04. Listopad 2018
Nemůžeme se před nimi schovat, ani dělat, že neexistují. Vánoce se blíží, a tak nám nezbývá nic jiného, než se jim postavit čelem .-) A zvlášť, pokud se jedná o dárky pro klienty. Přemýšlíme totiž, jak zaujmout, překvapit, potěšit, být originální (ale zase ne moc) a hlavně – vejít se do rozpočtu. Ač velké korporace klientské dárky řeší už na konci prázdnin, my ostatní máme teď nejvyšší čas. Jestliže vás ale nic nenapadá, nechte se inspirovat naším článkem.
Poslední dva roky byly velmi trendy dárky, které se daly konzumovat a obdarovaní nejvíce ocenili kávová překvapení. Známé pražírny se mohly přetrhnout, a že odváděly super práci bylo vidět v postech od šťastných příjemců na Facebooku a Instagramu. A čím potěšit letos?
Tipy na vánoční dárky pro klienty
Něco dobrého na zub
Kvalitní potraviny lidé ocení víc než drahé lapače prachu. Farmářské a bio dobroty v krásném balení udělají dvojnásobnou radost. Nejdříve pohledovou a pak i chuťovou 🙂 Obsah balíčku nebo bedýnky se dá přizpůsobit rozpočtu, ale musíme říci, že začíná být zajímavý až okolo 1000 Kč. S menším rozpočtem na hlavu je lepší koupit kvalitní víno, kávu s pěkným (obrandovaným) hrníčkem, ručně vyráběnou čokoládu (ta může být také obrandovaná), velkou sklenici medu, nebo například energizující zelený čaj s kalíškem.
Zábava
Deskové hry
Kdo si hraje nezlobí. Že je to pravda, nám před dvěma lety ukázal veliký boom omalovánek pro dospělé. Deskové hry jsou další možností, jak dostat svůj obrandovaný a tématický dárek klientovi a zajistit, aby ho opravdu využíval. Oblíbené jsou i karty, pexeso a zjednodušené Dostihy a sázky.
Zážitky
Pro tento typ dárků je potřeba, abyste svého klienta znali, a také věděli, zda vybraný zážitek ocení. Oblíbené jsou hodiny vaření vybraných jídel nebo kuchyně, kterou má klient nejradši, relaxační procedury a masáže (kdo by se nechtěl nechat hýčkat), poukaz na zábavnou únikovku či netradiční večeři. Kurz přípravy čokolády, přírodního mýdla, nebo vonných svíček a olejů určitě také potěší.
Pokud máte klienta, který miluje výlety po Čechách, možná by ho mile překvapila samolepící korková mapa na zeď, na kterou se dají zaznamenávat navštívená místa. Nadšený z ní bude také majitel firmy, která se rozrůstá do dalších měst.
Už jste viděli In vitro rostliny? Žijí ve svém mikroklimatu v uzavřené sklenici a obdarovaný se o ně nemusí starat. Ano, ani často zalévat. Nezní vám to skvěle? 🙂 Vaši zaměstnaní klienti si jimi rádi vyzdobí kancelář.
Možná váš klient potřebuje zvolnit a relaxovat a pro takový zážitek se hodí speciální šumivé kuličky do vany nadupané esenciálními oleji. Dají se obrandovat nebo opatřit speciálními vzkazy.
Drobnosti
Už minulý rok slavily úspěch ponožky, chytré, vtipné, protiskluzové a s vánoční tématikou a samozřejmě obrandované. Zvolit ale můžete i náramky z pravých minerálů, které očišťují, uklidňují, nebo dodávají energii a ke každému se váže určitý příběh.
Papírenské zboží
Značkové a motivační diáře jsou také velmi žádané, například ten od Dary Rolins je každoročně brzy vyprodaný. Jejich obrovská výhoda je ta (mluvíme o diářích Clever Minds a Doller), že nejsou datované a navíc se dají obrandovat a pojmenovat po klientovi. Ten s jejich vyplňováním může začít, kdy se mu to bude hodit.
Dobročinnost
U dlouhodobých klientů je fajn, když je občas překvapíte. Pokud věnujete finanční dar na nějakou charitu, útulek nebo na péči o konkrétní zvíře právě jménem svého zákazníka a voucher mu krásně zabalený pošlete, bude mít dobrý pocit a navíc mu trošku vyčistíte karmu 🙂
A co jste letos pořídili vy?
Foto: facebookové profily firem
Business Animals News
Nejčtenější články

1ú>
Tradiční pasti při obsazování B2B sales pozic pro prodej softwarových produktů

2ú>
„Možná budou v budoucnu dobří obchodníci dostávat helikoptéru, kterou poletí za klientem. Takového obchodníka si každý dobře zapamatuje".

3ú>
5 tipů jak využít pátek, aby vaše pondělí bylo efektivnější