Když se stane průšvih. Jak komunikovat negativní událost ve firmě?
22. 09. 2022
10:00 - 16:00
Hospodářská komora ČR Florentinum, recepce A, Na Florenci 2116/15 110 00 , Praha 1, 110 00 Česká republika
Pomluví vás bývalý zaměstnanec, naštvaný zákazník nebo konkurence. Stane se nehoda, uniknou vám data. Média to zajímá, volají, píší o vás. Internetem se šíří „zaručené“ zprávy bleskovou rychlostí. Třeba o opsaných diplomkách, králících a tak.
Že se vás to netýká? Problém ve firmě pořešíte, až když se objeví? Chyba! Rozjetou krizi a „humbuk“ okolo už nezastavíte. Situaci je třeba uchopit správně, včas a komunikovat s médii aktivně.
Nenechte se zaskočit! Připravte svou firmu, sebe i tým na možnost nenadálé události. Přijďte na workshop „Když se stane průšvih. Jak komunikovat negativní událost ve firmě„.
A: Co se na workshopu naučíte?
- Jak připravíte svou firmu, sebe nebo tým komunikaci nenadálé události.
- Že špatně vedená krizová komunikace s médii bývá může být pro vaši společnost často fatální.
- Jak účinně bránit pověst vaší firmy v případě nenadálé události.
- Varianty, zákonitosti a nástroje krizové komunikace s médii.
- Jak můžete při správném postupu obrátit pohromu v příležitost.
- Co je to komunikační krize a jaké jsou její typy a proč se vám vyplatí je znát:
- jak vzniká a komu hrozí,
- příprava na ni – krizový audit a scénář,
- proč je dobré mít krizový tým, komunikační plán, web,
- když krize propukne – jak myslet, čeho se držet,
- role zaměstnanců firmy v krizi,
- co udělat pro to, aby se podobná situace neopakovala,
- krizové Public Relations na příkladech z praxe
- Můžete si vyzkoušet, jaké to je poskytnout vyjádření na kameru.
- Získáte možnost jedné online konzultace s lektorem zdarma i po skončení kurzu
B: Cena workshopu:
bez DPH | s DPH | |
---|---|---|
Cena člen komory | 3 500,00 Kč | 4 235,00 Kč |
Cena ostatní | 4 400,00 Kč | 5 324,00 Kč |
C: Je workshop vhodný pro mě?
Kurz ocení každý, kdo se chce seznámit s pravidly krizové komunikace:
- Šéfové a manažeři firem, kteří potřebují znát krizové PR v kontextu s krizovým řízením firmy.
- Markeťáci.
- Obchodníci.
- Pracovníci tiskových oddělení a píáristi.
- Personalisté.
D: Proč se mám na workshop přihlásit?
- I zdánlivá banalita dokáže zničit pověst vaší firmy, zahubit ji. Může to být cokoliv a přijít nečekaně.
- Naučíte se postavit komunikační krizi čelem, jednat rychle ale s rozvahou.
- Kdo má plán, ví co má dělat.
- Štěstí přeje připraveným.
- Získáte možnost jedné on-line konzultace s lektorem zdarma i po skončení kurzu.
- Skvělé občerstvení během celého workshopu.
E: Kdo bude lektorem?
Hana Hejsková – specialistka na strategické a krizové Public Relations, mediální konzultantka a trenérka komunikačních dovedností.
S účastníky kurzů sdílí zkušenosti z mnohaleté praxe v oblasti komunikace s médii včetně krizového public relations. Lektorskou činnost kombinuje s aktivním působením v několika firmách, nejčastěji v roli interim manažerky komunikace anebo externí poradkyně.
V minulosti realizovala různorodé komunikační projekty v Čechách a na Slovensku. Byla ředitelkou vnitřní a vnější komunikace, šéfredaktorkou interních časopisů.
V roce 2009 se stala nejcitovanější tiskovou mluvčí firem z komerční sféry v České republice. Pět let také zastupovala ČR v porotě mezinárodní komunikační soutěže European Excellence Awards.
Studovala pedagogiku, ekonomiku služeb a cestovní ruch, mezinárodní vztahy, řízení lidských zdrojů a řadu programů z oblasti komunikace.