praha - 141x Přečteno

Obor

SaaS

Lokalita

Praha

Úvazek

HPP

Vítej budoucí kolegyně/kolego! 👋🏻

S přicházejícím létem se v Mediaboardu otevírá nová příležitost!

Naše superstar Claudi nás za pár měsíců opouští a vydává se na nové dobrodružství, a proto hledáme veledůležitou náhradu na pozici Recepční/administrativní podpora 🤝😊
Někoho, kdo bude stejně usměvavý 😊 a kdo o nás bude s ❤️ pečovat a udržovat chod naší kanceláře.

No a kdo vlastně jsme? 

V portfoliu máme tři appky – MediaboardMerk a Leady – které používá více než 3000 firem v Čechách i v zahraničí. Naše klienty si můžeš prohlédnout třeba tady a ta superlativa nejsou marketingový tah – naše appky lidem reálně pomáhají, mají je fakt rádi 😊

Víc o nás a naší firemní kultuře se můžeš dozvědět ve videu 👇🏻

Co by tě u nás čekalo? 

Recepce
Máme krásné neformální kancly, které je potřeba krásné udržovat.  K tomu patří hlídání čistoty kuchyňky a zasedaček, objednávání kancelářských a jejich vydávání. Občasné vyhubování kolegům co v nich nechávají hrnky (třeba mně), zalití kytek, nebo ohlídání, že je lednice vždycky plná (nejvíce u nás letí nanuky a cidery  ) a v neposlední řadě komunikace se správou budovy. Chodí k nám i spousta návštěv, takže tvým úkolem bude se o ně postarat/usadit je, než si je někdo z nás vyzvedne.
Pod palcem budeš mít taky organizaci firemních eventů/all-handsů/team-buildingů.

Back Office
Se dělí na běžnou agendu spojenou s podporou Back office týmu, jako odpovídání na dotazy přes infolinku, vnitro firemní komunikaci, komunikace se zákazníky/dodavateli nebo udělování přístupů do aplikací.
Dále na ad-hoc úkoly, jako zaběhnutí na poštu, zařizování sim/multisport karet, nebo asistence HR při onboardingu nových tváří.

Co se ti u nás bude hodit?

  • Předchozí praxe v administrativě (recepce, office management apod.)
  • Pečlivost – občas nějaká práce s textem, komunikace s klienty
  • Samostatnost – už víš, že si poradíš v kdejaké situaci
  • Schopnost rychle se učit
  • Být akční – nemáš zrovna do čeho „píchnout“, nabídneš pomoc ostatním v týmu
  • Komunikace na úrovni – jak mluvená, tak psaná (vyřídit telefon s klientem, řešit maily s dotazy)
  • Angličtina – aby ses nebál/a mluvit, když zavolá zahraniční klient
  • MS Office – to už je samozřejmost 😉 (a že tě baví Excel? 👉🏻 u nás využiješ)

Co nabízíme?  

  • Pohodu – takovou tu atmosféru menší firmy (cca 80 lidí, pár psů 🐩).
  • Know-how – co nevíš, tě rádi naučíme. ✔️ Mentoring ✖️ Micromanagement
  • Přesah – Děláme business, ale umíme i pomáhat. Naše data slouží mimo jiné k odkrývání korupce a klientelismu. Navíc podporujeme řadu neziskovek (Transparency International, Frank Bold, Paracentrum Fénix..)
  • Odpočinek – Dovolenou máme 6 týdnů 🌴 Sick days jsou samozřejmostí.
  • Kolegy – práci v příjemné partě lidí, co spolu ráda tráví čas – chodíme do divadla, na fesťáky, lézt na stěnu, na jógu..
  • 2x týdně snídaně, lednice plná dobrot, mrazák plný zmrzlin, supr kafe, fotbálek a jiné drobné radosti 🙂
  • MacBook i pro soukromé účely.

No tak se ozvi, těšíme se na tebe! 🙂


    Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.