Experience Talks 10/23
25. 10. 2023
14:00 - 17:00
FLEKSI
PŘEDNÁŠKY
Leona Schovancová Interim Project Manager, Mentor | Freelancer Čtyři podmínky pro skvělý zákaznický servis
Petra Čáslavová Chapter Lead CX | Česká spořitelna Jak souvisí CX s koncem životní cesty klienta aneb smrt, dědictví a CX
PANELOVÁ DISKUSE
M. Procházka | L. Schovancová | P. Čáslavová
Témata:
- Customer Experience a Customer service nejsou synonyma. Jak oba pojmy vhodně přenést do praxe?
- CX vs. Commercial Performance anebo kolik investovat do CX? Které oblasti v rámci investic podceňujeme, a přitom jsou pro výsledek firmy klíčové?
- Průkopnické kroky v CX agendě. Jaké jsou nejnovější trendy, které využíváme nebo sledujeme u jiných firem?
Cena:
Živý online přenos
- 500,00 Kč
-
+105,00 Kč DPH
+15,13 Kč servisní poplatek
VIP osobní účast
- 2 500,00 Kč
-
+525,00 Kč DPH
+75,63 Kč servisní poplatek