Téma měsíce
5 tipů podložených daty, kdy je vhodné použít cold call a kdy cold e-mail
Navázání prvního kontaktu s potenciálním zákazníkem je pro obchodní zástupce uměním. Nikdy nedostanete druhou šanci udělat první dojem. Chcete udělat vše, co je ve vašich silách, abyste zajistili, že vaše oslovení potenciální...more
Tradiční pasti při obsazování B2B sales pozic pro prodej softwarových produktů
Původně jsme téma nešvarů v obchodě a mezi obchodníky měli schované až na červen, ale velmi nás zaujal příspěvěk Petra Dvořáka, CEO společnosti Wultra, který v minulých dnech nasbíral na LinkedInu více jak 100 komentářů, přes 350...more
E-mailing není mrtev. Proč stále funguje?
E-mail patří mezi první online komunikační kanály, a proto ho dnes mnozí již považují za old school záležitost. A není divu. Nedávno totiž oslavil své 50. narozeniny. A tak když se řekne e-mailing, málokdo věří, že by zrovna jejich...more
5 kroků, jak napsat kvalitní obchodní e-mail
Doba je rychlá a uspěchaná, a nejen proto je nakloněna rychlým obchodním metodám a podpoře prodeje. Každý váš e-mail, zvlášť ten obchodní, se stává skvělým prodejním nástrojem a pomocníkem při vašem podnikání. Díky němu prodáte...more
„Možná budou v budoucnu dobří obchodníci dostávat helikoptéru, kterou poletí za klientem. Takového obchodníka si každý dobře zapamatuje".
Kouká do pomyslné věštecké koule Anna Schwarzová z konzultační společnosti Novitim a dodává, že aktuálně je „největší boj o akviziční obchodníky, kteří s nadšením vezmou za práci". S Aničkou jsme navázali na náš podzimní...more
„Bezmála 80 % obchodníků by neváhalo vyměnit svou stávající práci za jinou".
Říká Filip Mikschik, CEO pracovně-vzdělávacího portálu Startupjobs.cz. Nejde zrovna o zanedbatelné číslo. A jaká další zajímavá fakta a data jsme s Filipem rozhovoru probrali? Například o jaké obchodníky je ve světě Start-upů...more
Jak správně nastavit motivační systém provizí vašich obchodníků?
Plat obchodních zástupců se skládá ze základu a provize, jinak by to snad ani nefungovalo. Provize jednak motivuje prodejce k lepším výkonům, a také zvyšuje šanci na to, že bude váš tým stabilní a nebude spíše připomínat holubník....more
5 tipů jak být magnetem pro kvalitní a loajální obchodníky
Je pro vaši společnost zajištění kvalitních zaměstnanců nikdy nekončící noční můrou? Pokud se chcete na svůj tým spolehnout, aby se vám například během několika komplikovanějších měsíců nerozutekl, je třeba na kvalitním náboru...more
7 důvodu, proč je kvalitní spánek klíčem k produktivitě
Ruku na srdce. Spíte dostatečně a budíte se rádo odpočatí? Nebo fixlujete, do peřin padáte vyčerpaní a ráno se cítíte snad ještě v horším stavu než večer? Podle výzkumu společnosti ppm factum research spí čtvrtina Čechů méně než...more
Data driven sales
Chcete letos udělat pracovní změnu? Zkuste to v B2B salesu
Martin Skalický: Ze sportovního novináře špičkovým B2B obchodníkem
Jak využívají AI a ChatGPT české B2B firmy a jejich obchodníci?
Data driven salesNejčtenější články
1ú>
Anna Schwarzová: Jaký byl v Novitim rok 2024 v náboru (nejen obchodníků)
2ú>
10 aktivit, které letos zařadit do pracovní rutiny
3ú>
Co je v B2B prodeji OUT? Prodejní postupy, na které v roce 2025 raději zapomeňte