OBCHODNÍ VYJEDNÁVÁNÍ a přesvědčivá argumentace
24. 11. 2022
09:00 - 17:00
CzechTrade, Štepánská 567/15, 12000 Praha 2, Česká republika
Dostáváte se do situace, kdy se zákazníkem musíte vyjednávat podmínky spolupráce, obchodu a nevíte, jak vše vyjednat tak, aby byly obě strany spokojené?
Vaši zákazníci mají námitky na vaše produkty a služby a vy je potřebujete umět překonat a zákazníka si tak přitáhnout na svou stranu?
Potřebujete se naučit nenásilnou formou přesvědčit zákazníka a zároveň umět reagovat na případnou manipulaci z jeho strany?
Pokud si na některou otázku odpovíte ANO, pak je tento jednodenní tréninkový seminář určen právě vám.
Co vám tréninkový seminář přinese?
- Zjistíte, co vše lze využít pro úspěšné vyjednávání a seznámíte se s hlavními zásadami a principy ve vyjednávání
- Naučíte se pracovat s nepříznivými emocemi během vyjednáváni (svými i zákazníků)
- Získáte tipy na různé druhy argumentů, které zákazníky přesvědčí
- Naučíte se překonávat námitky zákazníků, které jsou nedílnou součástí téměř každého obchodu
- Osvojíte si postup, jak zvládnout manipulaci ze strany zákazníků
- Procvičíte si všechna témata na situacích z reálného byznysu a obdržíte konstruktivní zpětnou vazbu a doporučení pro další rozvoj
Obsah
- Příprava na vyjednávání – co vše musím vzít v úvahu, když se na vyjednávání připravuji
- Ústupky ve vyjednávání – pravidla, která je vhodná dodržovat
- Specifická komunikace během vyjednávacího rozhovoru – práce s tichem, otázkami
- Emoce jsou náš (ne)přítel – jak pracovat s nežádoucími emocemi během vyjednávání, jak si „ochočit“ své emoce a zpracovat emoce klienta
- Působivé a účinné vyjadřování – čím zvýšíte přesvědčivost a čím ji naopak snížíte, tipy pro vaše vyjadřování
- Typy argumentů a co vše můžeme použít jako argument
- Logický sled argumentů pro jasnější a srozumitelnější pochopení
- Pseudoargumenty aneb manipulace v praxi – jak manipulaci ze strany zákazníků rozpoznat a jak jí zvládnout
- Námitky vítány – proč mají zákazníci námitky a co je za nimi obvykle schováno, jednoduchý a zaručený tříkrokový systém k překonání námitek a přesvědčení zákazníka
- Praktický nácvik, aplikace do praxe a doporučení pro další rozvoj.
Metody
Na tréninkovém semináři si procvičíte probíraná témata v praxi, získáte spoustu know-how, které můžete ihned aplikovat, budete pracovat ve skupinách i samostatně a dostanete spoustu tipů na úspěšnější zvládání vyjednávacích situací (nejen) se zákazníky.
Cena: 1 936 Kč (vč. DPH)