statistiky obchod

Pokud se při obchodování cítíte jako ryba ve vodě a myslíte si, že už o svých zákaznících víte všechno, tyhle statistiky vás dost možná překvapí. Zjistěte, jak se chování vašeho zákazníka v čase mění a které komunikační kanály využívat. Aktuální prodejní statistiky Zabere to průměrně 18 telefonních hovorů, než se skutečně spojíte s nakupujícím. Jen 24 % e-mailů […]

Telefonická komunikace

Společnost Telefonickakomunikace.cz pomáhá firmám získávat nové obchodní příležitosti. Zkušení odborníci se specializují na domluvu video schůzek, prodej po telefonu a další obchodní služby, které vám pomůžou nastartovat byznys. Zakladatelka společnosti a odbornice na telefonickou komunikaci popsala fungování své firmy a zamyslela se nad tím, jestli je v současné chvíli vůbec vhodné zákazníkům telefonovat. Rozhovor s majitelkou Claudií […]

vzdělání pro obchodníky

V životě každého z nás nastává situace, kdy úspěšně zakončujeme etapu zvanou STUDIUM. Je to období, během kterého se před námi doslova otevírá svět neomezených možností! V těchto momentech, a velmi často už na škole, se lidé dělí do dvou kategorií: PŘÍJEMCI – jedná se o lidi, kteří přijímají život tak, jak přichází. Jdou do práce, […]

Daniel Kosec, muž na terase

Minulý týden v mém živém vysílání hostoval Daniel Kosec, mimo jiné spolumajitel webového projektu Code of Life a zapálený mindhacker. Jak efektivně spoluřídit hned pět firem a přitom zůstat soustředěný a plný nadšení do práce? I o tom jsme si popovídali. Daniel Kosec: Představení Dane, pojď se nám na začátek představit. Co děláš, čím se zabýváš […]

Logo_BA

Máme za sebou poslední měsíce krizového roku 2020. Jarní lockdown i podzimní omezení fungování obchodů a restaurací tvrdě dopadlo na živnostníky, malé i střední firmy i nadnárodní korporace, které v ČR podnikají v ohrožených odvětvích gastronomie, ubytování nebo retailu, např. v oděvním průmyslu. Malí podnikatelé se ze všech sil snaží udržet svůj byznys nad vodou a člověk by […]

Čo sa odohráva v našich mysliach, keď robíme nákupné rozhodnutie? Čo rozhoduje, že si z ponuky vyberieme konkrétny produkt, či firmu? Je to racionálne rozhodnutie? Môže za tým byť náhoda? To sú otázky, ktoré mi dlhodobo bežali v mysli, keď som sa snažil prísť na podstatu našich nákupných rozhodnutí. Postupne som sa rozhodol zosumarizovať moje pozorovania, zážitky a […]

iSmlouva

Ve světě sales se neustále snažíme používat chytřejší a efektivnější řešení. Pracujeme na dálku, pořádáme videokonference a můžeme se přetrhnout při testování nových aplikací a nástrojů, které nám mohou při práci ještě více pomoci. Ta poslední fáze closingu – a přesto ta úplně nejdůležitější – je v tomto snažení ale často opomíjena. A to je dost paradoxní. […]

Podnikatelé, firmy a živnostníci neměli začátek roku 2020 vůbec jednoduchý. Koronavirová epidemie zasáhla každého: obyvatele České republiky, podnikatele, živnostníky a celou českou ekonomiku. Lidé v této době velmi často využili služeb spotřebitelských úvěrů a tím zachránili své rozpočty a dokázali překlenout těžkou finanční situaci. I podniky v této době potřebovaly, a stále potřebují, finanční pomoc. Nejjednodušším řešením […]

Jak známo, jsme národ pivařů. Většina Čechů si ráda zajde na „jedno“ a určitě se najde mnoho obchodníků, kteří by právě pivo chtěli prodávat. Uzavření všech hospod a restaurací ze dne na den byla výzva, které v Pivovarech Staropramen dosud nikdo nečelil. Překonání těch nejtěžších chvil však máme zakódováno v pivovarském DNA. Naši předci přečkali nástrahy nejen […]

© 2020 Business Animals s.r.o.