Hledáme dobré sejlsáky, zn. pořád! A zejména ty, kteří chtějí pomáhat měnit svět k lepšímu. Tak totiž zní naše poslání v Direct Family, jíž je Fidoo součástí. Chceš se přidat? Tak čti dál!
Backstory a co bude obsahem tvé práce.
Key Account Manager – jak u nás máme pojmenované obchodní pozice – je klíčovým parťákem v kontaktu s našimi zákazníky. Je tváří a reprezentantem Fidoo. Představ si to tak, že od nás dostaneš auto, přístup do CRM a mobil a očekáváme, že velkou část svého času si budeš řídit sám/a a budeš ho trávit u zákazníků (těmi jsou firmy a konkrétně lidé ve finančních odděleních- CFOs, účetní, ti i budou tví nejčastější partneři na straně zákazníka). Když mluvíme o práci v terénu, tak to může být až 90 % tvého času, který budeš trávit ve svém přidělém regionu. Ostatní čas vyplníš týmovými poradami (1x měsíčně all-sales osobně a každý týden pak týmovka, kterou ale můžeš dělat i přes Teams) nebo nutnou administrativou.
Pokud se domluvíme na spolupráci, tak tě na začátku čekají 2 adaptační měsíce, kdy se seznámíš s celou firmou, budeme tě učit naše produkty, seznámíš se s týmem, vyjedeš s dalšími obchodníky na schůzky, abys převzal/a know-how. Následně už to bude na tobě. Tvým úkolem bude akviziční i retenční činnost. Na začátku to bude z větší části (až 80 %) akvizice a z 20 % retence (přidělíme ti portfolio stávajících klientů), v čase se to pak bude více proměňovat a přibude ti retence u klientů, které jsi úspěšně získal. Ohledně produktového portfolia, tak se jedná o 2 produkty:
- Expense Management – náš původní produkt, na kterém už máme 1.000 firemních zákazníků a používá ho přes 27.000 uživatelů.
- FX a zahraniční platby – náš nový produkt, který spouštíme na trh v letošním roce
Spolupracovat budeš kromě dalších členů obchodního týmu také s týmem digitálního marketingu, který ti bude pomáhat a získávat pro tebe leady, s týmem telesales (který zajišťuje telefonickou a e-mailovou prodejní komunikaci) a také sales supportem a sales analytikem, kteří ti zajistí podporu v terénu.
Aplikace, se kterými budeš pracovat, jsou primárně Pipedrive (CRM) a standardní balík MS Office, sekundárně pak Bizmachine, Metabase a PowerBI. Pokud ses s nimi nesetkal/a, nevadí, vše nutné tě naučíme.
Job Fit a koho hledáme.
Naprosté must-have je, že máš tah na branku a zmáknutou komunikaci (osobně, telefonicky i e-mailem) a vystupuješ reprezentativně a profesionálně. Musí na tebe být spoleh a co slíbíš, to dodržíš, pracuješ samostatně a umíš si sám/a řídit čas a kalendář. Zároveň se chceš učit novým věcem. Neočekáváme, že musíš od začátku znát celou problematiku našich produktů, naučíme tě co bude potřeba, ty ale musíš být otevřen/a nových vědomostem a opravdu se chtít to vše naučit a porozumět.
Oceníme zkušenost s obchodováním v B2B segmentu, ale dveře nezavíráme ani, pokud jsi úspěšně realizoval obchody v B2C a B2B segment tě láká. Určitě se bude hodit, pokud si svou zkušenost neseš z finančních služeb, bankovnictví, telco nebo z firem nabízejících softwarové řešení (SaaS), zkrátka máš zkušenost s prodejem nehmotných produktů. Bude se hodit, ale není podmínkou, i alespoň základní orientace v účetnictví a financích firem (i třeba jen ze školy).
Co tě čeká ve výběrovém řízení.
V rámci výběrka se potkáš na dvou setkáních postupně s Honzou (recruiter), Petrem (CSO) a Radkem (podporovatelem sales týmu) a případně můžeme zařídit i setkání s našimi stávajícími obchodníky. Proces výběrového řízení budeme ladit individuálně podle toho, odkud jsi. Pozici máme otevřenou a hledáme obchodníky v rámci celé ČR. Kanceláře máme v Praze a určitě budeme chtít tě poznat osobně, ale pokud jsi z jiného regionu, tak můžeme některá setkání udělat i přes Teams.
Trochu víc o Fidoo a Directu jako takovém.
Jednoduše. Rychle. Přátelsky. Bezpečně. Čtyři hodnoty, které nás definují a dávají nám směr při všem, co ve Fidoo tvoříme.
Je nás teď cca 70 a stále rosteme. V loňském roce jsem dosáhli break-even. A i díky tomu, že nám v zády stojí skupina Direct family, nyní stojíme na pevných základech a můžeme pracovat na dalším rozvoji.
Jsme culture-first. Všichni si týkáme a nemáme moc rádi hru na názvy pozic (nepoužíváme třeba slovo ředitel). Základní premisou v našich vztazích je pro nás důvěra. Máme proto třeba neomezenou dovolenou nebo taky nenařizujeme členům týmů, jak mají pracovat. Preferujeme proto hybridní formu režimu mezi office a home office.
Když zrovna nebudeš na cestách u zákazníků, tak tě může zaujmout dog-friendly office, neomezený přístup výborné kávy z šumavské pražírny Café Etincelle ve všech kávovarech nebo naše zvyky jako fruit mondays nebo bubble fridays.
Rádi ti všechny zmíněné informace rozšíříme na osobním setkání u nás. Pokud vnímáš, že se na roli Key Account Manager hodíš, zanech nám své CV skrz formulář níže.
Díky a těšíme se!