Experience Talks

01. 02. 2023

14:00 - 18:30

HubHub, Palác ARA, Perlová 1, Praha 1

Zveme Vás na již 14. online event zaměřený na customer experience (CX) s názvem Experience Talks. Pracujete v oblasti zákaznického servisu, obchodu, marketingu nebo jako CX profesionál? Pak je to akce přesně pro vás!

PŘEDNÁŠKY: 

Katarína Boledovičová (Digital Transformation RBI / CX Director, Orange):

CX strategie – od plánu k reálnym výsledkům

Katarína Boledovičová bude hovořit o tématu CX strategie – od plánu k reálným výsledkům: CX se v poslední době stalo moderním slovem, skloňuje se v odděleních napříč firmami. Mnozí ale možná nechápou jeho plný rozsah a strategické kroky zůstávají často jen na papíře. Kde máme s CX začít – shora nebo zdola? Kdo o něm rozhoduje? Co musíme skutečně změnit, abychom si naklonili zákazníka, a proč vlastně? Jak změříme, co nám tyto kroky přinášejí? Kromě odpovědí na tyto otázky ukáže Katarína i praktický návod, jak se od strategie propracovat přes realizaci až k měřitelným výsledkům.

Eva Šípková (Head of Customer Experience, Alza)

Jak zavést CX ve firmě bez CX oddělení

Eva Šípková představí proces zavedení CX ve firmě bez CX oddělení: Budovat pozitivní zákaznickou zkušenost není jen výsadou velkých firem. Lze to zvládnout i u menších společností, které nemají samostatné CX oddělení a rozpočet na rozsáhlé aktivity. Základem je, aby význam spokojeného zákazníka pochopili všichni klíčoví zaměstnanci a naučili se dobře využít stávající zdroje. Jak k tomu zaměstnance namotivovat, kde získávat data o vašich zákaznících, k čemu je lze využít a jak zjistíte, že to, co děláte, zákazník skutečně ocení – to jsou oblasti, kterými se bude zabývat Eva Šípková ve své přednášce. Rovnítko mezi dobrým CX a lepšími ekonomickými ukazateli firmy totiž skutečně existuje – uvidíte.

PANELOVÁ DISKUSE

Ján Uriga, Lukáš Cingr, Katarína Boledovičová, Eva Šípková

Témata:

  • CX trendy a priority pro rok 2023 – kam bude směřovat obor CX a co je důležité vědět.
  • Efektivní metriky CX – jak zjistit, že to, co děláme, má pro zákazníka skutečně smysl.

© 2023 imper.cz