Experience Talks 10/23

25. 10. 2023

14:00 - 17:00

FLEKSI

PŘEDNÁŠKY

Leona Schovancová Interim Project Manager, Mentor | Freelancer Čtyři podmínky pro skvělý zákaznický servis

Petra Čáslavová Chapter Lead CX | Česká spořitelna Jak souvisí CX s koncem životní cesty klienta aneb smrt, dědictví a CX

PANELOVÁ DISKUSE

M. Procházka | L. Schovancová | P. Čáslavová

Témata:

  1. Customer Experience a Customer service nejsou synonyma. Jak oba pojmy vhodně přenést do praxe?
  2. CX vs. Commercial Performance anebo kolik investovat do CX? Které oblasti v rámci investic podceňujeme, a přitom jsou pro výsledek firmy klíčové?
  3. Průkopnické kroky v CX agendě. Jaké jsou nejnovější trendy, které využíváme nebo sledujeme u jiných firem?

Cena:

Živý online přenos

  • 500,00 Kč
  • +105,00 Kč DPH

    +15,13 Kč servisní poplatek

VIP osobní účast

  • 2 500,00 Kč
  • +525,00 Kč DPH

    +75,63 Kč servisní poplatek

© 2024 imper.cz