Setkání s Davidem Snášelem je vždy plné zajímavých informací. On totiž obratně naplňuje své vize, rozšiřuje byznys, propojuje lidi a využívá příležitostí, které mu život nabízí. V obchodních kuloárech platí za workoholika a za člověka, který toho ve svém věku stihl dosáhnout opravdu mnoho. Teď ale se svou novou firmou Hemp Factory s.r.o. zabrousil i do konopného […]

statistiky obchod

Pokud se při obchodování cítíte jako ryba ve vodě a myslíte si, že už o svých zákaznících víte všechno, tyhle statistiky vás dost možná překvapí. Zjistěte, jak se chování vašeho zákazníka v čase mění a které komunikační kanály využívat. Aktuální prodejní statistiky Zabere to průměrně 18 telefonních hovorů, než se skutečně spojíte s nakupujícím. Jen 24 % e-mailů […]

Telefonická komunikace

Společnost Telefonickakomunikace.cz pomáhá firmám získávat nové obchodní příležitosti. Zkušení odborníci se specializují na domluvu video schůzek, prodej po telefonu a další obchodní služby, které vám pomůžou nastartovat byznys. Zakladatelka společnosti a odbornice na telefonickou komunikaci popsala fungování své firmy a zamyslela se nad tím, jestli je v současné chvíli vůbec vhodné zákazníkům telefonovat. Rozhovor s majitelkou Claudií […]

vzdělání pro obchodníky

V životě každého z nás nastává situace, kdy úspěšně zakončujeme etapu zvanou STUDIUM. Je to období, během kterého se před námi doslova otevírá svět neomezených možností! V těchto momentech, a velmi často už na škole, se lidé dělí do dvou kategorií: PŘÍJEMCI – jedná se o lidi, kteří přijímají život tak, jak přichází. Jdou do práce, […]

Daniel Kosec, muž na terase

Minulý týden v mém živém vysílání hostoval Daniel Kosec, mimo jiné spolumajitel webového projektu Code of Life a zapálený mindhacker. Jak efektivně spoluřídit hned pět firem a přitom zůstat soustředěný a plný nadšení do práce? I o tom jsme si popovídali. Daniel Kosec: Představení Dane, pojď se nám na začátek představit. Co děláš, čím se zabýváš […]

Jak zajistit, aby vám zaměstnanci nikdy neodradili zákazníka? Možná si myslíte, že na vzhledu a vystupování záleží jen u jednatelů firmy a obchodních zástupců. Pravdou ale je, že na tom záleží u každého zaměstnance, který v jakékoli chvíli přichází do kontaktu se zákazníky: od vedení firmy, přes manažery a specialisty účastnící se příležitostných schůzek, až po […]

Do dnešního rozhovoru s top obchodníkem z praxe přijal pozvání Tomáš Kresl. Budeme si povídat o tom, co je to vlastně obchod, jak funguje špičkový obchodník a jak důležitý je obchodní tým pro celkový úspěch.  Tome, co je pro tebe obchod? Obchod pro mě znamená každodenní situace v běžném životě. Třeba jen to, jakým způsobem dostanete kávu v kavárně, […]

Finanční rezerva je velmi důležitá nejen při tvorbě rodinného rozpočtu, ale také toho firemního. Obzvláště v době pandemie koronaviru se ukázalo, jak je důležité šetřit pro případ výpadku příjmů. Poradíme vám, jak si vybudovat finanční rezervu a přiblížíme, proč je důležité oddělit osobní finance od financí určených na podnikání. Osobní finance Ušetřit peníze a vytvořit finanční […]

Logo_BA

Máme za sebou poslední měsíce krizového roku 2020. Jarní lockdown i podzimní omezení fungování obchodů a restaurací tvrdě dopadlo na živnostníky, malé i střední firmy i nadnárodní korporace, které v ČR podnikají v ohrožených odvětvích gastronomie, ubytování nebo retailu, např. v oděvním průmyslu. Malí podnikatelé se ze všech sil snaží udržet svůj byznys nad vodou a člověk by […]

Čo sa odohráva v našich mysliach, keď robíme nákupné rozhodnutie? Čo rozhoduje, že si z ponuky vyberieme konkrétny produkt, či firmu? Je to racionálne rozhodnutie? Môže za tým byť náhoda? To sú otázky, ktoré mi dlhodobo bežali v mysli, keď som sa snažil prísť na podstatu našich nákupných rozhodnutí. Postupne som sa rozhodol zosumarizovať moje pozorovania, zážitky a […]

© 2021 Business Animals s.r.o.