Když se stane průšvih. Jak komunikovat negativní událost ve firmě?

22. 09. 2022

10:00 - 16:00

Hospodářská komora ČR Florentinum, recepce A, Na Florenci 2116/15 110 00 , Praha 1, 110 00 Česká republika

Pomluví vás bývalý zaměstnanec, naštvaný zákazník nebo konkurence. Stane se nehoda, uniknou vám data. Média to zajímá, volají, píší o vás. Internetem se  šíří „zaručené“ zprávy bleskovou rychlostí. Třeba o opsaných diplomkách, králících a tak.

Že se vás to netýká? Problém ve firmě pořešíte, až když se objeví? Chyba! Rozjetou krizi a „humbuk“ okolo už nezastavíte. Situaci je třeba uchopit správně, včas a komunikovat s médii aktivně.

Nenechte se zaskočit! Připravte svou firmu, sebe i tým na možnost nenadálé události. Přijďte na workshop „Když se stane průšvih. Jak komunikovat negativní událost ve firmě„.


A: Co se na workshopu naučíte?

  • Jak připravíte svou firmu, sebe nebo tým komunikaci nenadálé události.
  • Že špatně vedená krizová komunikace s médii bývá může být pro vaši společnost často fatální.
  • Jak účinně bránit pověst vaší firmy v případě nenadálé události.
  • Varianty, zákonitosti a nástroje krizové komunikace s médii.
  • Jak můžete při správném postupu obrátit pohromu v příležitost.
  • Co je to komunikační krize a jaké jsou její typy a proč se vám vyplatí je znát:
    • jak vzniká a komu hrozí,
    • příprava na ni – krizový audit a scénář,
    • proč je dobré mít krizový tým, komunikační plán, web,
    • když krize propukne – jak myslet, čeho se držet,
    • role zaměstnanců firmy v krizi,
    • co udělat pro to, aby se podobná situace neopakovala,
    • krizové Public Relations na příkladech z praxe
  • Můžete si vyzkoušet, jaké to je poskytnout vyjádření na kameru.
  • Získáte možnost jedné online konzultace s lektorem zdarma i po skončení kurzu

B: Cena workshopu:

bez DPH s DPH
Cena člen komory 3 500,00 Kč 4 235,00 Kč
Cena ostatní 4 400,00 Kč 5 324,00 Kč

C: Je workshop vhodný pro mě?

Kurz ocení každý, kdo se chce seznámit s pravidly krizové komunikace:

  • Šéfové a manažeři firem, kteří potřebují znát krizové PR v kontextu s krizovým řízením firmy.
  • Markeťáci.
  • Obchodníci.
  • Pracovníci tiskových oddělení a píáristi.
  • Personalisté.

D: Proč se mám na workshop přihlásit?

  • I zdánlivá banalita dokáže zničit pověst vaší firmy, zahubit ji. Může to být cokoliv a přijít nečekaně.
  • Naučíte se postavit komunikační krizi čelem, jednat rychle ale s rozvahou.
  • Kdo má plán, ví co má dělat.
  • Štěstí přeje připraveným.
  • Získáte možnost jedné on-line konzultace s lektorem zdarma i po skončení kurzu.
  • Skvělé občerstvení během celého workshopu.


E: Kdo bude lektorem?

Hana Hejsková – specialistka na strategické a krizové Public Relations, mediální konzultantka a trenérka komunikačních dovedností.

S účastníky kurzů sdílí zkušenosti z mnohaleté praxe v oblasti komunikace s médii včetně krizového public relations. Lektorskou činnost kombinuje s aktivním působením v několika firmách, nejčastěji v roli interim manažerky komunikace anebo externí poradkyně.

V minulosti realizovala různorodé komunikační projekty v Čechách a na Slovensku. Byla ředitelkou vnitřní a vnější komunikace, šéfredaktorkou interních časopisů.

V roce 2009 se stala nejcitovanější tiskovou mluvčí firem z komerční sféry v České republice. Pět let také zastupovala ČR v porotě mezinárodní komunikační soutěže European Excellence Awards.

Studovala pedagogiku, ekonomiku služeb a cestovní ruch, mezinárodní vztahy, řízení lidských zdrojů a řadu programů z oblasti komunikace.

 

© 2022 imper.cz