✅ Obchodníky, kteří chtějí patřit mezi ty nejlepší v telefonování
✅ Obchodní ředitele nebo vedoucí týmu, kteří chtějí zněkolikanásobit své výsledky během pár měsíců
✅ Firmy, které chtějí i přes nepříznivou ekonomickou situaci pokračovat v růstu
Telefonický trénink není určený pro:
❌ Obchodníky, kteří se nechtějí učit novým věcem, trendům a taktikám
❌ Obchodní ředitele, jimž stačí výsledky, které jejich tým generuje a nechtějí růst
❌ Firmy, které nemají kapacity na několikanásobně větší počet leadů a schůzek
Téma tréninku
✅ Proč je telefonování relevantním kanálem i v 21. století
✅ Správný postoj a přístup k telefonování.
✅ Vyšší % domluvených schůzek / leadů.
✅ Dlouhodobé zvýšení obchodních výsledků.
✅ Základy lidské psychologie a typologie.
✅ Techniky a způsoby, které praktikujeme i na vlastních projektech.
✅ Práce s odmítnutím a dlouhodobá vnitřní motivace.
✅ Jak si udělat z telefonování příjemnou aktivitu.
✅ Jak obecně přistupovat k telefonování, segmentace a další techniky.
Obsah tréninku
✅ Teoretická část typologie osobnosti.
✅ Uvedení typologie osobnosti do praxe.
✅ Identifikace relevantního leadu/kontaktu.
✅ Jak přijmout ne a dlouhodobě udržet vnitřní motivaci.
✅ Strategie a techniky oslovení požadovaného leadu/kontaktu.
✅ Efektivní reaktivace kontaktů ze CRM.
✅ Postoj v komunikaci a empatický přístup.
✅ Přístup v určitých fázích hovoru.
✅ Účinné způsoby sjednání obchodního setkání.
Cena: 16 000 Kč bez DPH