Tipy
Jak si před voláním „předehřát“ kontakt: propojte social selling a telefonickou komunikaci
Cold calling je disciplína, která prověří nejen vaše obchodní dovednosti, ale i schopnost empatie, koncentrace a mentální odolnosti. Každý hovor totiž začíná dřív, než zvednete telefon – v mentálním nastavení, v přípravě a v...more
Vychází 2. kniha bestsellerové autorky Anety Martinek: Holky to chtěj taky
„Ženy dnes žijí v době plné kontradikcí. Na jedné straně jsme si vydobyly práva, o kterých by se našim předchůdkyním z minulých generací ani nesnilo. Na straně druhé jsme se dostaly do patové situace, v níž se stále zapomíná na...more
Lead Summit 2025 přivádí do Prahy lídry obchodu a marketingu
15. října 2025 v Praze proběhne nejpraktičtější B2B sales a marketing konference v regionu. Lead Summit Prague 2025 se stane místem, kde se potká více než 300 lídrů akvizice, obchodu a marketingu. Na jednom pódiu vystoupí přední čeští i...more
Placená vs. organická návštěvnost v B2B: Co přináší vaší firmě větší obchodní hodnotu?
Web máte. Reklamy běží. Ale poptávky pořád nepřichází? V tomto článku, který jsme si pro vás připravili ve spolupráci se společností AITOM Digital s. r. o. rozebereme porovnání mezi placenou a organickou návštěvností, a jak se...more
Biohacking 2025: 8 tipů, jak v práci zvýšit výkon a soustředění
Skáčeš z úkolu na úkol a energie dochází už dopoledne? Možná je čas zpomalit a zamyslet se nad tím, jak být efektivnější. Biohacking ti v roce 2025 může proměnit každodenní rutinu v chytrý systém, který šetří čas, zlepšuje...more
8 praktických tipů, jak se zlepšovat v B2B telefonické akvizici
Telefonická akvizice v B2B prostředí je komplexní disciplína, která vyžaduje zvládnutí práce s hlasem, schopnost klást správné otázky, aktivně naslouchat, číst mezi řádky a rozumět kontextu, ve kterém klient funguje. Čím více...more
Jak velkou hodnotu má pro vás jedna návštěva na webu?
Máte přehled, kolik peněz vám reálně přináší jedna návštěva na webu? V B2B světě to může znamenat potenciální obchod v řádech statisíců až milionů korun. V tomhle článku se podíváme na to, proč B2B firmy často nechávají své...more
Obsah jako hnací motor obchodu: jak průmyslové B2B firmy přichází o poptávky, když mlčí
V B2B průmyslu se poptávka málokdy rodí z minuty na minutu. Zákazník hledá, porovnává, analyzuje. A přestože se obchodní schůzka může odehrát až za několik týdnů, rozhodnutí často padne už dřív – na základě informací, které si...more
Konference #HolkyzMarketingu: Marketingové know-how z první linie
Již 25. června 2025 přivítá Kongresové centrum Praha čtvrtý ročník konference #HolkyzMarketingu. Těšte se na den nabitý praktickými přednáškami od předních marketingových expertů, inspirativními příběhy z reálné praxe a...more
Data driven sales
Chcete letos udělat pracovní změnu? Zkuste to v B2B salesu
Martin Skalický: Ze sportovního novináře špičkovým B2B obchodníkem
Jak využívají AI a ChatGPT české B2B firmy a jejich obchodníci?
Data driven salesNejčtenější články
1ú>
Anna Schwarzová: Jaký byl v Novitim rok 2024 v náboru (nejen obchodníků)
2ú>
10 aktivit, které letos zařadit do pracovní rutiny
3ú>
Co je v B2B prodeji OUT? Prodejní postupy, na které v roce 2025 raději zapomeňte